17 |Epilog

237 7 0
                                    

Po zaśpiewaniu piosenki chłopcy zeszli ze sceny, a mnie nogi porwały prosto na backstage.

Zobaczyłam Michaela, Ashtona i Luka, ale nigdzie nie mogłam dostrzec tego do kogo tak naprawdę tutaj przyszłam.

- Gdzie Calum? - zapytałam niebiesko włosego na co z lekkim uśmiechem wskazał palcem bym się odwróciła.

Wzięłam głęboki oddech i tak też zrobiłam.

Moim oczom ukazał się Mulat z nieśmiałym i odrobinę niepewnym uśmiechem. Odwzajemniłam go i bez większego namysłu rzuciłam się na szyję chłopaka.

- Wszystkiego najlepszego. - odezwał się w końcu szepcząc do mojego ucha i obejmując mnie mocno. Jakby bał się, że zaraz ucieknę lub rozpłynę się w powietrzu.

Po dłuższej chwili odsunęłam się od niego o krok i przełknęłam ślinę.

- Zacznijmy wszystko od nowa. - zacytowałam słowa piosenki, którą niedawno mi zadedykował.

Na początku wyraźnie nie zrozumiał lub nie dotarło do niego to co powiedziałam, ale gdy już się ocknął skinął lekko głową.

- Jestem Calum. - wyciągnął dłoń w moją stronę uśmiechając się szeroko.

- Mimi. - posłałam mu śliczny, szczery uśmiech i podałam mu swoją rękę.

To czas, by zacząć wszystko od nowa.

Wszystko od samiutkiego początku.

Bez kłamstw. Bez udawania. Bez strachu, łez i złości.

Z czystą kartą.

'Chce żyć i kochać, nie martwiąc się o nic.
ponieważ mogę żyć tym życiem lub zacząć od początku'


TA DAAA. TO JEST JUŻ KONIEEEC. NIE MA JUŻ NIIIC. JESTEŚMY JUŻ WOLNIIII. MOŻEMY IIIIŚĆ.

Tak, to koniec naszej, dość krótkiej i tak, przygody. Jeśli mam być szczera to nie widzę sensu w pisaniu drugiej części, ponieważ statystyki były marne i nie ma sensu ciągnąć czegoś co się nie przyjęło.

Mimo to pragnę podziękować za wszystkie głosy (28), komentarze (4) oraz wyświetlenia (129). Dziękuję wszystkim, którzy byli i dzielnie trwali ze mną czekając na następny rozdział.

Zapraszam na nowe opowiadanie, które już niedługo pojawi się na moim profilu. 'Silly Kids In Squad' to opowiadanie z Janoskians oraz Darcy, której wygląd powierza Cindy Kimberly. Mam nadzieję, że z tym ff polubicie się bardziej!

kc x

It was on Twitter.. | c.h.Where stories live. Discover now