19. ako moc zúfalí?

124 18 0
                                    

stále nemôžem uveriť, že Brett je v skutočnosti beštia. Neuveriteľné však? Nikdy by vás nenapadlo, že váš blízky človek by bol potenciálna vraždiaca beštia. Keď som to zistila, bolo to akoby ste dostali nožíkom do chrbta. Opäť mi to príde, že som zlyhala pri ochrane priateľov. Neudržala som Bretta v bezpečí. Ďalšie zlyhanie je na mojom bremeni. 

po tej obrovskej bitke s beštiou aka Brettom sme so Scottom ťažko zranení, tak som navrhla môj dom, keďže je zo všetkých najbližšie. Celú cestu k môjmu domu som bola ticho a utápala sa v myšlienkach, ktoré mi poletovali v hlave. Cítila som som zo Stilesa, že chce niečo povedať. No nepovedal a som rada, že sa ma nič nepýtal. Celú jazdu ma pevne držal, dávajúc pozor na moje nové rany. 

Stiles zaparkoval auto pred domom a vystúpili sme. Bola som rada, že mama nie je doma, nechal som jej opäť vysvetľovať, prečo jej dcéra je doráňaná akoby sa pobila s celou smečkou álf. Stiles držal mňa zatiaľ čo Skyler pevne držala Scotta a Derek šiel za nami. 

nemala som silu hýbať rukami, tak som podala Stilesovi kľúč na otvorenie dverí. Otvoril a vstúpili sme dnu. Každé jedno vyšľapnutie na schod mi väčšmi ubližovalo na ranu. Keď som konečne zdolala schody za pomoci Stilesa, vošli sme do izby a pomaly som si ľahla. 

"musíme ho nájsť" hlesla som potichu

"neboj sa nájdeme ho" povedal "všetci sa dáme na hľadanie"

"dobre" oznámila som potichu a snažila sa nájsť pohodlnú polohu. Sykla som bolesťou, keď som nechtiac udrela do svojej rany

"nemôžem sa pozerať na to ako si stále zranená" Stiles potichu šepol 

"nerobím to naschvál Stiles" povzdychla som "naozaj sa snažím nezomrieť každý zasraný deň" 

"prečo musíš byť stále zapojená do každej nebezpečnej situácie?"

"musím..." zdelila som "ak sú moji priatelia v nebezpečenstve, tak pôjdem aj na pokraj smrti aby boli v bezpečí" 

"raz ťa to zabilo" šepol "niekedy mi to príde, ako by si na mňa zabudla" pozrel sa mi do očí. V jeho očiach som videla menšie slzy, ktoré sa tvorili. 

"to nie je pravda Stiles vieš to" slabo som mu stlačila ruku "milujem ťa, ale musím ochrániť svojich priateľov. Je mi ľúto, že si si toto myslel" utrela som mu stekajúcu slzu

"prosím, len si dávaj väčší pozor" pobozkal mi ruku "ak by som ťa znova stratil, stratil by som rozum, nadobro" zdelil 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"prosím, len si dávaj väčší pozor" pobozkal mi ruku "ak by som ťa znova stratil, stratil by som rozum, nadobro" zdelil 

"milujem ťa" naklonila som sa ku nemu a nežne ho pobozkala na pery 

"milujem ťa" odtiahol sa, pozerajúc do mojich očí "potrebuješ odpočinok"

"môžeš ostať pri mne?" opýtala som sa ospalým hlasom

"samozrejme, zlato" usmial sa a podišiel k posteli. Odkryl perinu, dávajúc pozor na moju ranu a pritiahol si ma bližšie k jeho telu

"dobrú noc Stiles" zamumlala som 

TO HELL AND BACK (TW SK)2Where stories live. Discover now