******************
"Harry, suntem intr-o campie .Ce caut aici!"Spun si lacrimile curg siroaie intregi pe obrajii mei."La dracu Harry ,intr-o campie!!" Spun si ma trag de radacinile parului."Ce ai de gand sa faci cu mine?" Spun si incep sa plang mai tare." Ce vrei de la mine Harry?"
"Asta" spune el dupa care isi preseaza buzele de ale mele intr-un mod placut.
Raman neclintita pana simt cum el imi linge usor buza de jos dupa care o musca,tresar si acesta e momentul cand isi infiltreaza limba in gura mea .
Sarutul este unul lent ,si limbile noastre se intersecteaza ,masându-se grațios una pe alta putand sa ii simt aroma de menta ce o avea gura sa.
Făra sa realizez ma trage in poala sa ,el fiind pe jos si lipit cu spatele de pat , iar eu deasupra sa.
Sarutul nostru inca continua ,iar eu decid sa imi bag mainile in cârlionții sai,el gemand usor in gura mea.
Si-a mutat mainile pe fundul meu presandu-ma mai tare de el.Zona mea intima era presata de a lui si ii puteam simti foarte bine erectia cea intarita ,avand in vedere ca tot ce puram erau niste boxeri din dantela si un tricou pana la coapse.
Cand si-a ridicat bazinul mai sus am tresarit si am rupt sarutul.Il priveam,era frumos iar buzele ii erau usor umflate datorita sarutui.
M-am ridicat in picioare cautandu-mi hainele ,dar nici urma de ele.
"Harry.." Spun si ma intorc catre el care era acum in picioare si ma privea.
"Da?" Raspunde de parca nimic nu s-ar fi intamplat
"Unde imi sunt hainele?"il intreb foindu-ma de pe un picior pe altul
"La spalat" spune scurt."De ce ? Doar nu ai de gand sa pleci ,nu?""O .." Spun si privesc in gol."Harry ,ce caut aici?"
"O sa iti spun in timp ce mananci" zice si imi ia mana intr-a sa ducandu-ma in bucatarie unde pe masa se afla niste pui cu cartofi la cuptor."Stai jos" imi face semn spre scaun.
"Deci?" Spun si incep sa infulec mancarea delicioasa ."Pai ,tocmai ce incepusesi sa te bati cu Jess si cand nu ai fost atenta ai primit un pahar de sticla in cap " spune simplu analizandu-mi fata si mangaindu-mi coapsa.
"Oh tarfa " spun si oftez."Si ? De ce sunt aici?""Pentru ca am decis sa te aduc aici sa te relaxezi" spune ridicand din sprancene.
"Oh asta e interesant" spun"Haide ,ramai peste noapte ,chiar mi-as dori sa petrec mai mult timp cu tine". Spune si isi lipeste palmele una de alta (Asta e ceva de genul , ca atunci cand te rogi,idk)
"Harry eu n-" incerc sa spun cand sunt luata pe sus si aruncata pe canapea
"Ramai?" Harry se aproprie de mine"O SA RAMAN" Urlu si cad pe partea cealalta a canapelei incercand sa sar peste ea"Auci,doar stai departe " spun si chicotesc
"Bine " spune si face o fata de catelus plouat ,si in momentul urmator pe usa intra 4 baieti absolut superbi,cei de la cantina .Arata ca niste super modele ,va garantez."O ,salut omule "spune unul din ei ,e un blond foarte sexy cu ochii albastrii, dar o nuanta de albastru foarte intensa, ai mei sunt nimic pe langa ai lui.
Harry se duce sa dea noroc cu fiecare dar privirea mi-a ramas pe unul din ei,care de asemenea isi plimba si el privirea pe mine de sus in jos .
Am realizat de abia cand a inceput sa isi muste buza ca eu aveam doar un tricou pe mine , care imi ajungea putin mai jos de fund.
Stai...asta inseamna ca Harry ..m-a dezbracat?o doamne nu pot sa cred.Obrajii incep sa mi se inroseasca foarte tare la acest gand .
Simt cum o mana se infasoara in jurul Taliei mele.Este Harry care ma trage tot mai aproape de el.
"Baieti ea este Eva .Eva ei sunt :Niall" si arata spre blondul de care v-am spus. "Liam" si arata spre un baiat cu ochi caprui si putina barba . "Louis" rade si arata spere un baiat slabut cu ochi verzi si par castaniu .Iar nu cel din urma mi-l prezinta pe cel care ma privea , care se pare ca se numeste Zayn, si arata ca un diavol pe pamant .Are ochii de culoarea caramelului si putina barba ,buze plinute si niste tatuaje incredibile.
CITEȘTI
Attention! Harry is coming
FanfictionT-tu ma iubesti?" Intreb si strang din ochi asteptand un raspuns. "Nu." Imi raspunse el simplu. * Imi sterg lacrimile de pe obraji si privesc la fel ca in fiecare zi catre ingerul meu, care isi odihneste capul in poala mea .