Ii fac semn cu mana sa taca si ma apropii usor de fața sa ramanand fixata fix langa ureche incepand sa soptesc
"Il iubesc pe Harry" spun si ma retrag lipindu-ma de scaun si privind in sus ,desi nu pot vedea nimic.
"Continua povestea" zice liam dand din cap
Aprob si imi ling buzele incepand sa vorbesc.
"Cand m-a anuntat ca nu poate sa vina la intalnire am fost tare suparata ,imagineaza-ti doar.Asa ca Amber care era la mine si ma aranjase timp de ceva vreme pentru intalnirea asta , a decis sa mergem in club.Am fost de acord intr-un final , am mers in club am baut ,presupum ca stii asta" spun si da din cap afirmativ razand,imi e putin rusine acum cand realizez in ce stare eram.
"Era sa mi-o trag cu un tip ,sa ma dezvirginez cu un strain doar pentru ca eram beata din vina lui .Dar ghici ce ,el a aparut si a impuscat baiatul .Pot tine minte asta,iar de acolo nu imi amintesc nimic,nimic in seara aceea inafara de el.M-m trezit in cabana cu verisoara lui Lou pentru ca voi erati in misiunile voastre ,iar cand ati venit erati batut .Harry dormea langa mine si era batut .Am gatit cina aia pentru voi , am aflat ca Zayn e mort .Am fost intr-un soc , vorbit putin cu Harry si mi-a spus despre viata lui ,totul ,cu ce se ocupa , parintii lui si toate cele ce s-au intamplat de cand au murit parintii lui pana in prezent ,si despre sora lui.Ah da si cum ati devenit voi o directie inca de cand erati mici." Zic si zambesc si continui ce am de spus " Am decis sa nu fug de el si de problemele lui ,asa ca am ramas langa el si am hotarat sa trecem peste tot impreuna.I-am spus ca nu il voi lasa niciodata si ca il iubesc ,insa nu am primit nici un raspuns inapoi.Am decis sa il intreb daca ma iubeste ." Zic privind in gol "Si raspunsul a fost nu,dar un nu foarte sec , de fapt fara nici o emotie,iar cand am iesit mi-a spus clar ca nu ma va iubi niciodata" spun si simt cum lacrimile ameninta sa iasa din nou dar clipesc incerc sa le ascund.
"Eva , Harry nu a spus nimanui nimic despre viata lui ,mai ales unei fete." Zice mangaindu-mi coapsa. "Doar eu ,baietii si Mark stim totul despre el , familie ,probleme si toate chestiile ce tin de Hazz" spune si se uita la mine zambind.
"Asta ce vrea sa insemne?" Intreb confuza
"Harry simte ceva pentru tine" spun privind la drum si incercand sa isi ascunda zambetul de data aceasta
"Cate iubite a avut Harry?" Intreb fiindu-mi frica de raspunsul care va urma.
"Niciuna" raspunde simplu
"Cum adica?" Zic ridicandu-mi ambele sprancene de uimire
"Esti sigura ca vrei sa vorbesti despre asta?"
"Sunt bine ,spune-mi"
"Pai , Harry a atras de cand era mic pustan multe fete , dar nici cand era mic nu a incercat sa aiba o iubita .Baiatul asta nu a avut niciodata sentimente pentru o fata.Intotdeauna era cu cate o fata si si-o tragea cu ea lasand-o mai apoi balta.Avea o perioada in care si-o tragea cu fete virgine pe care le filma si le ameninta cu filmarile , de multe ori facandu-le rau cu ele." Zice Liam studiindu-mi reactia
"Stiu de intamplarea cu virginele " spun si ii fac semn sa continue.
"A avut o fata cu care isi petrecea mult timp cand aveam 15 ani " zice frecandu-si barbia cu 3 degete dar fiind in continuare atent la drum. " Cred ca o chema Jass"
Nu....nununu nu asta nu se poate.
"Da,Jass se numea ,Harry umbla mereu cu ea insa ea era indragostita nebuneste de el.Si-a daruit virginitatea pe tava pentru el si ea nu facea decat sa isi bata joc de ea venind sa rada cu noi pe seama prostutei brunete .Parintii ei erau bogati si importanti si Harry profita de ea sa ne faca rost de bani si lucruri ce ne mai trebuiau.Ea ce a fost mai prezenta un an in viata lui Harry ,dar tot jucaria lor era ,ca si celalte." Termina Liam intr-un final.
"J-Jas Oldson?" Intreb glasul tremurandu-mi
"Da!Tatal ei avea o companie,asa o chema" zice el unindu-si sprancenele si privindu-ma.
"Ea este fata cu care ma bateam ,pentru Harry,deci de aceea statea la masa cu voi si statea pe langa voi mereu ,pe langa Harry." Zic muscandu-mi buza. "Harry stia? Voi stiati ca ea e?"intreb
"Nu am realizat nici macar un moment ca e ea , nici macar Hary ,care ii cunoaste perfect si interiorul" zice dar cand realizeaza ceea ce a zis imi trimite dar eu din cap in semn ca e ok.
"Deci spui ca nu a avut nici o iubita si ca si-a tras-o ani de-a randul cu toate fetele posibile ,fara sentimente." Afirm in timp ce ma uit in gol
"Ev, ce vreau sa spun este ca eu cred ca Harry chiar simte ceva pentru tine, altfel nu se tinea atata dupa tine ,si ti-o tragea de prima oara cand te-a vazut,fie ca voiai fie ca nu."
"Nu stiu ce sa mai cred ,toate astea..eu nu stiu ce sa fac,nu am simtit lucrurile astea niciodata ..." Spun si privesc in jos
"E in regula Eva , cu toti am trecut prin asta odata " zice zambind "Oricand sunt langa tine ,bine?"
Aprob si ma las pe spate inchizand ochii si incercand sa adorm putin ,Liam ma va trezi cand ajungem .
***************************
"Eva,am ajuns" spune Liam atingandu-mi delicat umarul
Deschid ochii usor zambind si ma ridic
"Multumesc mult Liam , iti raman datoare,serios multumesc!" Spun imbratisandu-l
"E in regula,suna-ma daca ai nevoie de ceva " zice zambind cald si plansandu-mi in sarut pe frunte.
"Cat este ceasul?"intreb pentru ca telefonul meu e descarcat.
"1:58" spune simplu
"Ramai la mine peste noapte, ai condus 4 ore " zic zambind
"E in regula ,ma descurc" spune zambind.Mereu e asa amabil
"Nup,nu accept un refuz, e mult prea mult de mers inapoi" spun trgandu-l de mana spre casa.
Deschid usa zarind-o pe mama care sta pe canapea uitandu-se la TV si butonand telefonul in acelasi timp.
"Mama " strig mergand spre ea care isi mijeste ochii la tinuta mea : Era desculta cu un tricou de al lui si o geaca de piele.
"Buna scumpo,ma bucursa te vad ,ce e cu tinuta ta?" Zice razand
"Poveste Lunga " zic oftand "El este Liam ,un nou amic si va ramane la noi peste noapte." Zic zambind
"Buna seara doamna Waterson" zice zambind si isi intide mana catre mama
"Buna Liam, imi poti spune Elena,incantata de asemenea" zice zambindu-i cald,mama imi iubeste toti prietenii,de dapt ea este o persoana prea buna pentru acest pamant , ea place pe toata lumea.
"Scumpo,Harry nu a venit?"intreaba iar eu simt din nou cum ceva se rupe in mine
"Nu..nu a venit"zic zambind."Liam ,haide sa te duc in camera ta " spun si il trag de mana ucand sus pe scari.
Am deschis usa camerei , prazantandu-i tot , baia era in camera si i-am indicat locul cu prosoapele si gelurile de dus.
"Imi pare rah ca nu mai pot sta ,insa chiar nu ma simt bine " zic oftand "Putem petrece maine niste timp impreuna si daca nu te simti confortabil ,poti veni in camera mea " spun incercand sa zambesc insa mi-a esuat .
"Sunt bine ,du-te si odihneste-te" spun si ma strange in brate "Nu uita,Harry probabil simte ceva pentru tine si sigur nu o sa renunte"
Aprob si ies din camera ducandu-ma direct sarind in patul meu dand frau liber lacrimilor .
CITEȘTI
Attention! Harry is coming
FanfictionT-tu ma iubesti?" Intreb si strang din ochi asteptand un raspuns. "Nu." Imi raspunse el simplu. * Imi sterg lacrimile de pe obraji si privesc la fel ca in fiecare zi catre ingerul meu, care isi odihneste capul in poala mea .