O adamı bulmalıydık.Tekrar dönüp kasaya sihirli sözcükleri bilen kim diye soracaktım ki Cem kolumdan tuttu."Şimdi sorarsan dikkat çeker daha sonra sorarız."dedi.O gün otele gittik.Sıradışı bişeyler olmadan uyuduk.Sabah kalktıgımda saat 12.00dı.Pek de sabah sayılmazdı.Festival 13.00da başlayacaktı.1 saatimiz vardı.Hemen Cem ve Berk'i dışarı çıkardık.Biz giyindik.Onlarda giyinmişler.Saat 12.30 hemen kahvaltıya indik.Hızlıca kahvaltımızı yaptık.Ben elime komik bir çanta aldım.İçine bize orda lazım olacak eşyaları koydum.Artık hazırdık.Bizi Cem'in babasının burdaki şoförü bırakacaktı.Arabaya bindik.Festivalin sonuna doğru olan bir kütüphane varmış.Bu tam Hyuh otelinin oldugu yere geliyor.Ama oraya girmek için festivale katılmak zorunluydu.Festivale vardık.Herkes dans ediyordu,müzik eşliğinde.Biz de hemen dans etmeye başladık.Kendimizi dansa çok kaptırmış olmalıyız ki Cem ve Berk'in bizi dürtmesiyle kendimize geldik.Dikkatlice kütüphaneye girdik.Kapıda bir görevli vardı.Ona buralarıda gezmek istediğimizi turist oldugumuzu söledim.Kadın zor olsada ikna oldu ve bizi içeri aldı.Kitapları inceledik.Aslında ne aradığımızı bilmiyorduk.Ama bize ipucu verecek herşey olabilirdi.Kitapları araştırmayı devam ettik.Berk kapıda bekliyordu.Ben bişey bulamamıştım.
Arya:
-Çocuklar buraya gelin bişeyler buldum sanırım.
Hemen yanına gittik.Kitabın başında Tapınak Şövalyeleri yazıyordu.Kitabın bir sayfasını açtım.Değiştirdim..değiştirdim...
İşteee birşey bulmuştum.
Okumaya başladım.
-Tapınak şövalyeleri kendini kimliklerini gizler.Pelerinleri beyazdır ve sembollleri ※ vardır.
Bizim gördüğümüz adamların pelerinleri siyahtı.O zaman o adamlar tapınak şövalyeleri değildi.Başka bilgi varmı diye sayfaları karıştırdım.İçinden bir kağıt düştü.Yazıda
....O hazine Kara şövalyelerinin ve bizim kalacak ono el süren herkes cezasını çekecek....
Bu kara şövalyeleri bizim gördüğümüz şövalyelermiş.Artık onların isimlerini de öğrendik.Kara şövalyeler...
Cem kapıdan seslendi.
-Çabuk olun birileri geliyor.Sesler var.
+Zaten burda bulacağımız bir şey kalmadı.
Dedi Arya.
Cem:
-Aaa...Aşağıdan inmemiz mümkün değil gibi.Kara şövalyeler geliyor.
Hemen topanladik.
Berk:
-Kac kişiler.
Cem:
-3 kişiler
Berk:
-Tm saklanın bir yere.Camdan atlarsak çok dikkat çekeriz.Az kişilermiş saklanın.
Berk eline uzun sopa aldı ve kapının arkasına geçti.Adamlar konuşarak geldi.
-En son onları buraya girerken gördüğüme eminim
+Nerdeler o zaman?
Berk kapının arkasından çıktı ikisinin kafasına sopayı indirdi ve "Burdayız"dedi.Berk'i arkadan üçüncüsü vuracaktı ki Cem diziyle adamın kafasına vurdu.
Arya:
-Hadi çıkalım burdan.
Hemen çıktık.
"Olamaz"dedim.
Dışarda iki kara şövalye varmış.Bize görünce peşimize doğru geldi.İnsanların arasına karıştık.Hemen çıkışta bizi bekleyen arabaya bindik ve oradan uzaklaştık.Peşimizden gelmemişlerdi.Ama nasıl olsa oteli biliyorlardı.Festival böyle geçmişti.Ama kâra şövalyeleri öğrenmiştik.Bir günün daha sonuna gelmiştik.Yarın olacaklardan habersiz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizem Çözücüler:Dehşet Evi
AdventureGizem çözücüler iş başında 4 Arkadaş Dehşet Evi'nde... Kitabın 2si çok yakında gelecek takipte kalın..