Bölüm 4
Ne yaptığımı bilmeden trene mola vermemiz gerektiğini söyleyip treni durdurmuştum ve trenden inmiştim.Tabiki iki Barış Muhafızı ve bir Avox başımdaydı.Kaçacağım da sanki.
Öylece trenden inip ters yön raylarından birinin ortasında kalakalmıştım.Gözyaşlarım durmak bilmiyordu.Rüzgâr yüzümü yalayıp geçiyordu.Bu az sonra buradan bir trenin geçeceğine işaretti.İki Barış Muhafızı bunu farkedip beni iki kolumdan tutup trene geri bindirdiler.
"Off yeter peşimde dolanmaktan üşenmediniz mi!!!" diye bağırdım.Barış Muhafızları beni duymamış gibi yaptılar ama ben bunu birkaç kez daha yaptığımda sonunda biri cevap verdi.
"Başkan Snow böyle emretti,haraçların kaçmasına veya oyunlardan önce ölmesine mahal vermeyeceğiz." dedi.
"Aaa,siz konuşabiliyorsunuz!" dedim alaylıca.
Onları sinir etmek istiyordum ama onlar buna hiç aldırış etmeden beni kompartımanıma tıktılar ve beni kendimle yalnız bıraktılar.
Tren yeniden hareket etmeye başladı.Ben ise düşüncelerimle yalnız kaldım.Bu benim için çok zorlu bir sınav.Ölüm mü kalleşlik mi? Birini seçmem gerekiyor ve ben seçemiyorum.Seçemeyeceğim de...
Hızlı bir duş alıp yatağa giriyorum.Uyumaya çalışmaya çalışıyorum..Sabaha karşı uyuyakalıyorum. 5 dakika sonra kapı çalınıyor.
"5 dakikaya hazırlan, seni hazırlık ekibin ve stilistin ile tanışacaksın" deyip gidiyor Jane.
"Çokta umrumda!!!! " diye bağırıyorum ve içeriye iri yarı iki Barış Muhafızı resmen dalıyor.
"Tamam, pes !!" deyip onları yolluyorum.
Dolaptan açık mavi rengi bir gömlek ve siyah kadife pantolon seçip giyiyorum.Saçıma hiçbir şey yapmadan kompartımandan çıkıp "Yenilenme Merkezi"ne gidiyorum.
Yüzü avatara benzeyen, hangisininin kadın hangisinin erkek olduğunu ayırt edemediğim insanlar beni karşılıyor ve beni bir dönen sandalyeye oturtuyorlar.Yüzümü ve vücudumu incelemeye başlıyorlar. Yüzümde uykusuzluktan simsiyah olan gözaltı torbalarım ve yeni uzamaya başlamış sakalım dikkat çekiyor.Hazırlık ekibi, gözaltı torbalarımı önemsiz hâle getirmek için çaba harcıyorlar ve sakalımı da değişik bir traş makinesiyle alıyorlar.Saçlarıma da çekidüzen veriyorlar.
"Şimdi adama benzedin." diyor içlerinden biri.
Bense içimden kendime "Ya sabır!! Ya sabırrr !! " demekle yetiniyorum.
"Az sonra stilistin Maria ile tanışacaksın. Tanrı seni korusun." dedi birisi ve hep birlikte odadan çıktılar.
Bu da ne demek oluyor şimdi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açlık Oyunları-Değişik Senaryolar
Fanfiction"Sinirden kendimi parçalayasım vardı. Alice'i ölüme terketmemi istiyordu. İlk ve son aşkım olacak kızı. Ölmemesi için kendimi parçaladığım, her ağladığında dayanamadığım, saçının teline zarar gelse aklımı kaybedeceğim kızı." - Jared