Telefon surekli calmasina ragmen Asya gormezden geliyordu. Emre en son telefonun sesine dayanamayip
Açsana kizim şu telefonu belki önemli biseydir.
Emre sen her halta muhalefet olma onemli olsa acardim herhalde birak biraz daha surunsun sen benim en yakin arkadasimsin onun degil.
Hadi cok konustun bi kahve kap gelde bende su sunumu bitirmis oliym o surecte.
Tamam bayan cok bilmis sen bitir ben kahveni getiriyorum. Dondugumde bu konudan kacamayacaksin emin ol.
Emre bana biraz zaman ver olur mu ?
Sen bi dinlen ben on dk ya bitirmis olurum.
"İstifa dilekcesi yazmam lazim bir kac ornek bakmam lazim diye gecirdi icinden."
Emre en yakin arkadasi olmasina ragmen onu en cok dusunen onemseyen ailesinden sonra tek kisiydi.
Herseyi geride birakip giderken bir tek onun yokluguna alisamayacakti. Ona da universteye kayit oldum. Bi gidip donerim demek geldi icinden. Onun kahrolmasini istemezdi. Hemen bir taslak istifa mektubu da indirip gerekli degisikligi yapti ciktisini almaya giderken Emre gordu.
Hayirdir Asya ne istifasi bu ?
Sen burayi seviyordun aklindan neler geciyor?
Emre sana cok bahsettigim Psikoloji egitimini almaya karar verdim.
Yurdum sartlarini biliyorsun.
Ben sayisal okudum.
Burda sozel bolum okumam demek puanlarimin yariya dusmesi demek.
Bende bizim okuldaki bi hocami aradim.
Ben mezun olurken burslu yollayalim diye cok israr etmisti de ben kabul etmemistim hatirlarsan.
Hatirliyorum da nerden cikti bu konu Serdar la kavga mi ettiniz? Sen durduk yere boyle ani kararlar almazdin.
Aslina bakarsan saglik durumum da pek el vermiyor.
Serdar' in bana guvenmedigini farkettim dun.
Beni burda tutan hic bisey de kalmadi be yavrum.
Gitmek yeni insanlar tanimak bana da iyi gelecek.
Sen ailemden sonra en yakinimsin senle baglarimin kopmasi mumkun degil yani telaslanma.
Gitmem bi kac haftami alacak vize basvurumu yaptim iki haftaya haber gelir
Artik yolcu yolunda gerek be Emre
Ben sunu farkettim biz ne kadar ayni toplumda yetismis olsak da Serdar biraz bize gore mutaassip bir aileye sahip sende beni cok iyi taniyorsun.
Ona kalsa ben evde oturayim.
Ondan harclik aliym cocugunu dogurayim onu bekleyeyim.Ben bu cocugun Newyork'da master yaptigina inanamiyorum bazen bu zihniyet nerden geliyor aklim almiyor benim.
Yani beni diri diri gomecek belli ben boyle yasayamam ki !
Hangi yuzyilda kaldi bu zihniyet.
En iyisi yol yakinken ayrilmak.
Ne kadar sevdigimin onemi yok simdi bir kere uzulurum gecer sonrasi Allah kerim.İyi diyosun hos diyosun da kuzum sen bu cocugu cok seviyorsun kolay olmayacak seni cok iyi taniyorum Asya.
Tek basina bilmedigin bir yerde katlanabilecek misin?
Katlanmayip ne yapiym Emre?
Onun hayalleri var be kuzum beni aşan hayaller. Evlenip cocuk yapmak sakin bir hayata baslamak. İstedigi arabayi almak gibi.
Ben ona bir cocuk veremem ki su sartlar altinda.
Bu benim kendimden vazgecmem demek.
Hayatinda hirsin h sinden beyhaber bi adamla omur gecer mi ? Suan bana hersey alisik olmadigim icin cok kolay geliyor.
Ya sonra daha fazlasi icin calismiyor muyum ben bi adama muhtac olmak icin mi okudum onca sene ne zorluklar atlattim bunlar icin mi?Tamam Asya git guzelim ama benu haberdar et ben senin icin kalkip geldim Ankaradan iki gunlugune bu konuyu aksam detaylica konusuruz.
Su cocuga da fikrini acikca soyle istemiyorsan.
Yuzelli kere aradi vicdansiz bizdekide kulak Kardesim.
kizim bu cocuk hani ust duzey yoneticilik yapiyodu.
Boyle yonetici mi olur.
İsi gucu yok gibi tovbe estagfurullah.İlk defa benden boyle bir tavir gordugu icin korkuyor Emre bu gayet normal ben kimseyi kirmam bu hayatta sen cok iyi biliyorsun.
Onu birakip gidecegimden korktugu icin boyle nornalde boyle sıkbogaz eden biri degil biliyorsun.Bruksel' den dondukten sonra sana herseyi anlaticam merak etme herseyin bir nedeni var Emre .
Dogru zaman suan degil sadece bende kendimi toparlayip mantikli karar almaya cabaliyorum.
Sende farkindasin ki bi yanda kalbim var bi yanda aklim.
Bi yanim kal savas derken diger yanim kendini koru degmez hicbirseye diyor.
İcim yansa da kanasa da mecburen gitmek zorundayim Emre bir soz verdim hocami da yuzustu birakamam bu firsat elime bir kere gecti sonrasi yok biliyorum.
Serdar' i da kirmadan bu isin icinden cikabilirsem ne mutlu bana.
Telefon yine israrla caliyordu. Bu sefer arayan Dr Mehmet di.
Efendim Mehmet bey bir sorun yoktur umarim.
İyi olmasini cok isterdim Asya ama biran once buraya gelmelisin sonuclarin elimde raporlarin geldi.
Birazdan isten cikicam ama yanimda arkadasim var onu bi kafeyr birakip gelirim.
Tesekkurler ilgi ve alakaniz icin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Pınarım
Non-FictionBilgisayar ekranına tutkun iki kişi... Serdar Toprak, yazılım öğretme işini becerebilecek mi yoksa; hayatının dersini mi alacaktı. Bundan habersiz ders vermeyi kabul etmişti... Asya yazılım mı öğrenecek yoksa; hayatı mı öğretecekti. Bilgisayar ekr...