Kalktıgımda hemen leptopu açtım.Arama butonuna İngiltere deki en büyük şelale yazdım.İngiltere hakkında hiç şelale çıkmadı.Peki bu nasıl olur?Bir otelden bahsediyordu günlükte.Onu araştırdım.Karşıma şöyle bir yazı çıktı.
Otel bundan yıllar önce bir depremde yıkılmıştır.Şuan o bölgede festivallerin oldugu karnaval vardır.
Hemen o karnavalı araştırdım.Yazıda
En yakın festival yarın saat 13.00 da başlayacaktır.Girişler davetiye ile alınacaktır.
O davete katılmamız gerekiyordu.Ordan günlükte söz edilenlere ulaşabilirdik.Ama nasıl davet edilecektik?Arkadaşlarda kalkmıştı.Onlara anlattım.Hepimiz düşünmeye başladık.Sonunda Cem bulmuştu.Hemen telefonu aldı eline.Birini aradı.
-Alo baba
+Alo oğlum nasılsın nasıl gidiyor eğleniyor musunuz?
-Evet baba.Baba senden bir şey isticem
+De oğlum
-Baba burda yarın festival varmış.Biz de arkadaşlarla gidelim istiyoruz davetiue gerekiyor katılmak için nasıl yapabiliriz?
+Tamam ben 4 davetiye hazırlattırırım.Siz merak etmeyin.
-Tamam baba saol.Hadi bb
Telefonu kapadı.Olmuştu bu iş.Yarın festivale gidiyorduk.
******2 saat sonra********
Odada Cem ve Arya leptoptan festivali araştırıyordu.Ben uyuyordum.Kapının çalmasıyla uyandım.Gelen Berk'ti.Elinde 4 yane kart vardı.
-Bakın Cem'in babası rica etmiş onlarda davetiye verdiler.Yani gidiyoruz yarın.
Arya:
-Alışverişe çıkmamız gerekiyor.Festival için kıyafet gerekiyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizem Çözücüler:Dehşet Evi
AdventureGizem çözücüler iş başında 4 Arkadaş Dehşet Evi'nde... Kitabın 2si çok yakında gelecek takipte kalın..