4.Bölüm:Kaybolan İnsanlar

52 5 2
                                    

Ben düşünürken birden durduk bizi Cem durdurmuştu.Parmağıyla üstü işaret etti.Üstte delik vardı ve karanlıktı.Cem burda dinlenmemiz gerektiğini yarın devam edebilceğimizi söyledi.Aslında bakıldığına göre hala çok altta değildik.
-Yarın biraz daha inelim.
Bana katıldılar.Oda gibi bir yerdi.Çatı katında bir odaydı sanırım.Çalışma odası gibi bir yer.Herkes tulumlarını çıkardı.Bir şeyler atıştırdık.Uyuduk.
********************
Sabah olmuştu.İlk ben kalkmıştım.Aslında şuan evin görüntüsü çok korkunç değildi.Ayağa kalktım.Tulumumu topladım.Masaya bir göz attım.Çekmeceleri karıştırdım.
Bir kağıt buldum.Evin planı yazıyordu üstünde.Çizim gibi bir şeydi.Sanırım evin odalarını neyin nerde olduğunu çizmişti.Bu çok işimize yarardı.Bir çığlıkla bizimkileri uyandırdım.Şuan bulunduğumu yer çok önceden yaşayan bir adama aiitmiş.Çalışma odasıymış burası bu odanın çizildiği resmin üstünde Alex Kaileg yazıyordu.Bu masanın üstündeki isimdede.Burda eskidrn bu adam ve ailesi yaşıyor olmalıydı.Başka bilgi varmı diye baktık bulamadık.Ben:
-Arkadaşlar önceliğimiz kaybolan insanları bulmam olsun.
Bana katıldılar.Odadan çıktık.Arya birden yere düştü.Bir şeye takılmış olmalıydı.Bir su şişesi.İçini açıl baktı.
-Su çok sıcaklamış bizimle gelen gruplardan değildir.Önceki kaybolan gruplardan olabilir.Bu yolu takip edelim.
Onu dinledik.Devam ettik.Yolun sonunda merdiven vardı.Bu ev 4 katlıydı.En alt bodrum kattı.Bir kat aşagıya indik.Bir kırılma sesi duyduk.O yöne doğru ilerledik.Kaybolan insanlar ordaydı....Ama elleri kolları bağlıydı.Hemen onları çözdük ve hep beraber yukarı kaya çıktık.Ne olduklarını sorduk.Korkmuşlardı hiçbiri bir şey demedi.Hep beraber evden dışarı çıktık.

Gizem Çözücüler:Dehşet EviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin