21.znamenajú, že si vrah

139 17 0
                                    

tretia osoba

Všetko vypadalo inak samozrejme z pohľadu Lydie. Cítila sa inak...zvláštne. Cítila, že bola nejako spojená z beštiou, nie tak ako jej to Parrish povedal, ale tak že ona nebola v jej tele. Pripadalo jej to, ako by bola v príbehu Getrudy. Getruda a Lydia mohli byť z pohľadu totálne odlišné osoby, ale jedno mali spoločné...boli najmocnejšími vlkolakmi, akí kedy žili. 

Getruda nemala problém zo zabitím soka, ktorý jej ukradol miesto v legendách, zakryl jej povesť. Na druhej strane Lydia by neublížila ani muche. Výnimka bola len situácia s Harou, ale ona nezmohla nič proti nej, tak isto ako teraz proti Getrude. Lydia si dobre uvedomovala, že Getruda sa bude pokúšať chladnokrvne zmasakrovať Sebastiana, ale stále zabúda, že v tom tele sa stále nachádza Lydiin priateľ Brett. To však Getrudu absolútne nezaujíma. Nestará sa o toho chlapca a nikdy sa ani nezaujímala. 

"Lydia?" počula známy hlas, ktorý pre ňu znel ako kilometre ďaleko, ale Parrish bol naozaj priamo pri nej

Parrish si kľakol ku ležiacej Lydii, ktorá mu otočená chrbtom. Pozrel sa bližšie na jej tvár a prvé čo zbadal, boli doširoka otvorené špecifické oči. Parrish potichu zalapal po dychu, nevediac čo sa to z mladým dievčaťom stalo. 

"Lydia? hej Lydia! Počuješ ma?!" Parrish sa snažil spojiť s mladou alfou, ale nejavila známky prítomnosti. Bolo to akoby jej telo tu bolo, ale jej duša bola stratená

"povedz niečo! Lydia? Prosím ťa, vieš že ma Stiles zabije" opäť bez odozvy. Jej sa stále pozerali do prázdna. Mohli svietiť, ale nebolo to svetlo života, v tomto momente to bolo ďaleko od toho. Lydia bola opäť zaseknutá v čase. Chcela kričať na Parrisha, chcela mu povedať, že ju Theo napadal, ale nemohla. Z nejakého dôvodu nemohla komunikovať s okolitým svetom. 

"čo sa jej stalo?" ďalší mužský hlas odpovedal

"ja neviem, našiel som ju takto...neviem čo sa robí" Parrish spanikáril, stále držiac v náručí dievča

"okamžite ju dones k Deatonovi!" Chris nariadil "stretneme sa tam"

Parrish neváhal ani sekundu a okamžite zobral bezvedomé dievča do auta. 

Gerard sa pozrel na Chrisa zo zdvihnutým obočím "staráš sa o to dievča" 

"samozrejme, že áno... je to najlepšia priateľka mojej dcéry" odpovedal mu, stále pozerajúc na auto, ktoré pred chvíľou odišlo

"vieš, že to dievča je zlo... dobre to vieš" Gerard začal "ono to neskončí, ak ju to nepohltí úplne. Ak nechceš vidieť tvoju dcéru umrieť, zastav to dokým máš možnosť" Chris sa na neho z prekvapením pozrel

"Lydia taká nie je. Ona by to nikdy neurobila. Možno jej minulosť čosi iné hovorí, ale Lydia je dobré dievča, ktoré neurobilo nič naschvál." Chris obraňoval Lydiu

"si si istý?" Gerard sa pousmial po pod nos "tá moc..." začal "tá moc, ktorú v sebe drží ju pomaly zožiera. Ak to neudrží v kontrole, môže ublížiť veľa ľuďom. Môže dokonca zabiť nevinných ľudí. Ak sa to nenaučí dostať pod kontrolu v pravý čas....potom už vôbec" dopovedal a pomaly odkráčal k autu 

**************

"Deaton!?" 

Všetci traja teengery spolu aj s doktrom a Derekom, ktorý prišiel pred chvíľou pred Parrishom sa pozreli k dverám, kde uvideli spanikáreného Parrisha a jeho náručí nechýbajúcu sa Lydiu. Stilesové ústa sa pootvorili v šoku, zatiaľ čo stál na mieste. Pozeral sa na telo svojej priateľky, ktorá nevyzerala mŕtva, ale ani živá. Bola zaseknutá medzi tým. 

TO HELL AND BACK (TW SK)2Where stories live. Discover now