Deaton okamžite vzal do rúk obrovskú ihlu, ktorá bola položená na stole a vpichol hu do Lydiinho krku. Všetci chalani a Malia v miestnosti, čakali čo sa stane. Predsa Skyler bola v rovnakej situácii, ale musia vziať do úvahy, že toto je Lydia a Lydia má v sebe Getrudu, ktorá čaká kedy sa dostane von.
počas stavu, v ktorom sa Lydia nachádzala jej srdce prestalo byť na 20 minút. Jej oči boli do široka otvorené, žiareli alfa červenou, ale nedýchala. Všetkých to vystrašilo, dokonca aj lekára Deatona. To dievča na nič nereagovalo.
Tá krásna zelená záhrada, plná kvetov sa zmenila na mrazivé pole z roku 1700. Konkrétne Francúzsko, kde Getruda bola ako doma. Vonku mrzlo, ale Lydia si vôbec nevšímala počasie. Bolo to ako keby Lydia nič necítila. Jej telo z hnevu jej telo vrelo. Chcela zabiť Getrudu
Getruda zarevala na mladé dievča, stojace pred ňou a porezala jej polku tváre, zanechalo jej to tri krvavé pruhy. Nezahojí sa to, pretože to zranenie pochádzalo od alfy. V tomto svete Lydia nebola alfou, bolelo ju to a ešte ako. Ale Lydia ignorovala bolesť a pokračovala v boji.
Getruda zablokovala niekoľko úderov, ktoré pochádzali od Lydie, ale stále ju dokázali nepekne zraniť. Na druhej strane Getruda nemala moc šťastia pri väčšej škode na Lydiinom tele. Lydia videla červeno a to ju ťahalo dopredu. Vypla veškerú bolesť, ktoré jej telo zažívalo. Poháňali ju slová, ktorá jej vypľula do tváre. Ako si mohla dovoliť hovoriť niečo o jej priateľoch a jej otcovi. Lydiu to neskutočne naštvalo a preto je teraz silnejšia od Getrudy.
"si zbabelec Lydia!" Getruda zarevala "totálny pokrytec! Mala som ťa zabiť, vtedy keď som mala možnosť!"
Lydia vytiahla svoju nohu priamo do jej tváre, čím Getruda stratila rovnováhu. Getruda sa ocitla na zemi, Lydia bola na nej a držala pevný stisk. Lydiinine nohy držali jej nohy pevne na zemi a jej ruky boli na jej krku. Kolo nich bola krv, nebola to však len Lydiinina...bola to aj Getrudy.
"nemôžeš ma len tak zabiť" Getruda vyštekla na Lydiu, ktorá bola o to viac hladnejšia po krvi
"môžeš byť viac staršia a viac skúsenejšia Getruda. No ja som rýchlejšia, silnejšia a múdrejšia než ty. Proti mne si nemala šancu a teraz keď ťa zabijem, dostanem všetku tvoju moc a konečne mi nikto nepovie čo mám robiť. Tvoje meno zaľahne prachom, nikto si na teba nespomenie Getruda deLa Curz. Nebola si legendou a nikdy ňou nebudeš." Lydia potichu zavrčala. Zdvihla jej pravú ruku do vzduchu, jej pazúry vytiahnuté.
"budú si pamätať len jedno meno a to je Lydia Schilldová. Tá, ktorá oficiálne zabila samotnú Getrudu deLa Curz"
jej ruka sa objavila na Getrudinom krku, ktoré bolo pokryté krvou. Lydia mala ruky pokryté červenou tekutinou, ktorá kvapkala na belasý sneh. Jej oči boli doširoka otvorené. Lydia sa postavila zo zeme a prezerala si jej telo. 4 pruhy na Gertrudinom krku. Getruda sa začala dusiť na vlastnej krvi
"je čas, aby si teraz ty zažila bolestivú smrť" Lydia hisla do jej tváre a to bolo posledný krát čo sa jej mocná Getruda pozrela do očí a prestala dýchať
Lydia zalapala po dychu, sediac na železnom stole. Jej dýchanie bolo nepravidelné a rýchle. Deaton bol jediný, ktorý bol s ňou v miestnosti.
pozrel sa na ňu v šoku, keď ju uvidel dýchať a živú. Deaton povedal chlapcom aby odišli, pretože Skyler mala nehodu s beštiou aka Sebastianom a potrebovala ich. Konkrétne Scotta, ale za to Melissa potrebovala Stilesa, Maliu a Dereka.
Lydia sa pozrela na svoje ruky, ktoré by mali byť pokryté krvou. No v skutočnosti boli úplne čisté. To Lydiu ešte viac zmiatlo. Čo si však všimla bolo to, že jej ruky boli dosť bledé a chladné. Uvidela sa v zrkadle a musela sa uistiť, že je to pravda. Zavrela svoje oči a opäť ich otvorila, keď uvidela jej oči boli presne také aké mala Gertruda, usmiala sa pre seba.
"Lydia, potrebujem aby si mi odpovedala na nasledujúce otázky, ktoré ti položím" Deaton povedal zmätenému, ale o to šťastnému dievčaťu. Otočila jej hlavu smerom k Deatonovi a pomaly kývla.
"čo sa stalo?"
******
"čo to znamená...môj sen?" Lydia šepla, pozerajúc sa do okna, prikrytá dekou, ktorá ju držala v teple
"ak mám pravdu, tak to potom znamená, že si v skutočnosti zabila tvojho soka a vzala jej plnú moc. Pozri sa na mňa s tvojimi očami" Deaton povedal Lydii, ktorá sa naň pozrela s jej novými očami
"už nie sú alfa" Deaton vydýchol "toto je Getrudina farba všakže?"
Lydia kývka "takže to znamená, že je to fajn? Už ma nikto nekontroluje" Lydia sa opýtala s nádejou v hlase, no jej úsmev okamžite padol keď uvidela Deatonov výraz a pomaly krútil hlavou
"tým nie som si istý Lydia. Táto moc, ktorú si teraz získala ti môže vážne ublížiť. Môže ťa obklopiť a môže to narobiť vážne škody. Musíš čo najskôr naučiť, aká silná je v skutočnosti tvoja moc"
"nie si len obyčajný vlkolak. Je na čase sa stať tým, čo máš napísané v tvojom osude. Stať sa najmocnejším vlkolakom."
"ako to mám urobiť?" Lydia frustrovane vydýchla
"premenenie na vlka"
A/N
hello guuysss!!! :)
takže konečne som sa odhodlala napísať Ďalšiu časť, je kratšia ako píšem, ale nebojte sa ostatné budú už dlhšie :)
prepáčte, že som nepísala...mala som toho veľa a ešte k tomu je hokej, ktorý ako poriadny hockey fan pozerám od rána do noci :D
tak či tak, dala som sa na pozeranie nového seriála, ktorý žerem od prvej vety, po poslednú a je to the one and only the 100!!! ♥♥♥
keď túto knihu dokončím, možno sa dám na knihu, ktorá bude obsahovať práve the 100 (konrétne Bellamy Blake) jop, presne toho muža! kto ho nemiluje veď on je...aaaaaaaaah! ♥ presne :D
tak či tak, ďakujem za voty :) ste úžasní ako vždy! nezabudnite na túto časť votovať, alebo komentovať :)
YOU ARE READING
TO HELL AND BACK (TW SK)2
Fanfiction"vždy sme fascinovaný, keď sa náš mozog pokazí" veci sa zmenili Lydia je mŕtva. Raz Peter povedal v 4 sérii: "nemôže raz aspoň niekto ostať mŕtvy ?" sme v Beacon hills, kde je možné všetko. A týka sa to aj Lydie... ale vždy si niečo vyžiada daň...