O privesc lacom. Mă simt exact ca un pedofil. Eu 24 și ea 16. O prostie. Dar nu pot să nu o privesc. Corpul acela minunat, fața ei perfectă, pielea cremoasă. Cred ca nu e doar o atracție sexuală prea mare. Este ceva în inima mea ce nu îmi dă pace. Ceva ce nu mă lasa să o las balta.
*brrrrrring*
Sună clopoțelul, și eu mă enervez pe moment. Nu pot să cred de ce naiba se termina orele cu ea aici așa de repede. Niciodată nu este îndeajuns.
-Tina, poți venii până aici? o întreb eu politicos, cu un aer profesional, foarte serios. Ea își strânge de pe măsuță cărțile și caietele de Literatură și le pune în ghiozdanul roz pal pe care îl are.
-S-a întâmplat ceva domnule Styles? Întreabă ea, fiind sigură ca a intrat într-un bucluc.
-Chiar nimic. Doar voiam să te anunț ca o să accept propunerea mamei tale de a te suplini la Literatură. Spun eu și ea zâmbește slab. Poate nu e de acord cu asta.
-Sigur, doar că am fost luată prin surprindere. Spune ea, citindu-mi gândurile. O să îi spun mamei. Continuă și eu aprob, dând din cap. Ea repeta gestul și iese din clasă, aruncandu-mi un zâmbet drăgălaș. Doamne, o iubesc pe fata asta. E așa de pură și prostuță și totodată atât de stăpâna pe sine. E ceva special cu ea.
Mă bucur ca mama Tinei mi-a cerut să o ajut pe Tina cu literatură deoarece își dorește de mult să devină scriitoare. Din câte am înțeles, citește foarte mult, ceea ce mă incita și mai mult la ea.
Nu îmi dau seamă când s-a sunat și au venit alți elevi. Tot nu îmi pot lua mintea de ea..*
*
*-Da, sunt sigur ca e în regulă. E foarte bine așa, nu mă deranjează cu nimic doamnă Hightlym. Chiar e mai bine. O pot aduce eu acasă.
-Mulțumesc mult Harry. Sper ca totul v-a fi bine cu ea. Nu vreau sa ajungă ca tatăl ei. A, da, poți sa-mi spui Amanda.
-La revedere Amanda, pe curand, spun eu și încep să sar prin casă ca nebunul. Sper doar să fie cum vreau eu .Mereu este cum vreau eu.
Incep sa ma gandesc cum o voi cucerii sau ma rog, cum o să o seduc. Are doar 16 ani, este destul de vulnerabilă . Din cate stiu eu, nu are o relatie prea buna cu mama ei, ceea ce ma face sa ma bucur pe-o parte. Ea stă cu bona ei, Lily, pe care o iubește mai mult decat pe mama ei. Am aflat asta dintr-un referat de-al ei. O descria ca fiind o persoană minunată , bună si foarte înțelegătoare . Crezând ca e mama ei, i-am spus cat de grozavă e. Ea in acel moment s-a crispat si mi-a spus încet că nu e vorba despre mama ei, ci despre bona ei. Este asa doar in acte. Tina o consideră mama ei. Mi-e puțin milă de ea. Practic nu are o familie. O are pe mama ei, dar e mereu plecată si tatăl ei a plecat când ea era doar un bebeluș. Ea spunea că, deși are o situație financiară mai mult decât perfectă , are nevoie şi de afecțiune. Când mi-a spus acele cuvinte, am fost mai mult decat încântat. Eu pot să-i ofer afecțiune. Pot să-i ofer dragoste adevărată. Pot să-o fac sa țipe de plăcere. Pot să-i ofer plăcere maximă. La gandul ăsta, îmi simt sexul cum se întărește. Mereu când mă gândesc la ea se întâmplă la fel. Este chiar ceva ciudat. Niciodata nu am simțit la fel pentru o femeie. Sper doar ca ea va simțila fel. Dacă nu, o voi obliga.
Tina's p.o.v
-Tina, haide până jos. Strigă mama din bucătărie. Las pixul jos din mână şi îmi pun in picioare papucii de casă. De jos se simte un miros puternic de sos de tomate si încep să salivez. Când ajung in bucătărie, mama ținea o țigară in mână şi se uita în telefon.
-De ce m-ai chemat? O intreb eu şi sper să îmi spună că va sta mai mult aici, cu mine.
-Voiam să-ți spun ca de mâine vei merge la domnul Styles. Te va ajuta cu literatura. E un o minunat. Vei vedea ca te vei descurca mai bine, îți promit.
Imi place domnul Styles, e chiar atrăgător dar va fi ciudat să merg la el acasă. In afară de faptul ca e sâmbătă şi că îmi ia din timpul meu liber, mai îmi şi predă la clasă. E chiar o porcărie, dar dacă aşa doreşte mama, o voi face.
-La ce oră o să merg, mamă? Întreb eu şi mă aşe la masă, în timp ce Lily face spaghetti.
-Mi-a spus la ora 14. Sper că e ok. O să apuci sa te pregătești. Te va aduce el înapoi. Spune ea şi eu aprob. Şi apropo, voi mai rămâne acasă încă două zile. În acest timp vreau să stăm împreună. Vom merge la cumpărături..ştii tu, lucruri de fete. Spune ea şi mie îmi creşte inima de bucurie. Mi-e foarte dor de mama şi chiar mi-am dorit sa îmi petrec mai mult timp cu ea. Este plecată în jur de două săptămâni pe lună, ceea ce e mult pentru mine.
-Perfect. Spun eu şi mă ridic de la masă. Lily, te rog, după ce termini mâncarea, îmi poți aduce o porție? Intreb eu.
-Sigur scumpo, spune ea si îmi arată un zâmbet drăgălaş. Fug repede spre camera mea şi mă imbrac în pijamalele mele pufoase. Nu fac duş în seara asta, deoarece voi face mâine dimineață. Mă pun in pat si îmi iau laptopul in brate. Plictisită, încep să îmi comand câteva haine. Nu exagerez prea mult deoarece ştiu că mama se va supăra pe mine. De obicei, când îmi comand haine de pe internet, nu mai merg în oraş să-mi iau si dacă o sa fac asta, o să îmi fie prea lene să merg cu mama, deci sunt cumpătată de data asta. În timp ce navighez pe net, Lily vine cu mâncarea, care apropo, e delicioasă . Face niste mâncăruri nemaipomenite. În scurt timp, somnul mă cucerește.
CITEȘTI
Call me "Daddy"
FanfictionO poveste de tip "daddy kind " poate avea la bază iubire, şi nu doar sex? Ei bine, veti afla in aceasta carte.