O sene üniversiteye geçmiştim. Aslında ben macerayı çok seviyorum bunun için GSKA (Gizemli Sırları Keşfetme Akademisi)ne gidecektim.Aslında boyle saçma bir okul ismi duymamıştım.Zaten amacım mezun olunca gizemli işlerle ilgilenmek ve kendi grubumu kurmaktı.Ama annem ve babam doktorluk okumamı istiyorlardı. Zor olsada annemle babamı ikna ettim ve kendimi GSKA Üniversitesi'ne yazdırdım.Oraya kaydolmakta başarı istiyordu.İsmi ne kadar sacma olsada çok güzel okuldu.Bir çok gizemli sırları açığa çıkarmışlardı.Sadece biri hariç...Dehşet Evi bir şehir efsanesidir aslında.Okuldan bir çok kişi araştırma yapmıştır bununla ilgili ama bir sonuç bulamamıştır.Neyse ..
**********2 hafta sonra*************
Artık hazırlanmıstım.Aslında okul bizim ebe yakındı.2saatlik yol vardı.Ama yatılı kalmak mecburiydi.Annemin bakışlarından hala beni göndermek istemediği anlaşılıyordu. Annemin kararından vazgeçmemesi için annemle babamla vedalaştım.Tam kapıdan babam seslendi.
-Melis kendine iyi bak.
+Tamam baba
-Bizi sık sık aramayıda unutma
+Tamam.
Evden çıkmıştım.Taksi çağırdım ve üniversitenin yolunu tuttum. Aslında heyecanlıydım.Çünkü hep bu günü hayak etmiştim. Sonunda üniversitenin kapısına geldim. Çok disiplinli bir üniversiteydi.Kapıda kocaman GSKA yazıyordu.Gülesim geldi.Kendimi tuttum ve ilerlemeye devam ettim.Bu akademinin diğerlerinden farkı sadecede iki grup sınıf vardı.İlk gelenler temel değerlendirme sınavı olurlardı.Eger geçerlerse bir üst sınıfta yer alırlardı.Temel değerlendirme sınavını geçmek için kurayla seçilecek bir gizemi çözmek yeterli olucaktı.Mezun olmak içinde 2 gizem ve bir büyük gizem çözmek zorundaydık.Neyse..Odama çıktım.Oda iki kişilikti.Merak ettim.Oda arkadaşım kim diye.Tam düşünürken kapı açıldı ve biri girdi.
-Selam
+Selam
-Adım Melis galiba osa arkadaşıyız.
+Benimde Arya tanistigimiza memnun oldum.
Arya'yla çok iyi anlaşmıştım.Beraber yemeğe indik.Yemek yerken hoparlörden ses geldi.Konuşan okul müdürümüzdü.
- Okulumuza yeni gelenler temel değerlendirme sınavı için spor salonuna insin.
Biz de yemeğimizi hızlı hızlı bitirip spor salonuna doğru koştuk.Elimde not tutmak için defter kalem vardı.Arya'da da vardı. Biz koşarken önümüze iki çocuk çıktı.Onlarda koşuyorlardı.Dördümüz bir anda ne olduğunu anlamadan çarpıştık.Hepimiz yere düştük.İlk başta sinirlenmiştim ama komik olmuştu.Gülmeye başladık.Toparlandık.Ayağa kalktık.Bizden özür dilediler bizde onlardan diledik.Onlarda yeni gelmiş.Spor salonuna koşuyolarmış.Aralarından biri
-Selam kızlar ben Berk
+Ben de Cem
Biz de kendimizi tanıttık.Çok sohbete dalmadan hep beraber koştuk.Müdür konuşmaya başlamıştı.Hemen kendimize yer bulup oturduk.Cem ve Berk'de yanımızdalardı.Arya bana "Hoş çocuklar degilmi "dedi.Ben onu susturup müdürü dinledim.Aslında kibar çocuklardı.Neyse konsantre oldum.Müdürü dinledim.
-Sevgili çocuklar sizden dörderli grup olmanızı istiyorum ve çözeceğiniz gizem ise...
Cok heyecanlanmıştım.
-ve araştıracağıznız gizem Dehşet Evi.
Dehşet eviydi.Kimsenin gizemini çözemediği yer.Müdür konuşmasına devam etti.
-Çocuklar bu gizem dörtlü gruplarla olacak.Grubunuzu belirleyin, grup isminizi bulun.Grub kurduğunuzda müdür yardımcısına bilgi veriniz.Bugün vermeniz gerekiyor.Şimdi dağılabilirsiniz.
Tabi ki ben ve Arya olacaktık.Ama diğer iki kişi kim olacaktı.Ben böyle düşünürken Cem ve Berk geldi.
-Dörtlü olalım mı. Dedi Cem
Arya'da "tamam"dedi.Ben de başımı salladım olur anlamında.Şimdi grup ismi bulmamız gerekiyordu.Kimse de olmayan bir isim istiyordum.
-Gizem Çözücülerrr. Diye bağırdım.
Bence çok güzeldi.Havalı ve güzel bir isimdi.Arya Cem ve Berk 'de beğenmişti.Müdür yardımcısına gidip yazdırduk kendimizi.Yarın müdür toplantıda bilgi verecek ve araştırmamız başlayacaktı.Çok heyecanlıydım.Gece oldu uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizem Çözücüler:Dehşet Evi
AdventureGizem çözücüler iş başında 4 Arkadaş Dehşet Evi'nde... Kitabın 2si çok yakında gelecek takipte kalın..