9. Brett

170 19 0
                                    

"fajn" povzdychla som "ako by som začala"

"čo tak od začiatku? Ako do šľaka poznáš Jordana....alebo prečo zrazu nemôžeš kontrolovať tvoj hnev??" Stiles a jeho sakrazmus

"sklapni" zamumlala som "ahhh...takže pamätáte si v tú noc, čo som sa vyparila? Čo som sa ocitla pri doktoroch a niečo do mňa pichli??" opýtala som sa ich. Kývli na náznak aby som pokračovala

"vpichli mi nejaké sérum, ktoré vrátilo pradávneho vlkolaka" pozerali sa na mňa 'wha da fak'

Jordan sa postavil "jej meno je Gertrúda. V minulosti bola najmocnejší vlkolak. Svojou mocou bola tak pohltená, že zabíjala všetko čo sa pohlo. Bola niečo ako beštie partner. Lenže oni sa nestretli. Stalo sa to v inom storočí. Gertrúda bola skôr než beštia. Preto si ľudia mysleli, že Gertrúda je späť." Jordan vysvetlil. Budem úprimná...cítim sa ako na odpadnutie. Táto psychopatická ženská my chce prevziať myseľ?! Hell no! Na to zabudni zlatko...nie, nie...Lydii už žiadna psychopatka nevkročí do života!

"prečo práve tá Gertrúda?" Brett sa opýtal a do úvodzoviek dal slovo Gertrúda

Jordan sa pozrel naň "ako som povedal....s beštiou boli dá sa povedať rovnaké. Ak spoja tieto bytosti" pozrel sa na všetkých "môžme dať zbohom Beacon hills"

"proste nádhera!" rozhodila som rukami, no hneď som to oľutovala pretože ma pohltila tlmená bolesť v oblasti hrude. Hneď som zaťala zuby a snažila sa pravidelne dýchať. Pocítila som ruku druhej osoby, nemusela som sa pozrieť, pretože som vedela že to je Stiles. Pomohol mi udržať rovnováhu a usadil ma vedľa Dereka, ktorý si ma pritiahol bližšie. Samozrejme som to prijala a viac sa k nemu pritúlila. Cítila som Stilesov pohľad, ale nebrala som to vážne. Pretože vie aký mám vzťah s Derekom.

"je tú šanca ako tomu zabrániť?" Scott sa opýtal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"je tú šanca ako tomu zabrániť?" Scott sa opýtal

"z jednej časti som tu práve ja" Jordan sa pozrel na mňa. Kývla som, je na čase povedať o sne

"akoto, že poznáš Lydiu?" Derek sa opýtal a popritom ma hladil po chrbte

" nedávno sa mi sníval sen. Bolo to divné...." zmraštila som obočie "bola som pri vedomí, ale nie moje telo. Viem, že to znie divne ale z nejakého dôvodu som nemohla kontrolovať moje telo" začala som vysvetľovať. "bola som v Eichen house. Stála som na chodbe, kolo mňa boli celý s nadprirodzenými bytosťami. Avšak jedna cela ma zaujala, neviem prečo. No moje nohy ma tam viedli....v tej cele bola Skyler" pozrela som sa na Scotta, ktorému sa hneď rozbúšilo srdce a na tvári sa mu objavil okamžite smútok.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
TO HELL AND BACK (TW SK)2Where stories live. Discover now