18. on nemôže byť beštia

145 17 0
                                    

pohľad tretej osoby

Malia utekala cez školské chodby. Ešte stále nebola moc zoznámená s onou budovou. Avšak nasledovala pach, ktorý ju zaviedol až k chlapčenským šatniam. Maliu napadlo, ak je teraz Lydiu nie Lydiou nevie čo očakávať od svojej kamarátky. 

stála pred dverami a poslúchala tlkot srdca. Počúvala pozorne. Zvraštila obočie, keď počula že je až nadmerne rýchly. Nemožné, pomyslela si Malia. Chytila kľučku a pomaly ju stisla. Pootvorila dvere a rýchly švihom sa dostala dnu a opäť ich zavrela. Tvárou bola otočená k dverám, tak nevedela čo sa robí za jej chrbtom. Nevedela, že za ňou stojí Lydia respektíve Gertruda s vycerenými zubami a diabolským úškrnom na tvári. 

Malia cítila čiusi prítomnosť za jej chrbtom, preto si pripravila pazúry. Bola až príliš pomalá. S getrudinými reflexmi sa nemôže zrovnávať. Malia nebola ani otočená a Getruda ju už mala chytenú pod krkom a držala ju vysoko nad zemou. 

Malia po druhý krát sa bála svojej najlepšej priateľky. Prvý krát to bolo, keď ju uvidela v Eichen. No teraz sa jej bála ešte viac, nebola sebou. Getruda vycítila jej strach, smiala sa jej do tváre. Nechala žiariť jej netypické oči, ktoré ju vystihovali. Červené pre vodcu a modré pre zabijaka nevinných ľudí. Getruda bola vrah, ktorým sa chcel stať každí.

"Ly-dia, p-prosím pres-taň" Malia sa jej snažila povedať. Aj keď to nebola v tom momente Lydia, stále dúfala, že ju môže znova vytiahnuť z temnoty.

"zlatko, ja nie som Lydia" Getruda sa jej opäť vysmiala do tváre a zovretie zosilnela. Malii začali pomaly pukať kosti pod jej chytom, stále bola prekvapená že ešte jej krk držal po kope

"nechaj ju na pokoji" Malia vydýchla a vycerila jej tesáky

"zlaté" usmiala sa "ale budeš musieť skúsiť niečo iné ako toto" 

v Malii to začalo bublať. Bola naozaj naštvaná na osobu, ktorá bola teraz v jej sestre. Jediné čo chcela, bolo ochrániť svoju sestru. Malia pocítila nový nával sily, jej oči začali viac žiariť modrou, než inokedy. Getruda bola na moment prekvapená, cítila Maliinu silu ako je pulzuje v žilách, preto ju pustila na zem a chcela ju vidieť naozaj bojovať.

"mrcha" Malia povedala cez zaťaté zuby

Malia spadla tvrdo na zem, ale okamžite sa postavila a zarevala jej do tváre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Malia spadla tvrdo na zem, ale okamžite sa postavila a zarevala jej do tváre. Rozbehla sa proti nej s vycerenými zubami. Getruda pripravená v jej pozícii. Naraz zarevali a začali bojovať. Malia sa snažila kopnúť Getrudu do brucha, no Getruda to vycítila a chytila jej nohu, hodiac ju do skriniek vedľa nej. Malia zastonala od bolesti, pozrela pred seba a uvidela ako Getruda cerí na ňu zuby, pripravená ju doraziť. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
TO HELL AND BACK (TW SK)2Where stories live. Discover now