3. prosím, zobuď sa

308 22 4
                                    

" ty sa zahojíš!" Stiles odfrkol

Scotta vážne zabolelo, čo mu Stiles povedal. Pamätá si ako sa oň bál, keď bol zranený v autobuse cestou na cross country. 

"nehovorím o sebe" šepol

"o čom to hovoríš?" Stilesovi sa rozbúchalo srdce

"Stiles....bude lepšie ak prídeš do lochu ku Derekovi." Scott sklopil hlavu "ja sa musím uistiť, že je Skyler v poriadku"

"Scott!" Stiles zvýšil hlas "čo sa stalo?"

na Scottovej hrudi sa vyskytla obrovská záťaž, cítil že dostáva panický záchvat. Nevie ako dlho to už vydrží

"ide o Lydiu" Stiles zamrzol

"čo je s Lydiou?" Stilesovi sa oči zaplňovali slzami

"Stiles musím ísť za Skyler" Scott za pozeral na Stilesovi so psími očami. Stilesa to však nezastavilo "fajn, idem s tebou a potom ideme do lochu"

Scott najskôr chcel protestovať. Nechcel sa pozerať do očí kamarátovi, ktorému priateľka zomrela jeho vinou. Jeho svetlo šťastia zhaslo už celé.

"dobre" šepol, no nepozrel sa mu do očí

Stiles so Scottom stáli pred dverami, kde mala Skyler ležať. Jej dvere boli pootvorené, zľahka tam Scott so Stilesom nakukli. Scottovi sa zlomilo srdce, keď uvidel Skyler nehybne ležať na posteli s otvorenými očami. Stalo sa presne to čoho sa obával. Jej moc ju zobrala o zdravý rozum. Obaja chalani mali zaslzené oči. Ďalší člen smečky "padol", aj keď Skyler nie mŕtva, no jej rozum prestal pracovať. To čo jej Theo urobil, zničilo aj to posledné, čo ju držalo pri zdravých zmysloch. 

pri Skyler sedela jej matka. Matka, ktorá nič iné nechcela len držať Skyler práve od tohto.

"všetko bude v poriadku Skyler" jej mama prehovorila " dáme ti tú najlepšiu lekársku starostlivosť. Najlepších doktorov. Všetko najlepšie."

 Ničilo ju, keď videla jedinú dcéru v takomto stave. Stiles so Scottom tam len stáli a nič nehovorili. Každý si bol istý, že slová vôbec neboli potrebné. Jej mama sa otočila. Okamžite sa postavila a pozerala sa na Scotta s nechuťou. 

"nie" pozerala sa na obidvoch "Vy nie. Vy tu nebudete!"

"pani Deenová-"

"vypadnite!" zvýšila hlas

"len počkajte, len sekundu" Stiles sa snažil priblížiť bližšie ku Skylerinej posteli "obávam sa, že viem kto to urobil. Len sa potrebujeme pozrieť na jej zadnú časť krku"

"ja viem kto to urobil" jej hlas sa zvyšoval "vy" strčila do Stilesa "ty" pozrela sa na Scotta "mal si moju dcéru ochrániť. Pozri sa na ňu, pozri sa čo ste jej urobili!" zakričala 

"prosím-" Scottovi padali slzy 

"vypadnite" ešte raz povedala

"prosím potrebujeme sa pozrieť na jej krk" Scott zašepkal

"von!" strčila Scotta von s izby. To isté urobila so Stilesom

"potrebujeme sa pozrieť na jej krk" Stiles jej povedal 

"von!"

zavrela dvere rovno pred ich nosmi. Obaja sa tam stáli ako obarení. Pozreli sa na seba, nemohli uveriť čo práve videli. Aj Scott aj Stiles vedeli, kto jej tento stav spôsobil.

"toto vyriešime neskôr, teraz musíme ísť za Lydiou" Stiles nariadil

"Stiles-" Scott sa snažil 

TO HELL AND BACK (TW SK)2Where stories live. Discover now