2/12

218 16 2
                                    

Bölüm 12

Çevremi alevler sarmıştı. Ne yapacağımı şaşırdım. Yanmaktan nasıl kurtulabilirdim ki? Yanıp ölecektim, cesedim zavallı anneme teslim bile edilemeyecekti. Bu ne boktan bir ölüm biçimiydi böyle.

Ne kadar da aptaldım.Nasıl rahat bir şekilde uyuklardım?

Acaba bunu kim yapmıştı acaba? Capitol'un yapma olasılığı yüksekti daha demin onlara isyan ettiğimi gösteren sözlerle ölen bir kızı teselli etmiştim.

Ne saçmalıyordum ben ya? Yanıp geberip gideceğim hâlâ kendi kendime düşünceler içerisindeyim. Saksıyı çalıştırıp şu durumdan kurtulmanın bir yolunu bulmam gerekti hem de hemen.

Burada böyle yanarak ölemezdim.Birden aklıma bir fikir geldi.Üzerimdeki ceketin yakasına kadar kapattım. Yerden uyuklarken üzerime örttüğüm battaniyeyi aldım ve mataramda kalan son suya kadar üzerine boşalttım.Onu üzerime sarıp ateşin üzerinden atlamayı düşünüyordum ve atladım da.

Saçlarım ve kıyafetlerim biraz yansa da söndürmeyi başardım. Hızla oradan uzaklaştım. Hemen bir su kaynağı bulup hem su içmeli, hem mataralarımı doldurmalıydım. Ayrıca yüzümü gözümü de bir yıkarım.

Gölün orası kariyerlerin yeriydi. Eğer hepsi yaşasa başıma çökerlerdi çoktan. Ama şuan sadece 1 tanesinin yaşama ihtimali var ve bir de Allysa'mın. Onu hatırlayınca yüreğim burkuluyordu. Onu çok özlemiştim. Eğer ölmediyse ona ihtiyacım vardı. Beni sevdiğini söylemesine, mavi gözlerine.

Göle doğru ilerlemeye başladım. Battaniyemi çantada muhafaza etmeye devam ettim.

Göle ulaştığımda ortalıkta kimse yoktu.Hemen mataralarımı çıkarıp şu doldurdum.Kendim de içeceğim anda bir top sesi duydum.İnşallah kariyerdir.

Sudan biraz içtim ve mataralarımı çantama kaldırdım.

Yola devam edecekken hava kararmaya başladı. Ne çabuk hava kararmıştı oysa daha demin sabahtı. Başım çatlayacak gibi bir ağrı başıma saplandı ve en son gördüğüm bana doğru gelen biri oldu.

Açlık Oyunları-Değişik Senaryolar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin