Sabah Arya'yla kahvaltıya indik.Berk ve Cem'i görmedik.Kahvaltıdan sonra spor yapmaya inecektik.Çoktandır yapmıyorduk.Yukarı çıkıp üstlerimizi giyindik.Aşağıya indik ve otelin spor salonuna indik.Spor salonunu çok doluydu.Biz de bahçede koşmaya karar verdik.Koşarken Arya bir yandan müzik dinliyordu.Ben su almam için hemen ilerideki büfede durdum.Bir su aldım.Arkama dönüp baktığımda Arya yoktu.Arya diye bagırmaya başladım.Etrafta gözükmüyordu.Biraz ilerledim.Arya'nın kulaklıgını buldum.Biraz daha o yöne ilerledim.Kara şövalyelerinden birini gördüm.Arya yanındaydı.Onu götürüyordu.Tek kişi olduğuna emin olmam lazımdı.Takip etmeye başladım.Bir süre bekledim.Yanına bir lara şövalye daha geldi.İki kişi oldular.Hemen harekete geçmem lazım eger gidip Berk ve Cem'e haber versem Arya'yi kaçırabilirlerdi.Bir süre daha gözlemesem daha fazla kara şövalye gelebilirdi.Bu riski göze alamazdım.Bi an durdular ordan elime gecen vazoyu alıp Arya'yı elimde tutan adamın kafasına fırlartım.Adam yere yığıldı.Arya hemen kaçtı ve yanıma geldi.Diğer adam peşimizden koşmaya başlayınca biz de hemen kaçmaya başladık.Hemen bulduğum kulübeye gizlendik.Bir süre bekledik.Sonra çıktık.Adam gitmişti.Onu atlatmıştık.Hemen otele gittik.Odada Cem ve Berk vardı.
Berk:Kızlar nerde kaldınız.
Cem:Sizi aradık sabahtandır.İnsan bir haber verir.
Melis(yani bn shsgsbc):O ara kara şövalyelerinden kaçıyorduk.
Cem:Ne anlat çabuk.
Başımızdan geçenleri onlarada anlattık.
Berk:Kâra şövalyelerinden kurtulmanın zamanı geldi.Onlara bir tuzak hazırlamalı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizem Çözücüler:Dehşet Evi
AdventureGizem çözücüler iş başında 4 Arkadaş Dehşet Evi'nde... Kitabın 2si çok yakında gelecek takipte kalın..