2

266 16 1
                                    

Odruchowo spojrzałam na komórkę i dostrzegłam migotającą na zielono diodę. Złapałam urządzenie w dłonie i odblokowałam ekran. 

@sexy_c96  dlaczego do mnie nie piszesz?

@mpatterson a powinnam?

@sexy_c96 tak?

@mpatterson oh

@sexy_c96 żadnego przepraszam?

@mpatterson o co Ci chodzi? nawet Cię nie znam!

@sexy_c96 mam na imię Calum, teraz już znasz

@mpatterson Calum? jak ten z zespołu za którym szaleje moja przyjaciółka?

@mpatterson czekaj, jak im było.. yyy

@mpatterson 5 direction of wanted? or smth like that

@sexy_c96 załamujesz mnie

@sexy_c96 5 Second Of Summer

@sexy_c96 jak możesz ich nie znać! to kultowy zespół! 

@mpatterson jasne, cokolwiek

@sexy_c96 naprawdę ich nie znasz czy nie lubisz? 

@mpatterson i to i to

@sexy_c96 nie możesz ich nie lubić skoro ich nie znasz! 

@mpatterson a jednak

@mpatterson słuchaj, mam zaraz drugą część próbnego egzaminu, muszę kończyć

@sexy_c96 odezwij się później

@mpatterson pomyślę!

Wstałam z ławki, na której siedziałam i podeszłam do mojej przyjaciółki. Issy zawzięcie rozmawiała z moim bratem o tym jak bardzo położyła zadanie siódme na pierwszym teście. Nie uczestniczyłam w ich dyskusji, ponieważ myślami byłam zupełnie gdzieś indziej. Zastanawiałam się kim jest ten tajemniczy Calum, z którym rozmawiałam przez Twittera. Nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się, by ktoś obcy napisał do mnie na tym portalu i to tylko po to by popisać.

Po kilku minutach drzwi do sali zostały otwarte, a my alfabetycznie znów mogliśmy wejść i zająć przypisane nam miejsca. Thomas siedział tuż za mną gdzieś w tylnych ławkach, zaś Isabell została posadzona niemalże z samego przodu.

Dostałam egzamin i od razu zaczęłam go uzupełniać.


Jak wrażenia? Zostawiajcie komentarze i gwiazdki, wiele to dla mnie znaczy!

kc x







It was on Twitter.. | c.h.Where stories live. Discover now