Capitolul 46

595 27 3
                                    


"Chiar imi cer scuze ,nu pot face asta si nu vreau sa incurc!" Spun agitata si privesc la reactia sefei mele.

"Este in regula ,inteleg asta .In caz ca vei fi pregatita esti bine venita la noi ,in regula ?"

"Sigur ca da ,va multumesc mult" spun si ma ridic iesind din birou indreptandu-ma spre iesirea restaurantului dar cineva ma opreste.

"Hei unde mergi?" Intreaba Oliver

"Eu ,uhm nu pot avea slujba asta ,nu sunt inca pregatita asa ca am demisionat" spun si Oliver se intristeaza

"Ah,eu -" spune scarpinandu-si ceafa "Sa ma suni in caz ca ai nevoie de ceva sau de companie" zice zambid si ma imbratiseaza

"Normal" zic chicotind si ma desprind de el mergand spre iesire si facandu-i cu mana.

Ma bucur ca am demisionat,nu voiam sa stric restaurantul cu iresponsabilitatea mea .Insa am un sentiment care nu imi da pace in corp pentru ca stau pe banii mamei nefacand nimic.

"Gata iubito?" Ma intreaba Harry care sta sprijinit de usa masinii lui frumoase .

"Mhm" murmur si el intinde bratele

"Vino aici" spune zambind si eu las capul in jos ducandu-ma in bratele sale

"Crezi ca sunt o profitoare?"

"In niciun caz ,mama ta ti-a lasat acei bani cu un scop ,nu pentru a-i tine in rama"

"Ai dreptate"

"Haide ,sa mergem " zice si imi deschide portiera urmand ca mai apoi sa mearga si el pe locul soferului.

"Maine la 12 este inmormantarea ,sunt emotionata,nu cred ca pot face asta" spun in timp ce masina porneste

"Ba sigur ca poti Ev" zice mangaindu-mi coapsa "Trebuie sa trecem pe la mine pe acasa sa imi iau ceva de schimb pentru maine,e in regula?"

"Da ,si asa Laura si Lou mureau de dorul meu" zic chicotind

Harry se incordeaza iar eu il privesc incruntata.

Isi linge buza de jos inainte sa spuna ceva.

"Tu si Louis "

"Eu si Louis ce ?" Zic razand

"Ce e intre voi?" Intreaba serios

"Harry" spun cu o voce subtire "Ce te face sa crezi ca intre mine si Lou este ceva?"

"Poate faptul ca tot timpul in care am fost despartiti ai stat cu el si ati avut diferite ipostaze si va spuneati ca va iubiti?"

Oftez si imi dau o suvita de par dupa ureche.

"Harry,nu" zic si imi pun pana peste a sa ."Louis este ca un frate pe care nu l-am avut niciodata ,m-a ajutat tot acest timp si il iubesc,dar ca pe un frate,doar ca pe un frate"

"Si eu ?Eu ce sunt pentru tine ?"

Buna intrebare Styles.

Pai sa vedem,ce simt eu ? Pai e ca si cum in desert ar ninge pentru prima oara ,un lucru foarte neobosnuit .

Ca un curcubeu dupa o ploaie cu furtuna care a devastat totul in jurul sau ,dar totusi un curcubeu apare acolo pentru a face situatia mai frumoasa.

E ca atunci cand ceva te strapunge in inima ,insa stii ca daca ai mana persoanei pe care o iubesti sa iti acopere rana ,poti supravietui.

Poate ca atunci cand incerci pentru prima oara ceva.Unii sar cu parasuta pentru prima oara ,altii merg cu avionul prima oara,altii mananca un anumit fel de mancare pentru prima oara,tot felul de experiente noi .Insa poate la fel ca si in cazul meu,unii iubesc pentru prima oara.

De cand il cunosc pe Harry ,am experimentat tot felul de senzatii ,emotii,sentimente ,reactii noi.

Am incercant pentru prima oara ceva ce se numeste iubire.

"Harry,tu esti iubitul meu " decid intr-un final sa ii raspund

Aproba din cap parand inca nervos si in scurt timp ajungem la casa lui.

Intra inauntru si eu il urmez ,lasandu-l sa mearga sus sa isi aleaga hainele. Eu merg in living unde sunt intampinata de Laura si baieti.

"Buna" spun eu vesela si imediat Laura sare pe mine.

"O doamne parca nu te-am vazut de un car de ani!" Exclama ea si este luata de pe mine de Louis care ma imbratiseaza la randul lui

"Mi-ati lipsit" Zic si ma asez pe canapea

"Si tu noua ,astia doi erau foarte tristi fara tine" zice Liam razand iar eu fac la fel

"Ce e cu tine si Harry?" Intreaba Laura

"Pai ,uhm noi ne-am impacat " spun neputand sa imi stapanesc zambetul

Laura radiaza imbratisandu-ma a o suta oara si Harry isi face aparitia jos .

Ii saluta pe restul indiferent si iese afara spunandu-mi ca ma asteapta la masina.

"Care-i treaba cu el?" Intreaba Lou

"Este in toane proaste"zic zambind "ne vedem maine la 12 acolo in regula?"

Ei aproba si ne luam la revedere si ma indrept spre masina lui Harry .Este inauntru vorbind la telefon si zambeste,deci e mai calm.

Intru in masina si el inchide rapid telefonul aruncandu-l pe bord.

"Cu cine vorbeai?" Intreb eu intr-un final si Harry porneste masina

"Nimeni important"

"Oh,bine" spun dand din cap aprobator ,desi sunt putin curioasa.

La scurt timp am ajuns la casa mea ,in timp ce Harry comanda pizza am mers sa fac un dus .

Cobor jos si il gasesc pe Harry stand in boxeri pe canapea ,ma asez si eu luand cutia de pizza de pe masa incepand sa mananc o felie.

In timp ce mancam pizza asta gustoasa am decis sa ne uitam la o emisiune plictisitoare care ruleaza in fiecare sambata seara.

Ochii mi se inchid usor ,capul meu fiind in poala lui Harry iar el jucandu-se cu parul meu .Sunt trezita insa de telefonul lui Harry care a primit un mesaj.

Ia telefonul tastand ceva si ma priveste timp de cateva secunde.

"Iubito?"

"Mh?" Mormai eu incet

"Trebuie sa plec putin,am niste treaba" spune iar eu ma ridic in sezut.

"Um,da sigur .Du-te " zic ridicandu-ma mergand catre bucatarie.

Imi umplu un pahar cu apa si ma asez la masa .

Dupa 5 minute Harry vine in bucatarie imbracat in bulgii lui negrii stramti ,un tricou negru si cizmele lui maro cu putin toc.

"Eu plec " spune si ma saruta scurt pe buze

Aprob si privesc inapoi la paharul meu in timp ce aud usa de la intrare inchizandu-se .

Ai facut-o din nou Harry.

Attention! Harry is comingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum