Merhaba arkadaşlar yoğunluğumdan dolayı biliyorum sizi ihmal ediyorum ama her hafta yazmak için savaşıyor olacağım şimdiden teşekkürler"Asya ben bu gün ilk defa üst üste hata yaptım aklımı başımdan alıyorsun odaklanamıyorum ne yaptın bana bilmiyorum ama kendime gelemiyorum..."
"aşık oldun hayatım aşıkkkkkk"
Serdar daha önce bu duyguyu sadece okumuştu, dinlemişti ama yaşamak nasip olmamıştı. Asya'yı düşündü bu kız nasıl içime işliyor böyle direk bir set çekmeliyim diye düşündü.
Gün bitip evlerine döndüklerinde Serdar Asya'nın sesini duymak için sabırsızlanıyordu.
Hemen kendini skype ın başında buldu.
- Asyam can özüm nasılsın nasıl geçti günün
- Çok şükür hayatım yoğundu ama sevgiyle beklendiğimi bilince pek bişi hissetmedim.
- Ben bu gün yılın gafını yaptım tabi sana bahsettiğim özel bir bankanın yazılımında 3 defa üst üste hata yapınca kendimi temiz havya attım ben nasıl bu hale geldim diye. Sen bana neler yapıyorsun böyle aklımı toparlayamıyorum seni düşününce devrelerim yanıyor resmen.
- Aslında ben pek bişi yapmıyorum desem daha çok yeri " sen daha önce hiç biri tarafından gerçekten sevilmemişsin bunu hissedince ve karşılıklı olunca bu gayet normal hayatım..."
- Oooo çok iddialı oldu bu bence aşkım...
- Serdar aşkım sana bişi sormam lazım beni yanlış anlamanı istemem. Yarın bir sempozyuma davetliyim. Gelenlerin büyük çoğunluğu erkek olacak. Aralarında sadece iki tanesi benim çok sevdiğim arkadaşlarımdan diğerleriyle pek bir bagım yok haber veriym istedim. Fotograf falanda çekilecek kişisel gelişim sempozyumu olduğu için seninde bilgin olsun olur mu?
- Aşkım benim sana güvenim tam ama çok samimi pozlar verme olur mu? Hani be bile gözlerinin içine bakan bir fotografa sahip değilken tanımadığım adamların sana yiyecek gibi bakmasını da pek hoş karşılamam doğal olarak. Anlaştık mı?
- Anlaştık teşekkür ederim aşkım sen bitanesin kaç gündür söylicektim nee dersin bilemediğimden söyliyememiştim.
- Aşkım bana karşı açık olursan ben her zaman senin arkandayım biliyorsun... öyle cahil bir adam değilim ki onu yapma bunu yapma bensiz gitme diyim zaten aynı şehirde bile değiliz istediğinde beni parmağında bile oynatıp söylemeyebilirdin de ben senin bu dürüstlüğüne aşık oldum biliyorsun.
- Cansın sen... her zaman bu kadar anlayışlı olmanı bekliyorum bak Serdar sonra yok suraya gitme aman bunu giyme yapmazsın inşallah.
- Canım sen giyinmek için kendi ölçünü biliyorsundur. Ben niye karışıym şimdi sen gördüğüm kadarıyla zaten yeterince edepli giyiniyorsun. Senin öne çıkmaya bile ihtiyacın yok ki bakışlarınla bir çok insanı dize getirdiğini çok iyi biliyorum ben çoğu erkek yaklaşamıyor bile yanına ben bir buçuk sene boşuna mı doğru zamanı bekledim sanıyorsun.
- Ya serdar güldürme beni ben senden artık ümidimi kesmiştim biliyorsun insan bir buçuk sene açılmak için bekler mi ya ?
- Çok haklısın benim eşek kafam ama sende hep anlamamazlıktan geldin Asya'm.
- Serdar'cım istemeye de biz gelelim istersen bilmediğim bir konuda sen hep misalen yanlış anlama diye başlayınca bende hiç üstüme alınmadım bi noktadan sonra hatta sana nasihat bile verdim. Dedim "insanları evliliğe teşvik ediyorsun etmeee" sende ben devlet değilim teşvik edeyim dedin dedim eyvallah yani :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Pınarım
NonfiksiBilgisayar ekranına tutkun iki kişi... Serdar Toprak, yazılım öğretme işini becerebilecek mi yoksa; hayatının dersini mi alacaktı. Bundan habersiz ders vermeyi kabul etmişti... Asya yazılım mı öğrenecek yoksa; hayatı mı öğretecekti. Bilgisayar ekr...