Zdalo sa to ako večnosť. Tak dobre som sa dlhú dobu nevyspala. Teda, kto by sa dobre nevyspal, keď vás mal v náručí váš priateľ?! Presne!
Pocit domova, ktorý ma napĺňal Stiles, bol neopísateľný. Keď sa otočím do minulosti, nechápem prečo som chcela od neho odísť. Aha, už viem! Theo zasraný Raeken ma donútil. V tomto chaose, nemožno teraz opustiť smečku. Nie ak teraz máme dočinenia s doktorami a chimérami. Naša smečka sa rozpadla, musíme ju znova dať dokopy. Stilesov otec je v kritickom stave v nemocnici a doktori vôbec nevedia, čo sním je. Stiles so Scottom nehovoria, dá sa povedať kvôli mojej smrti a uverenia Theovi namiesto mne a Stilesovi. Mama Skyler poslala do Eichen housu. Včera mi volal Scott a povedal mi. Nemusela som byť vlkolak bez toho aby som vycítila Scottovú úzkosť a stekanie sĺz. Naozaj teraz Scottovi v ničom nezávidím. Za všetko sa viní. Všetko musíme dať do poriadku. Opäť budeme smečka a porazíme doktorov.
"Lyd?" Stiles zamumlal v polospánku
"hmm?" pozrela som sa naň
vyzeral naozaj rozkošne, keď spal. Rozcuchané vlasy, pootvorené ústa, ktoré dopĺňalo tiché chrápanie. Je to idiot. Ale je to môj idiot.
Stiles si ma viac pritiahol k telu, čo ma donútilo doslova byť na jeho hrudi a potichu som počúvala jeho tlkot srdca, ktorý ma upokojoval. Hlavu som mala položenú na jeho hrudi a ruky pod jeho hlavou a jemne som ho hladila, čo sa dá viac menej povedať, že sa mu to páčilo.
"milujem ťa" pobozkal ma do vlasov
"aj ja teba" zdvihla som hlavu a pozrela sa mu do očí
"zachránime tvoj otca" povedala som mu "sľubujem, že ho zachránime"
"verím ti" pozeral sa na mňa "neviem čo by som si počal keby som prišiel aj o otca a potom ty."
"bál som sa, že toto už nikdy nezažijem. Bál som sa, že som o teba načisto prišiel." so Stilesovho oka sa vykotúľala malá slza, ktorú som okamžite palcom utrela.
"Stiles" pozrel sa na mňa "nikam nejdem. Dobre? Nedovolím aby sa to znova stalo alebo čokoľvek tebe a tvoj otec bude v poriadku. Milujem ťa a ostaneš so mnou zaseknutý dokonca tvojho života" uškrnula som sa a jemne som ho pobozkala
"hmmm, ešte som si neumyl zuby" usmial sa
"mne je to fuk" znova som ho pobozkala, ale tentoraz vášnivejšie. Z jedného bozku sa vytvorilo celé stádo bozkov a čím viac naberali na intenzite. Ten moment som si užívala a bola som rada, že mám možnosť ho stráviť práve so Stilesom.
Stiles ma začal bozkať dravo a vášnivejšie. Poviem pravdu, milovala som túto stránku Stilesa. Stiles ma prehodil a ocitla som sa pod ním. Cítila som ako sa v bozku usmieva a ja som mu to oplatila kusnutím jeho spodnej pery, čo som sa vyslúžila od neho tichý vzdych. Využila som to a okamžite som vtisla jazyk do jeho úst. Moje srdce bilo, nerozmýšľala som...bola som zaseknutá v tom momente. Stilesové ruky putovali po celom mojom tele, skenovali ho dopodrobna. Ja som mu zas mojimi rukami stláčala jeho nové vyrisované svaly. Počas toho všetkého čo sa dialo posledný čas, nemali sme čas na seba. Boli sme sexuálne frustrovaní! Bolo to vidno hlavne na Stilesovi, ktorý sa dožadoval, aby moje tričko pristalo na zemi. No ja som mala lepší nápad.
odtiahla som sa a s úškrnom som ho sledovala "prečo si sa odtiahla?" vydýchol a chcel ma opäť pobozkať
"Stiles, musíme ísť. Chceli sme ísť hovoriť s Theom" zamumlala som
"Theo počká" bozkával môj krk
"Stiles" zafňukala som
"uuuh, fajn!" postavil sa "vidíš čo mi robíš?" pozrel sa na mňa so psími očami
VOUS LISEZ
TO HELL AND BACK (TW SK)2
Fanfiction"vždy sme fascinovaný, keď sa náš mozog pokazí" veci sa zmenili Lydia je mŕtva. Raz Peter povedal v 4 sérii: "nemôže raz aspoň niekto ostať mŕtvy ?" sme v Beacon hills, kde je možné všetko. A týka sa to aj Lydie... ale vždy si niečo vyžiada daň...