11

213 8 0
                                    

WAŻNA NOTKA POD ROZDZIAŁEM!

Co jeśli tak po prostu napiszę do niego i zapytam o zdjęcie? Na pewno nie będzie zły, wyśle mi je, bo w końcu nie ma chyba nic do ukrycia, nie?

A jeśli?

Westchnęłam i z impetem walnęłam się na łóżko, by następnie wziąć telefon do ręki i uruchomić Twittera.

@mpatterson jesteś?

Zapytałam początkowo, bo wolałam załatwić tę sprawę od razu aniżeli czekać w niecierpliwości aż mi odpisze, a może nie.

@sexy_c96 whoaaaah! pierwszy raz napisałaś do mnie jako pierwsza

@mpatterson uh taa

@sexy_c96 wszystko ok?

Yh, nie nie jest okej! Też pytanie.. Zaczęłam się mocno przywiązywać do kolesia, którego nigdy nie spotkałam i o którym praktycznie nic nie wiem.

Bo co wiem?

Że jest irytujący, ma na imię Calum i ma 19 lat. Oh no i to, że jest zapalonym fanem tego całego 5 Second Of Summer.

Swoją drogą.. Nie rozumiem tego całego ich fenomenu, ale to innym razem.

@mpatterson nie.

@sexy_c96 uuuu... kropka nienawiści !

@sexy_c96 coś się stało?

@mpatterson nie

@mpatterson tak

@mpatterson nie wiem..

@mpatterson tak jakby?

Zasadziłam sobie mentalnego facepalma w sam środek czoła.

Dlaczego Bóg obdarzył mnie taką głupotą?

Wywalone w to wszystko.

@sexy_c96 oh to wszystko wyjaśnia! piłaś? a może masz okres? hahaha

@mpatterson nie, po prostu.. kurwa Calum proszę Cię, to poważna sprawa

@sexy_c96 whoah, no już, sorki, zamieniam się w ... słuch?

Jak ja się cieszyłam, że już jutro miał być koniec roku, a ja mogłam spokojnie odetchnąć cokolwiek by się nie działo, a pewnie coś dziać się będzie, bo już teraz czułam, że ta rozmowa będzie ciężka. 

No dajesz Mimi. Po prostu to napisz

@mpatterson wyślij mi swoje zdjęcie

@mpatterson zanim cokolwiek napiszesz.. po prostu..

@mpatterson to cholernie nie fair, że Ty widziałeś mnie, a ja Ciebie nie mogę

@sexy_c96 też mnie widziałaś

Zmarszczyłam brwi próbując wyskanować w pamięci moment, w którym widziałam jego twarz, ale jestem niemalże stuprocentowo pewna, że pamiętałabym to.

Takich rzeczy się nie zapomina.

@mpatterson jestem pewna, że nie

@sexy_c96 kurwa, Mimi, ja po prostu wiem, że tak jest, okej?

@mpatterson to skoro Cię widziałam to jaki masz problem z tym, by wysłać mi zdjęcie?

@sexy_c96 po prostu

@mpatterson masz rację, to wiele tłumaczy

@sexy_c96 jesteś irytująca

@mpatterson to nie pisz ze mną

@sexy_c96 ok

@sexy_c96 is offline


Uuuu, Calum Ty wredny i zły człowieku! Co dalej? Zobaczycie w następnym rozdziale! Ale najpierw ważna sprawa...
Czytelników 'It was on Twitter..' jest naprawdę niewielu, więc chciałabym dowiedzieć się czy chcecie w ogóle nadal to czytać? Jest to jedno z moich dwóch ulubionych opowiadań na moim profilu, jeśli mam być szczera i miałam zamiar doprowadzić je do końca, więc trochę przykro mi z powodu tak małego zainteresowania.
Dlatego jeśli zależy wam to dajcie z siebie wszystko pod tym rozdziałem i pokażcie, że tu jesteście! <3

PS. Nie wiem czemu taki gif, ale był śmieszny, więc go wrzuciłam!

kc x






It was on Twitter.. | c.h.Where stories live. Discover now