Yarın sabah hemen kalktım.Arya 'da kalkmıştı.Hemen hazırlanıp spor salonuna gittik.Berk ve Cem'de ordalardı.Yanlarına gittik.Müdür konuşmaya başladı.
-Çocuklar dün bazılarınız müdür yardımcısına bilgilerini vermemiş. Hocam "Biz katılmak istemiyoruz diğerlerini beklesek olur mu?" dediler.Ben de onay vdrdim.Yani yarışmadan elenmiş oldular Şuan yarışacak 10 grup var yani 40 kişi yarışacaksınız.Şimdi herkes kalem kağıt hazırlasın.Not tutun.Dehşet Evi ile ilgili bilgi veriyorum.
Hemen kalem kağıtlarımızı hazırladık.
-Evet.İlk olarak 10 grup aynı anda Dehşet Evi'ne gitmicek.İlk olarak herkes bu hafta bilgi toplasın.Sonra kurayla ilk 5 grup bu ay Dehşet Evi'be gidecek.Eğer çözerlerse aralarından bir grup diğre gruplar başka gizem çözücek.Evet şimdi kuraya başlayalım.
Sırayla 5 tane seçti hoca.İçlerinden bizim grupta olsun diye dua ettim.
"İlk grup Bilgililer,ikinici üçüncü dördüncü beşinci "diye saydı grup isimlerini.Biz yoktuk.Çok üzülmüştüm.Berk:
-Üzülme.İyi yanından bak.Bir ay çalışma zamanımız var.
+Ya gizemi çözerlerse.
-Çözemezlee merak etme.
Görz kırptı bana.
Aslında haklıydı.Grup isimlerinden grup üyelerine çözebilecek gibi değillerdi.Ama yine de belli olmaz.Ben de ona gülümsedim.
1 ay boyunca çalışmalar yaptık ve şu sonuca ulaştık.Dehşet Evi denilen yer önceden büyük bir evmiş.Oraya kimse yerleşmiyormuş.Yerleşsede bir iki gün sonra çıkıyorlarmış.Bir deprem sonrası sabah evin yarısı yerin altında yarısı yerin üstünde olarak görmüşler.Bazıları eve girmeye çalışmış.Bazıları gittikten sonra haber alınamamış.Bazılarıda ölmüş...
Aslında tehlikeli bir görevdi.
***************************
Giden 5 gruptan 3 grup geri dönmüştü ama bir şey bulamamıştı.Geldiklerinde hiç konuşmuyorlardı.Diğer 2 grup gelmemişti.Yarın sıra bizdeydi.Hazırlıklarımızı tamamladık.Çantamıza
El feneri
İp
Pusula
Tulum
Bir iki kıyafet
Konserve yiyecek
Su
Haberleşmek için telsiz
Bazı deney malzemeleri
Çadır
Herkesin çantasında bunlar vardı.Artık hazırdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizem Çözücüler:Dehşet Evi
AdventureGizem çözücüler iş başında 4 Arkadaş Dehşet Evi'nde... Kitabın 2si çok yakında gelecek takipte kalın..