Obudziłam się ze świadomością, że to nareszcie wakacje.
Nigdzie się nie spiesząc po prostu złapałam za komórkę i zrobiłam przegląd wszystkich powiadomień.
Twitter. Dałam RT kilku wpisom i dodałam dwa Tweety.
Snapchat. Wysłałam znajomym zdjęcie z moją twarzą bez makijażu i podpisem 'Hooray! Hooray! It's A Holi-Holiday!*'Facebook. Tam przejrzałam najnowsze wpisy znajomych i przeszłam dalej.
Instagram.
Zatrzymałam się jak zwykle na zdjęciu, które dodał Calum Hood.
Szczególną uwagę przyciągnął jego podpis pod zdjęciem.
"Jej facet to kutas, a ja jestem tylko nastoletnim frajerem skarbie. Ale ona nie wie kim jestem i ma mnie w dupie."
Zmarszczyłam brwi, jednak postanowiłam skomentować.
@mpatterson Powiedz jej kim jesteś.
Być może to co wrzucił pod zdjęciem było tylko przypadkowym cytatem, ale zamierzałam odpisać to co myślę na temat jego.
Nie spodziewałam się odpowiedzi, lecz przyszła ona naprawdę szybko. I to wcale nie od tej osoby, od której powinnam ją dostać.
@sexy_c96 okej, powiem jej
@sexy_c96 w zasadzie nie 'jej' tylko jakby Tobie
@mpatterson ?
@sexy_c96 chciałaś wiedzieć jak się nazywam i jak wyglądam
@sexy_c96 jestem Calum Hood, tak ten z 5SOS i
@sexy_c96 załącznik
Patrzyłam na to co pisał i nie mogłam uwierzyć własnym oczom.
W zasadzie liczyłam na to, że jest to jakiś pieprzony sen, z którego lada moment się obudzę.
Niestety albo nie zasłużyłam na spełnienie mojej jedynej prośby albo zasłużyłam na to wszystko, ponieważ po kilkakrotnym uszczypnięciu swojej skóry nadal widziałam to co widziałam.
Po prostu bolała mnie ręka.
@sexy_c96 napisz cokolwiek
@sexy_c96 Mimi, prosze
@mpatterson nie wierzę Ci
Oznajmiłam zgodnie z prawdą. Mógł po prostu podszywać się pod osobę, o której mówił, a zdjęcie nie tak trudno jest ściągnąć z internetu, naprawdę.
Sama robiłam to wiele razy, gdy chciałam kogoś spławić, więc wiem.
Calum5SOS
Uwierz.@sexy_c96 a teraz?
@mpatterson is offline
Uuuuu teraz to się porobiło! Co dalej?
Gwiazdkujcie i komentujcie,
kc x
YOU ARE READING
It was on Twitter.. | c.h.
Fanfiction@sexy_c96 złóż życzenia Isabell. @mpatterson sam możesz to zrobić @sexy_c96 nie, bo wtedy nie miałbym pretekstu, żeby do Ciebie napisać