1. Bölüm

231 16 13
                                    

Asya mezun olduktan üç yıl sonra yazılıma geri dönmeye karar vermişti. Programcı olarak mezun olduğu okulda dereceye girmişti ama bir çok firma tecrübesi yok diye işe almıyordu. Üç yıl bir tanıdık firmada canını dişine takıp muhasebe öğrendi sonra o firmaya müdür oldu. Yetmedi çünkü kendi mesleğini yapmak istiyordu. İnternetten araştırmalara koyuldu.bir kaç sitede örnek dersler vardı.hatta birinde yeni bir yazılım sınıfının kurulduğunu öğrendi dersler skypetan yapılacaktı ama olsun severdi Asya yeni atılımları.Ders saat ve günlerini kontrol ettiğinde saatleri tutmuyordu. Bilgisayarcılar genelde ne kadar içine kapanıksa Asya dışa dönük ve sevimliliğiyle herkesi ikna edip kendine hayran bırakabiliyordu. Ben bu hocayı bulur akşam saati dersine de ikna ederim dedi. Önce mail adresini sonra da skype adresini öğrendi.

Serdar herseyden habersiz okuldan çıkıp evine yol alırken Türkiye, New York saat farkından dolayı Türkiye'deki öğrencileriyle nasıl başlangıç yapsam diye kendince planlar yapıyordu.Rutin bir hayatı vardı. Yazılım mühendisliği son sınıfta olmasına rağmen yıllardır çalıştığı firma okulundan dönmesini bekliyordu. Yazılımlarını oradan devam ettirip firmasına gerekli olan desteği oradan sağlamaya devam ettiği için firmasında iyi bir proje mühendisiydi.

Asya mail atmaya karar verdi

Giden:Serdar

Merhaba Asya Uluhan ben ikibinon bilgisayar programlama mezunuyum fakat sektörden uzak kaldığım için biraz köreldiğimi düşünüyorum. Sizin ders verdiğini saatler benim iş çıkış saatlerime denk geldiği için katılamıyor olacağım fakat başka bir saat sizin için uygunsa yirmi iki den sonrası benim için uygun olur. Sizden haber bekliyorum iyi çalışmalar...

Asya Uluhan

Serdar eve gelince maillerini bi kontrol edip yarım saat sonra dersine başlayacaktı. Asya'nın mailini görünce yine doğru düzgün eğitim verilmemiş ve yine beni bulmuşlar kabul edelim bakalım kimmiş bu Asya diye geçirdi içinden.

Giden :asya

Merhaba benim ders saatim yirmiüç de bitiyor sizin içinde uygunsa yapabiliriz. Fakat tek öğrencim siz olacaksınız o saatte başka dersim yok.
Serdar Toprak

Asya ne dese bilemedi önce yirmiüç en yorgun olduğu saatti ama hayallerinden vazgeçecegi bir saat değildi. Artık bunaldığı işinden de istifa edip yeni iş arayışlarına girdi. Sağlıklı yaşam için yaptığı çalışmada işten eve kadar her gün yarım saat yürüyor akşam yemegi yedikten sonra her gün rutin olarak bir saat daha yürüyordu olsun dedi ve Serdar'ın teklifini kabul ettiğini belirten mail yazdı

Giden:serdar

Benim için uygun gün belirlerseniz sizin planınıza dahil olacağım iyi çalışmalar dilerim.

Asya

Serdar çattık yine kızdaki resmiyete bak diye düşündü. Gerçi resmi olsun daha çok işime gelir. Türkiye'ye döndüğümde hiç değilse muhabbet edeceğim biri olur diye geçirdi aklından.

Giden: Asya

Salı gün uygun derste görüşmek üzere iyi günler

Serdar

Neyse ilk ders yarınmış hadi bakalım dedi iş ilanlarını kontrol ederken bi muhabirlik ilanı gördü Asya. Dur bakalım bi başvuralım kendine güvenen adaylar diyor. Ben hep kendime güvenirim.uzun zamandır doğru düzgün insan gördüğümde yok benim içinde bir değişiklik olur dedi başvurusunu tamamladı.
Ramazan ayında oldukları için günler hızlı geçiyordu. Sonraki gün iftarını yapıp günlük yürüyüşüne çıktı. Yirmiiki de evde olmalıyım hiç değilse biraz dinleneyim ilk günden rezil olmiyim adama dedi ama yorgunluktan ha bayıldı ha bayılacak kıvamdaydı. Ayılmak için aldığı kahveyle pc başına geçmesi 22.45 i buldu. Serdarı skype ta online bulunca yazdı.

Hayat PınarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin