Melis:Ama nasıl tuzak kuracaktık.Hem kaç kişi olduklarını bile bilmiyoruz.
Cem:O zaman onları takip edelim.Saklandıkları yeri buluruz.
Arya:Bence ilk sihirli sözleri bilen adamı bulalım
Berk:İyi fikir
******Sabah olur*******
Sabah aynı mağazaya Arya'yla gittik.Bir şey alma bahanesiyle kasiyerle konuşmaya başladım.
Melis(ben):Geçen konuşmamız yarım kalmıştı.Sihirli sözcükler diyordunuz.
Kasiyer:Evet ama gercek degildir sizde inanmayın.
Melis:Peki bir şey sorucam biz bu sihirli sözcükleri bilen adamla röportaj yapmak istiyoruz Nerde bulabiliriz?
Kasiyer:Onun yeri belli olmaz ama her akşam karnavalın biraz daha aşagısına gelir ve sihirli sözcükleri söyler.
Melis:Tşk.
Kasadan alacagımızı alıp çıktık.Otele vardığımızda Cem ve Berk plan kurmuşlardı bile.Bu akşam harekete geçecektik.Umarım adam yine gelir.
**********************
Akşam hemen karnavala gittik.Karnaval çok sessizdi.Kasiyerin dediği yerde bekliyoruz.Gelen giden yoktu.Sonra bir ses duyduk.Bir adam geldi.Bizi gördüğünde geri çekildi.
Arya:Durun gitmeyin lütfen.
Adam:Ne istiyorsunuz.Ben gidiyorum.
Melis:Biz size inanıyoruzzz
Adam durdu ve bize doğru geldi.
Adam:Ne konuda
Berk:Bakın şelaleyi açıcak sihirli sözcükleri biliyormuşsunuz lütfen bize diyin
Adam:Şeyyy....
Arya:Kara şövalyeler!!!!!
Cem:Gitmemiz lazım hadi.
Adam:Kara şövalyeler tahmin etmeliydim.Siz onlardansınız.
Melis:Bakın bize inanın biz de onlardan kaçıyoruz zaten.
Adam:Hadi gelin benle
Adamı takip etmeye başladık.Kara şövalyelerde peşimizden geliyordu.Adam bir süre sonra durdu.Eliyle yanımızdaki kulübeyi gösterdi.Hemen içeri girdik.Kâra şövalyeler gitmişti.Adam bize
-Siz burda bekleyin geliyorum.
Biraz sonra elinde tapınak şövalyelerinin kıyafetleriyle geldi.Arya dayanamayıp:Siz tapınak şövalyesi misiniz?
Adam:Sakin ol küçük anlatıcam..
Adam:Ama ilk aiz başlayın..Neler biliyorsunuz.
Adama en başından anlattık Dehşet Evi'nden bile...
Adam:Peki geri kalanını ben anlatayım...Kara şövalyelerden basliyim.İlk olarak onlarda tapınak şövalyeleriydi.Hepimiz gizli hazineyi korurduk.Taki liderimiz yaslanana kadar.
Melis:Öldü mü?
Adam hafif gülümsedi ve devam etti.
Adam:Dediğim gibi yaşlanınca bizi yanına çagırdı ve "Artık yaşlanıyorum yakında ölürüm bu hazine dünyanın yani herkesin bunu iyilik için kullanın benden sonra bunu yetkilelere teslim edin.Ama size inanmayabilirler.Ondan burayı gizli yer haline getiricem.
Berk:Nasıl yani?
Adam:Ordan bir tapınak şövalyesi de öyle sordu."Bakın sizlerden birinize sihirli sözleri söylicem ona güveniyorum..."Sihirli sözleri bana söyledi ve bir süre sonra öldü.Biz dışarı çıkınca şelale kayboldu.İçimizden 5 kişi buna karşı çıktı.Hazineyi sadece kendilerine istiyorlardı.Toplam 10 kişiydik.5i kara şövalye oldu diğer 4 kişiyi öldürdüler.Beni de öldüreceklerdi ama bu sefer sonsuza dek hazine yok olacaktı.İşte böyle
Cem:Peki siz niye yetkililere hazineyi vermediniz?
Adam:Bana inanmadılar.Size anlattıklarımi onlarada anlattım.Bana deli dediler.
Arya:Peki o günden beri hiç girdiniz mi?
Adam:Kara şövalyeler sürekli peşimde hiç girmedim..
Berk:Kara şövalyelerden kurtulmamız lazım...
Melis:Bu arada isminiz neydi?
Adam:Jack
Arya:Ama siz..
Jack:Biliyorum diyeceksiniz ki isminiz yabancı ama siz türkçe konuşuyorsunuz.Çünkü uzun süre Türkiye'de kaldım.
Melis:Son bir sorum var.Biz Dehşet Evi'nde o günlükteki yazılar yırtılmıştı.
Jack:Evet.Ama o olayı bize liderimiz anlattı.Şu an kata şövalyelerinin yaptığı gibi hazineyi tek kendine isteyen birileri varmış.Küçük kız bu gizemi öğrenince engel olmuşlar.Kızı öldürmüşler.Bu ev bu yüzden lanetli.
Uzun bit sessizlik olur
Berk:Bu kadar yeter.Hadi ilk kara şövalyeleri tuzağa düşürelim.Sonrasına bakarız.Harika bir planım var.
Jack:Anlat bakalım
Berk:Şimdi Jack bunlar senin sürekli peşinde her adımını kontrol ediyorlar ve genellikle iki kişiler
Jack:Evet
Berk:Diğer 3 kişinin nerde gizlendiğini de biliyorsunuz.
Jack:Evet
Berk:İşte bu!Şöyle siz yine dışarı çıktıgınızda 2 adam peşinizden gelecektir.Siz onları Buraya getireceksiniz.Biz de kafalarına inditecegiz.
Cem:2 kişi gitti.Kaldı 3 kişi
Berk:O kişilerin saklandığı yere iki kişi gidicek.Biz sizin yerinize o adamdan sihirli sözleri alırız dicek.
Melis:İnanmazlar.
Cem:Parayı bölüşürüz dersek inanırlar.
Berk:İşte sonra siz onlara adamın evine gelin diceksiniz sonra onlarında kafasına.
Jack:İyide ayılınca..
Berk:Polisi arıcaksın.Bunlar evime hırsız girdi diye.Sonrada hepsi içeri girer.Biz de kurtuluruz.
Melis:Süper.O iki kişi biz Arya'yla oluruz.
Cem:Tm ama dikkat edin.
Arya:Tm
Jack:Bugün dinlenelim yarın yaparız.Kulübemde kalın.Şimdi bu saatte dışarı çıkmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizem Çözücüler:Dehşet Evi
AdventureGizem çözücüler iş başında 4 Arkadaş Dehşet Evi'nde... Kitabın 2si çok yakında gelecek takipte kalın..