3/1(Blake Hill)YENİ KURGU

207 8 8
                                    

Bölüm 1: (Blake Hill) Toplama Günü

Her zamanki tempo içerisinde güne başladım.Ben Blake Hill.1.mıntıkanın tatlı verilmeyen kariyerlerindenim.

Biz,kariyerler,her sabah 05:00'de uyanıp ısınma hareketlerini yapıp işe koyuluruz.Başımızda hocalarla çalıştıktan sonra kendimiz çalışmaya devam ederiz.Çalışmaktan pek ailemizle vakit geçiremeyiz.

Ailemde benimle yaşıt sadece kuzenim Max var.Onunla çok iyi anlaşırız.Genellikle birlikte çalışırız.Benim bir rakibim gibi değil, kardeşim gibidir.

Toplama gününden önceki gün,her zamanki gibi elinde iki kutu kola ile yanıma geldi.

"Selam Bla bla.." dedi alaycı gülümsemesiyle.Bana hep "Bla bla" diye hitap eder.Kutu kolayı elime tutuşturdu.

"Selam.Yarın Toplama Günü,heyecanlı mısın?" diye sordum.Sonuçta yarın bizim için son Toplama Günüydü.

"Pek değil aslında.Nasılsa son senemiz, bu seneyi de atlatırsak geçecek, "dedi.

"Gönüllü olmayacak mısın,oğlum? Sen kariyersin, kariyer!" dedim alaycı bir tavırla.

"Olmayacağım ama çok istiyorsan sen olursun,"dedi.

"Kendini de hiç riske atmazmış," dedim ve gülmeye başladım.

Biraz kas çalıştıktan sonra mızrak atma çalışmalarına geçtik.Akşam olunca evlerimize döndük.

Ailem her zamanki gibi gönüllü olmamı istiyorlardı.Ama ben de Max gibi gönüllü olmayı düşünmüyordum.Tamam genellikle kariyerler kazanıyor olabilirdi ama kazanamama gibi bir ihtimal de kabak gibi ortadaydı.

Her zamanki gibi ailemin istekleri ile dolu bir vaaz dinledim.Odama gittiğimde kendimi yatağa attım ve yorgunluktan uyuyakaldım.

Sabah erkenden meydana gittim ve sıraya girdim.Elimden kan aldılar.Yaşıtlarımın arasına geçtiğimde resmen Hulk'ların arasına geçmiş gibiydim.Benden iki üç kat fazla kasa sahip olanlar vardı ve bu onları yenilmez gösteriyordu.

Gözlerim Max'i aradı ama onu kalabalıkta seçememiştim.Eskort sahneye çıktığında sahneye dikkat kesildim.

Bize isyan ile ilgili bir video izlettikten sonra kura başladı.Kızlardan "Katy Morrell" seçilmişti ve kimse gönüllü olmamıştı çünkü kız iri yarı bir kızdı ve onun kazanma ihtimalinin yüksek olduğunu çoğu kişi biliyordu.

Sıra erkeklere geldiğinde nefesimi tuttum.Eskort adı okudu:

"Max Hill"

Açlık Oyunları-Değişik Senaryolar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin