Öncelikle herkese yeniden merhaba is yogunlugum yuzunden yeni bölümü baya geciktirdim farkindayim ama kisa da olsa bi bolum koparan benim manevi kardesim biricik destekcime dayanamayip kisa da olsa bu bolumu yazdim iyiki varsin TugraIba
- Şimdi açıyorum Serdar
- Asya bitanem hem bu dünyada hem ahrette benimle bir ömür yanımda olur musun? Biliyorum seni çok beklettim hatta sevgine kapılmamak için kaçtım ama ben sana aşık olduğumu anlamam uzun zamanımı aldı beni affet nolur seni çok seviyorum
- -..............
- Aysam kuzum bir cevap ver ne olur.Asya'nın resmen dili tutulmuştu ne diyeceğini bilemedi. Teklif bekliyordu ama bu kadar romantiğini pek beklemiyordu ama aklında bir sürü soru işaretini de beraberinde getirdi. Uzaktan bir ilişki nasıl yürürdü ki. Serdar direk evlilik teklif ediyordu. Onun bitirmesi gereken bir okulu devam etmesi gereken bir kariyeri vardı. Ne desem kırılmadan evet demiş olurum acaba diye kara kara düşünmeye başladı.
- Serdar ne desem bilemedim kısa bir şok yaşıyorum şuan çok ani oldu benim için. Sen benim için çok değerlisin biliyorsun. Sana hayır demeyi düşünmüyorum ama çok acele gitmeyeceksek "EVETTTTTT"
- Tamam canım sen nasıl istersen öyle olsun seni aramak istiyorum müsaitsen tabiî ki- Müsaitim canım
- Bitanem o kadar mutlu oldum ki anlatamam beni çok mutlu ettin bir buçuk yıldır anlatmak için her şeyi yaptım seni bu süreçte üzdüm ayrı da kaldık ama hayırlısı böyleymiş affet beni seni çok seviyorum sana inanıp güvenmem gerekiyordu dedi.
- Bunları bana sorsan daha çabuk sonuca varabilirdik...
- Nazlı yarim bilemedim affet seni bu kadar beklettiğim için ama inan bana her gün ayrı yandım senin için derdimi çocuk fotograflarına yükledim çoğu senin gibi masmavi gözlere sahipti. Hiç mi anlamadın? Sana evlilikle ilgili çok soru sordum anlamadın? Beğendiğin erkek tipini sordum anlamadın? Yemek yapmayı bilir misin dedim olmadı? Temizlik yapabilir misin dedim hastayım ben yapamam diyince nasıl üzüldüğümü anlatamam eve temizlikçi gelir artık hastalanmasın benim aşkım dedim.
- Aslında benim bunların hepsinden haberim vardı. Sen yok yere soru soracak adam değilsin senin davranışlarını biliyorum ama tanımıyorum. Çok ketumsun özel hiçbir şeyini anlatmıyorsun? İstedim ki kendi ayaklarınla gel benim zorlamamla değil. Kendi isteğinle gir hayatıma ama benim burada devam eden de bir hayatım var bu yüzden de korkuyorum. Karakter olarak biraz farklıyız senin benimle geçinemeyeceğini biliyorum mesela sen bana katlanamazsın bunun da farkındayım. Senin naif sevginin bana iyi geleceğini biliyorum ama sonunda üzülmek istemiyorum.
- -seni üzmemek için elimden geleni yapacağım emin ol Asya sen benim bu hayatta beklediğim kişisin her ne kadar aksini düşündürmeye çalışsan da beni kendinden soğutmaya çalışsan da seni bırakıp bir yere gitmeyeceğimden emin ol...
- Senden sadece tek bir söz istiyorum Serdar eğer bir gün beni sevmek istemezsen bunu söyle anlarım ve hayatından hiçbir şey olmamış gibi çıkar bir daha da seni rahatsız etmem bunu böyle bil olur mu? Çünkü ben hiç aldatılmadım ve böyle bir şeye katlanamam da en azından önce benimle olan bağını kopar böyle bir durumda...
- Asyam ömrümün sahibi böyle bişi mümkün değil ki zaten bir yıldır benim gözüm senden başkasını görmüyor ki...- Anlıyorum canım benim insanız hayatta her şey mümkün bu aklında kalsın yine de olur mu?
- Asyam ben seninle bir yıl sonra öleceğini bilsem de yanımda olmanı istiyorum mutluluğun mutluluğum yaşama sevincim hayat pınarım ol istiyorum. Ömrümün sonuna kadar basımı bir yastığa koymak istediğim ömrümün geri kalanı.seni nasıl bırakırım başkaları bana haramken sözlerimde senin yüzün varken başkasını görür mü sanıyorsun... son bir bucuk yılda öyle bir içime işledin ki ben bile seni içimden çıkaramadım bu mümkün değil.
- Saol canım benim iyiki varsın... ama ben seninle güzel günler biriktirmek istiyorum. Seninle kahve içip yalnızlığımı huzurumu paylaşmak istiyorum kırk yıl hatırım kalsın ömrümü adadığım adam ol istiyorum... hüzünlerin hüzünlerim sevincin neşem olsun ömrüme HOŞGELDİN...
Bölüm sonu
Surcidil ihsan ettiysem affola iyi geceler...
Merak ettiğiniz her konuda bana bu kanallardan ulaşabilirsiniz
Facebook: Elif kartalmış
Twitter: elifmaviskartal
İnstagram: ElifMavisKartalmış
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Pınarım
Não FicçãoBilgisayar ekranına tutkun iki kişi... Serdar Toprak, yazılım öğretme işini becerebilecek mi yoksa; hayatının dersini mi alacaktı. Bundan habersiz ders vermeyi kabul etmişti... Asya yazılım mı öğrenecek yoksa; hayatı mı öğretecekti. Bilgisayar ekr...