Sabah olmuştu.Artık planı yapabilirdik.Berk:
-Kızlar siz burda kalıyorsunuz.
Cem:Evt
Melis(ben):Nedenmiş bizde gelecegiz
Arya:Ayn
Cem:Olmaz.Siz zaten 2.kısımda en büyük roldesiniz.Onun için burda kalın biz iki kişiyi zaten buraya getireceğiz.Yani Jack getirecek.
Tamam demek zorunda kaldık.Tam Berk Cem ve Jack çıkacakken kapı kırıldı ve kara şövalyeler içeri girdi.Kaçmaya fırsatımız olmadan bizi yakaladılar.Liderleri olan adam konuşmaya başladı.
-Kendinizi çok akıllı sanıyorsunuz.
Parmagıyla rafı gösterdi.İçlerinden biri rafa dogru ilerledi.İçindeki çiçekten ses kaydı cihazı çıkardı.Liderleri konuşmaya devam etti.
-Ama sen Jack.Hiç sihirli sözlerden bahsetmedin.
Jack:Asla seni pislik.
Melis:Kendine çok güveniyorsan maskeni çıkarırsın.
Arya:Sesi çok tanıdık.
Lider:Sizi ahmaklar.Şimdi Jack sihirli sözleri söyle bize yoksa..
Jack:Yoksa ne?
Lider:Minik dostların ölür.Sana süre vericem.Geldiğimde kararını ver.
Adam kapıdan dışarı çıktı.Diğer bir kişi arkasından çıktı.3 kişi başımızdaydı.Bu arada liderin sesi çok tanıdık geliyordu...
Kısık bir sesle Jack:Çocuklar bu sağdaki ikisi çok korkaktır.Ama soldaki çok iyidir.Ben onu oyalarım.Siz öbürlerinden kurtulun ve gidin.
Arya:Ya sen Jack
Berk:Seni asla bırakmayız
Jack:Sihirli sözleri öğrenmeden asla öldürmezler beni.Hadi!Bu arada beni beklemeyi unutmayın.Oteli değiştirin.Yarın Sfae otelinde beklicem 12.00'da.
Arya:Tamam dikkatli ol.
Yüksek sesle Jack:Hey benim wcye gitmem gerek.
Ordakilerin en akıllısı"Hey siz ikiniz burda bekleyin burdan sakın ayrılmayın.
Jack'i kolundan tutup wcye götürdü.Ben hemen işe koyuldum.Arya'nın kulağına bir şeyler fısıldadım
Melis(ben):Hey siz biz şimdi gidiyoruz.
İçlerinden biri:Nereye.Gidemessiniz.İzin vermiyorum.
Arya:Sen verme biz gideriz.Hem lideriniz size burdan ayrılmayın dedi.Ayrılırsa çok kızar.
İçlerinden biri diğerinin kulagına"Doğru söylüyorlar.Patron bize çok kızar.""Ama biz onları açmassak kaçamazlar zaten"
Yüksek sesle:Biz burdan ayrılmıcaz.Siz zaten ipleri çözemessiniz.
Hemen Berk cebinden çakısını zorda olsa çıkardı ve kendi elinin iplerini kesti.Sonra bize de yardım etti.
Hep beraber elimizi kolumuzu sallayarak çıktık.Hemen bizim otele gittik.Kayıtlarımızı silip Jack'in dediği otele yerleştik.
****Biz gittikten sonra kulübe******
Jack geri döner.Lider bizi kaçmış olarak görünce"Nereye gittiler bunlar"
-Kendilerini çözüp gittiler.
+Niye engel olmadınız.
-Sen burdan ayrılma diyince..
+Kess!!Sizi ahmaklar ben şimdi patrona ne dicem.
Jack güler ve yerine oturur.
*****Yarım saat sonra******
Liderleri döner.Bizi kaçmış olarak görünce sinirle"Nerdeler bunlar!!"
-Şeyy.Patron..
Lideri:Nasıl kaçırdıgınızı anlatma.
Jack:Şimdi gidin evimden.
Lider mecburca evden cıkar.Peşinden diğerleride...
Jack rahatca uyur...
******Otelde****
Cem ve Berk kayıt yaptırmaya gidiyorlardı.
Arya:Bekleyin.Jack'ide alalım diz üçünüz biz de ikimiz kalırız.Ama kayıtlarda isim verme kâra şövalyeler bizi bulmasın.
Melis:İyi fikir knk.Zeka fışkırıyosun
Sarıldık uzunca.
Berk:Iyy.Sizin bu sevginiz öldürüyor beni.
Cem:Kızlar işte.Gel biz kayıtı yapak.
*************
Berk:Kayıt tamam.Hadi gidelim.
Cem:Yalnız bir sorun var.Dolu odalar sadece 2 oda boş.Biri tek kişilik.Diğeri dört kişilik.Biz de dört kişilik odayı tuttuk.
Arya:Neyse tamam.Siz sırayla yerde yatarsınız.
Gülme krizine girdik.Cem ve Berk hariç...
Odaya çıktık.Uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizem Çözücüler:Dehşet Evi
AdventureGizem çözücüler iş başında 4 Arkadaş Dehşet Evi'nde... Kitabın 2si çok yakında gelecek takipte kalın..