Bölüm 5 - Buruk Son
Ağlama ve çığlık sesleri ile uyandım.Hemen gözlerimi açtım ve ekrana baktım.
6.mıntıkanın haracı Max'i bıçaklamıştı.Max'in yarasından kanlar fışkırıyordu.
Amcam ve amcamın eşi yanımda ağlıyorlardı.Onlara bağırdım.
"Neden beni uyandırmadınız?Neden ha, neden?"
Sanki beni uyandırsalar elimden bir şey gelecekti de.
Biz şok geçirirken 6.mıntıkanın haracı Max'i bir daha bıçakladı.Max'in her çığlığında içimden bir şeyler kopuyor gibi oluyordu.
"Yeter, artık yeter.Yeter...Ona işkence ediyor.Kardeşime işkence ediyor.Bıraksın onu artık!" diye bağırıp saçlarımı çekiştirmeye başladım.
Haraç, Max'i resmen parçalamaya başladı.Ateşi hazırladı.
Hayır, düşündüğüm şeyi yapmasın.Hayır.
Ama yaptı ve yengem bayıldı.Amcam dondu kaldı.Ben de saydırıp durdum.
Ertesi gün
Max'ten geri kalanları almak için Adalet Binası'na doğru gittik.
Onu defnedecektik.Lily ve yengem birbirine sarılmış hıçkıra hıçkıra ağlıyorlardı.Ben ise tepki gösteremeyecek kadar bitiktim.
Cenaze kaldırıldıktan sonra ben evime geçtim.Ailem ile tartışmaya gücüm olmadığı için kendimi yatağa attım.Ve Max ile geçen çocukluğumu düşündüm.Onla ne şebeklikler yapardık.
Onsuz hiçbir şeyin tadı tuzu kalmadığını anlamıştım.
15 yıl sonraEsmer oğlum ile ebelemece oynuyorduk.Henüz 5 yaşındaydı.O kadar tatlı ki..
Evet, o sene oyunları Katy Morrell kazandı ve mıntıkaya döndüğünde bana ilanı aşk etti.Ona aşık değildim ama zamanla oldu ve işte evliyim,minik bir oğlana sahibim.
Oğlumun adı Max.Ona bu adı koymayı çok istiyordum zaten.Katy de kabul edince mutlu oldum.
Kapı çalınca oğlumu bırakıp kapıya baktım.Lily gelmişti.
Lily,20 yaşında çok akıllı ve güzel bir kız olmuştu. O, 15 sene içinde bütün gerçekleri kavradı.Abisinin kaybını hafifletmeye çalıştım ve bunda başarılı oldum da.Gülümsedi ve bana sarıldı.
"Abi, nasılsın? Geçerken bir uğrayıp Max'i göreyim dedim,"dedi.
"İyi yaptın, hadi gir bakalım içeri,"diyerek ona yolu gösterdim.
Oğlum Max, onu görünce "Hala, " diye boynuna atladı.Ben de bu tabloya gülümseyerek baktım.
-Hayat ne kadar adil olmasa da sana acıya katlanabileceğin bir şeyler vadeder.-
-----------SON---------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açlık Oyunları-Değişik Senaryolar
Fanfiction"Sinirden kendimi parçalayasım vardı. Alice'i ölüme terketmemi istiyordu. İlk ve son aşkım olacak kızı. Ölmemesi için kendimi parçaladığım, her ağladığında dayanamadığım, saçının teline zarar gelse aklımı kaybedeceğim kızı." - Jared