Bir kapı sesiyle hepimiz uyandık.Saat 12.00'dı.Dün geç yattiğimiz için geç kalkmıştık.Kapıya Berk gitti."Oda servisi"Dedi adam.Berk kapıyı açtı.Gelen Jack'tı.
Arya:Bizim bu odada kaldıgımızı nerden bildin.
Jack:Her odaya girdim oda servisi olarak.
Cem:Sen de artık burda kal.
Melis:Evet Berk yada Cem yerde yatar.Biz de yatakta.
Jack:Peki.Biz şelaleyi açsak kâra şövalyelerde ordaya gelir.
Melis:Doğru söylüyorsun.Bir şeyler yapmamız gerek.
Cem:Ben babamı arıyayım.Bize haberci göndersin.
Berk:Ayrıca polisi ararız.
Jack:Polis olmaz.Bize inanmazlar.
Arya:Napıcaz ya.
Melis:Bence kimseye haber vermeyelim.Biz saklandığı yerleri biliyoruz.Biz Berk'le onları oyalarız.Siz üçünüz gidin.Şelaleden geçin biz sonra peşinizden geliriz.Sonra biz içerdeyken şelaleyi kapatırsınız.Eger biz 3'te gelemessek.Siz başarın.Şimdi bi, gidiyoruz.Siz de vakit kaybetmeden gidin.
Berk ve ben diğerleriyle vedalaştık.
Saklandıgı yere gittik.Kapıda iki nöbetçi vardı.Berk'eye"Sen burda kal ben nöbetçileri oyalarım sen de içerdekileri oyala.Saat 2 'de buluşuruz şelalenin önünde."
Berk kafasını evet anlamında salladi.
Ben saklandigimiz yerden çıktım.Nöbetçiler beni gördü.Peşimden koşmaya başladılar.Bende kaçtım.Onlarda peşimden geldi.
***Berk'in ağzından*****
Şimdi içeri girmeliyim.İçeri girdiğimde beni hemen yakaladılar.
Berk:Sakin olun size yardım etmeye geldim.Neden diye sorarsanız Jack bize sihirli sözleri söylemiyor.Belki sizle birlik olursak söyler.
Liderleri yumuşamış olmalı ki.Beni tutanlara bırakın dedi.
Berk:Yalnız bir şartım var.Parayı bölüşürüz.
Liderleri:Tamam.
Berk:Şimdi hep beraber kaldıkları otele gidilelim.Otel değiştirdiler de.
Liderleri:Gidelim.
Kapıda nöbetçi olmadıgını fark etti.Benden şüpelendi.Onları yeteri kadar oyalamıştım.Saat 01.50'ydi.Şimdi koşma zamanıydı.Hemen koştum.
Liderleri:Yakalayın.
Liderleri gelmedi iki kişi peşimden koştu.
*******Melis'in ağzından****
Biraz daha oyaladıktan sonra şelalenin yolunu tuttum.Umarım başarmışlardır.
******Cem,Arya,Jack*****
Cem:Hadi çabuk şelaleyi açıcak sihirli sözleri söyle Jack.
Arya:Umarım Melis ve Berk'de başarır.
Jack:Tamam hadi söyliyorum.Aretda gelrote keade sareya şelage tornada.
Şelale birden ortaya çıktı.İnanılmaz büyüktü.Jack elini suya batırdı.Şelalenin ortası açıldı.Bir kapı çıktı.İçerde beklemeye başladık.Saat 02.30'tu...
Arya:Geldiler.!!
Cem:Başardık.Hadi gelin.
Biz de içeri girdik.Liderleri de gelmişti.Oda içeri girecekti.Ama Jack kapanış sözlerini söylemeye başladı."Aretda gelrote keade seraye şelage fersade."Şelale yok oldu.Çok sevindik.
Jack:Beni takip edin.
Onu takip ettik.Bir odaya girdik.Hazine ordaydı.
Arya:Biz hazineyi alıp çıksak.Bizi kesin bekliyorlardır.
Berk:Ben hallettim.Hadi hazineyi alıp çıkalım.Jack hazine sandığını eline aldı.Birden duvarlar yıkılmaya başladı.
Jack:Çıkalım çabuk!!!
Jack biz şelaleye koşarken sihirli sözleri söyliyordu.Şelale açıldı.Kapıdan çıktık.Biz çıkar çıkmaz büyük bir patlama oldu.Her şey yok oldu.Bütün kara şövalyeler ordaydı.
Liderleri:Bravo şimdi hazineyi bana verin.
Berk:Kendini çok akıllı sanıyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizem Çözücüler:Dehşet Evi
AdventureGizem çözücüler iş başında 4 Arkadaş Dehşet Evi'nde... Kitabın 2si çok yakında gelecek takipte kalın..