7.Bölüm:Tapınaktaki Hazine

43 5 2
                                    

Okumaya başladı.
-Bugün Britanya'da son günümüz.
İngiltere'den söz ediyo olmalı devam edıyorum...Babam işleriyle meşgulken Hyuh otelinden ayrıldım.Biraz yürüdüm.Bir şelalenin tam başındaydım.Büyük bir şelaleydi.Şelaleye eğildim...
"Evet devam et"dedim
-Burda bitiyor.Arka sayfalardada bir şey yok.
+Nasıl yok.Bir şey olmalı.
-Bilmiyorum sanki biri bunları yazarken hemen bıraktırtmış gibi.
Arya'da kitabı eline aldı.
-Durun burda kabartılı bir şeyler yazıyor.Sanki kabartılı yazılar gibi bilen varmı?
"Buralarda olmalı"
Aramaya başladuk.Kitapların arasını.
Cem bir kitabı çekti,açtı."İşte aradıgımız kitap bu"dedi."Hadi çıkalım"dedi.Yam çıkacakken bir ses"Ver onu bana"dedi.Yüzü maskeliydi.Bir pelerini vardı.Arkasında ※bu sembol vardı.Anlaşılan öncekileri de korkutan oydu.Birden yerler sarsırmaya başladı.Eger burdan çıkmassak tamamen içerde kalacaktık.Hemen koştuk.O kişi de peşimizden geldi.Hem de daha fazlalardı.Hepsinde aynı sembol vardı.Çıkışa doğru koşmaya başladık.Çatıda çok az bir delik vardı.Hepimiz çıkmayı başardık.Onları çıkarken görmedik.Koşa kola yurda gittik.Cem'in buldugu kitapta dokumaların karsılığında gelen harfi belirten yazılar vardı.Ama o yazılarsa Berk'in bildiği yazılardı.Onlar yazıları bulmaya çalışırken biz de Arya ile o adamları arıyoduk.Sembollerini araştırdık.Tapınak şövalyelereymiş.Cem ve Ber'de çözmüşler.Benle Arya aynı anda"Tapınak şövalyelereymiş"Cem ve Berk aynı anda"Tapınaktaki hazine yazıyor"dediler.

Gizem Çözücüler:Dehşet EviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin