6. the hellhound

172 19 0
                                    

Neviem ako som sa sem dostala. Neviem čo tu robím. Neviem nič.

Nie som si istá, či je to skutočnosť alebo sú to halucinácie, ktoré vytvára moje podvedomie.

Mojím stavom som si naozaj už nie som istá.

Stojím v dlhej chodbe, obklopujú ma cely, kde sú uzavreté nadprirodzené bytosti. Asi už viete, kde sa to nachádzam však že? Eichen house

hovoria, že Eichen house je mentálne zariadenie. Pche....je to peklo na zemi. Tú z vás urobia väčšieho blázna než ste nim boli. Sľubovala som si, že sa tu nikdy viac nevrátim. Mám tu len zlé spomienky, čo môžem dokázať.

Je to ako by som nebola mysľou prítomná. Moje nohy ma vedú ku akejsi cele. Niekde ma to doslova ťahá. Stojím pred celou, ktorá mi ničím nepríde zaujímavá. Avšak keď sa otvorí chytím si ústa. Na posteli sedí bezduchá Skyler, ktorá sa pozerá pred seba. Kotúľajú sa mi slzy dole lícami.

o môj bože to sa nemalo stať. Čo sa jej deje? Ako sa to stalo? Ak jej naozaj toto urobil Theo Raeken zabijem ho. Zabila by som ho aj tak a to sa postarám, že mi v tom nikto nezabráni. Nikto nebude ubližovať mojej kamarátke.

pomalými krokmi kráčam ku Skyler. Kľaknem si ku nej a pevne jej chytím ruku. Držím ju akoby som sa bála, že ju ešte viac stratím. Neviem prečo, ale cítim sa vinná, za to čo sa jej stalo. Keby som zastavila Thea toto by sa nestalo. Nemala som to dopustiť. Opäť som zlyhala, opäť som nechala ublížiť jednej s mojich najbližších ľudí.

"prosím Skyler zobuď sa. Potrebujeme ťa. Ja ťa potrebujem" šepla som.

slzy mi stekali ako vodopády, nechceli sa zastaviť.

"je nemožné aby sme to bez teba zvládli" utrela som si slzy

"to máš pravdu" vyskočila som, keď som začula iný hlas než môj. Otočila som sa a uvidela som muža vo svojich 20 stáť predo mnou. Bol pokrytý popolom, bol skoro nahý, jediné čo mal boli roztrhané nohavice. Jeho oči žiarili do oranžová. Jeho telo žiarilo....bolo v ohni. Ako sa sem dopekla dostal?!

"neboj sa Lydia, nie som tu aby som ti ublížil." povedal pokojným hlasom

"kto si?" šepla som, stále v šoku

"sme spojení" odpovedal

"my?" zopakovala som

"ty, ja a Skyler. Sme v spojení, ktoré nám pomôže zabiť beštiu"

"počkať...počkať?" snažila som sa to predýchať

"volajú ma hellhound. Som posol smrti. Starám sa o to aby tajomstvo sveta nadprirodzených nebolo odkryté. Chránim bytosti"

"ako to?" šepla som

"sme istým spôsobom spojení, je to spojenie ktoré nikto nezničí" tentoraz sa jeho oči zmenili na tmavo hnedé

"odkiaľ ma poznáš?" opýtala som sa

"odkiaľ ma poznáš?" opýtala som sa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
TO HELL AND BACK (TW SK)2Where stories live. Discover now