9

272 7 0
                                    


Mimi Patterson
Świat stanął na głowie.

Odłożyłam komórkę i zalałam kubek z torebką malinowej herbaty wrzącą wodą.

Złapałam za ucho naczynia oraz swoje urządzenie i popędziłam do sypialni.

Rozłożyłam się wygodnie na łóżku i pijąc, ostrożnie by nie poparzyć sobie języka co i tak zrobiłam, herbatę przeglądałam wszystkie nowe powiadomienia z aplikacji.

Przyszedł czas na Instagram.

Pierwszym zdjęciem, które pojawiło się w nowościach było zdjęcie Caluma Hooda. Normalnie kliknęłabym serduszko i poszła dalej jak to miałam w zwyczaju, ale zaintrygował mnie ten wpis.

Chłopak miał niewielką, ale świeżą ranę na środku twarzy i podpis pod zdjęciem:

"To była słuszna sprawa."

Prychnęłam pod nosem i zatweetowałam.

Mimi Patterson
Jaka sprawa może być na tyle słuszna, by się o nią bić i udokumentować rany na zdjęciu, by następnie wrzucić je do internetu?

Nie byłam w stanie tego zrozumieć, ale chyba nawet nie chciałam.

Poczytałam kilka komentarzy pod zdjęciem Hooda nie ukrywając swojego obrzydzenia przy tak dużej ilości przesłodzonych wiadomości od troszczących się o stan idola fanek.

Gdy już miałam odłożyć telefon dostałam nowe DM od Caluma. Mojego Caluma.

@sexy_c96 może, gdy chodzi o dziewczynę?

@mpatterson dlatego dodał to zdjęcie na instagrama?

@mpatterson nie wystarczy mu to, że już setki lub nawet tysiące lasek do niego wzdycha?

@mpatterson chce zrobić z siebie superbohatera?

@sexy_c96 może on nie chce tych wszystkich?

@sexy_c96 może on chce tę jedyną, która nie chce jego?

Za nami kolejny rozdział, co sądzicie? Czy Calum odważy się w końcu przyznać kim tak naprawdę jest czy zrezygnuje i zniknie z życia Mimi raz na zawsze? Komentujcie i gwiazdkujcie, bo wasza opinia jest dla mnie najważniejszą. W końcu gdyby nie wy mnie by nie było.
Dodatkowo przepraszam jeśli w rozdziale pojawiły się błędy, ponieważ pisalam go w łóżku na telefonie i nie wykluczam możliwości pojawienia się gaf

kc x




It was on Twitter.. | c.h.Where stories live. Discover now