Ölmüş olmalıyım, ölmüş olmalıyım. Chris ile kardeşim ile birlikte ölmüş olmalıyım. Lütfen, lütfen.
Küçük kardeşim gözümün önünde yanarak öldü, ben onu kurtaramadım. Ben onu kurtaramadım!!! Ben ölmeyi hakediyorum, o değil! Beni al Tanrım, onu değil!!
Her yerim sızlıyor,sanki tekrar tekrar yanıyorum. Ah, cehenneme geldim galiba. Tam yerine düştüm.
Chris, cennette olmalı. O kadar masumdu ki, Capitol onu katil yaptı! Nefret ediyorum hepsinden!
Ah Jared. Ben de seni sevdim. İnşallah duyduğum top sesi senin ölümünü duyurmamıştır. Kazanmayı sen hakediyorsun. Cesur ve merhametlisin.Ayrıca sevgi dolusun. Ailem hariç kimseyi böylesine sevememiştim. Sen benim ilkim ve sonumsun.Aşkım, seni seviyorum.Benim için üzülme, lütfen. Bu olacaktı biliyorsun.
Cildimdeki yanmalar azalıyordu, elimi biri tutmuştu. Onu hissedebiliyordum.
"Chris,beni affet.. Chris..."
"Alice, Alice? Nolur uyan... Lütfen,lütfen aşkıııım. Seni seviyorum." dedi Jared kulağıma fısıldarcasına.
Gözlerimi açtığımda Jared ile birlikte hâla arenaydım.Her yanım karıncalanıyordu.Ayağa kalktım.
Jared, ağlıyordu. Onu ilk defa böyle üzgün görüyordum.
"Sizi yalnız bıraktım, sizi yalnız bıraktım! Resmen sizi ölmeye terkettim.Top sesini duyduğumda yüreğim ağzıma geldi." dedi.
"Peki ya Chris? O nerede? Küçük böceğim, nerede? " diye bağırdım.
Nerede olduğunu biliyordum. Kül olduğunu biliyordum ve bunu bilmek istemiyordum.Onu geri istiyordum.
Hıçkırdım ve gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı.Dizlerimin üstüne kapaklandım, acısını hiç hissedemedim. Zaten kalbim acı ile doluydu.
"Onu kurtaramadım, onu kurtaramadım Jared.Beth, o canavar, kardeşimi bıçakladı ve ben hiçbir şey yapamadım. Ateşe attı onu, diri diri yandı benim kardeşim gözlerimin önünde. Ben gene hiçbir şey yapamadım."
Jared hiçbir şey söylemeden kollarıyla beni sardı.
"Şissssst...Senin suçun değildi, ben o Beth'i baştan öldürmeliydim. O zaman bunlar olmayacaktı." dedi.
Cevap veremedim, veremezdim. O çok iyiydi. Her suçu kendinde arıyordu. Ona yaralarıma dikkat ederek sarıldım ve gözlerimi kapattım.
Uyandığımda akşam olmuştu. Jared ile birlikte bir ağacın altındaydık. O, uyuyordu.
Uyurken küçük yaştaki çocuklar kadar şirindi.Siması bana Chris'i andırıyordu.Ah,Chris... Seni çok özledim.Yanına geleceğim, kazanan ben olamam, sevdiğim biri daha ölemez, bu olamaz.
Gökyüzünde Capitol'ün mührü belirdi ve marşı çaldı.Ölenler açıklanıyordu. Bizim öldürdüğümüz kariyerler,5.mıntıkanın iki haracı,6.mıntıkanın kız haracı, 11.mıntıkanın iki haracı ve Chris ölmüştü.
Beth hayattaydı. O canavar,hâla hayattaydı.Onun kazanmasına asla izin vermemeliyim. Jared varken olmaz. O ruhsuzu ölümüm pahasına da olsa gördüğüm yerde öldüreceğim.
Jared, kıpırdadı. Gözlerini açtı ve esnedi.
"Acıktın mı? " dedi.
Başımı salladım. Acıkmış ve terlemiştim.Arenada suyu bulamamıştık.Her geçen gün bu bize daha fazla sıkıntı yaratacaktı.
Jared düşüncelerimi okurcasına su da bulduğunu söyledi.
Jared avladığı hayvanı ağaç dalına geçirmeye çalışırken ben de ateşi yaktım. Artık hiçbir şeyden korkmuyordum. Gelip öldürsünler, iyi işte Chris'e daha erken kavuşurum.
Yemeği pişirdik ve yedik.Biraz da mataradan sıra ile su içtik. Ateşi söndürdüm. Birtek ben yoktum, yanımda Jared de vardı. O da benim yüzümden ölemezdi. Jared'i de öyle kaybetmek istemiyorum.
Jared ile yeniden sarıldık. Dudaklarıma baktı ve iç geçirdi. Elimi göğsüne koydum. Kalbi çok hızlı atıyordu. Bir şey demeden bu sefer ben onu öptüm.
Dudaklarında yediğimiz yemeğin tadı vardı.
Çok iyi öpüşüyor.
Ayrıldığımızda bir paraşüt bize doğru yaklaştı.
"Biraz daha yanık merhemi, al sür,iyi gözükmüyorsun. Bu arada bu aşk imkansız,kızım."
Paraşüt bana gelmişti, Haymitch çok biliyordu.
Ben imkansızı seviyorum. Ben Jared'i seviyorum. Bundan haz duyuyorum.
Jared, yüzüme ve vücuduma yanık merhemini sürdü, ağacın gövdesine yaslandım.
Sabah oluyordu, gün doğuyordu.Hava aydınlanıyordu. Bir ses duydum, çok yakından geliyordu ve
Yakından gelen ses çok tanıdıktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açlık Oyunları-Değişik Senaryolar
Fanfiction"Sinirden kendimi parçalayasım vardı. Alice'i ölüme terketmemi istiyordu. İlk ve son aşkım olacak kızı. Ölmemesi için kendimi parçaladığım, her ağladığında dayanamadığım, saçının teline zarar gelse aklımı kaybedeceğim kızı." - Jared