*HARRY POV*
I-am explicat Evei problema ce ma macina inca de cateva luni,simt cum o piatra mi-a fost luata de pe inima.
Sunt disperat,toate lucrurile astea ma incoltesc si deja simt ca nu mai pot face față,pentru prima oară sufletul meu înghețat incepe să se dezghețe.
Stau și studiez reacția frumoasei fete blonde din fața mea .Fața ei este rozalie si ochii ii sunt umflați și roșii. Buzele ei sunt umflate si cea de jos are o rana ,semn ca a muscat din ea pe tot parcursul acestei scene.
E amuzant faptul că acum cateva luni eram Harry Styles care nu dadea doi bani pe nimic , si spre rusinea mea primeam reputatia de 'bad-boy' dar nu sunt un poponar sau ceva de genul ca sa fiu numit 'bad boy'.
Pur si simplu nu dadeam un ban pe nimeni si nimic inafara de familia mea ,care sunt baieti.
Acum iata-ma ,asteptand ca fata pentru care am ajuns atat de vulnerabil sa ma ierte .
E o chestiune de tip sa privesti cum viata ta se poate schimba intr-un timp atat de scurt,huh?
Isi trage nasul si clipeste de cateva ori,stralucirea cea de zi cu zi aparandu-i din nou in ochi,aproape eclipsandu-ma.
Cu multa ezitare se intinde intr-un final infasurandu-si bratele micute in jurul gatului meu suspinand.
"Harry ,te rog iarta-ma .Eu doar -" isi trage nasul din nou "Nu pot sa fac fața la astea ,nu sunt obisnuita cu atata actiune in viața mea" spune si pot simti tricoul umezindu-se pe umarul meu drept.
Imi ghemuiesc capul in scobitura gatului ei ,inhaland mirosul specific pe care il poarta trupul sau micut,miros de cocos .
"Este in regula iubito,chiar incep sa cred ca noi traim un cliseu adevarat" spun iar ea se aseaza inapoi pe canapea.
"Sunt al naibii de confuza Harry" adauga sprijinindu-se de spatarul canapelei "Dar nu iti fa griji,vom gasi solutii,mereu o facem"
Sunt impresionat de calmul ei in unele situatii si cat de repede poate trece de la o stare de spirit la alta.
Daca eu eram numit bipolar pana acum,mi-as dori sa se gaseasca un termen potrivit pentru iubita mea ,care acum 10 minute plangea si urla aici ,iar acum imi promite rezolvarea problemelor.
Chiar ma simt ca si cum traim un cliseu afurisit al unei povesti de dragoste din carti.
Imi inclin capul indeajuns incat sa o privesc,urasc sa o vad asa. E prinsa in ganduri,prea multe ganduri .
Ma intind catre ea si imi asez degetul mare delicat peste buza ei de jos facand-o sa ii dea drumul trecand cu limba peste stratul de sange ce iese din ea.
"Pot sa rezolv asta" ranjesc si ma aplec atingandu-ne buzele si trecandu-mi limba incet peste buza ei simtind gustul amar al sangelui.
Ea dezvaluie un mic ranjet inainte sa sara in poala mea contopindu-si buzele cu ale mele .
Ma bucur mult ca a capatat insfarsit incredere in mine.
Buzele mele ii cuprind cu delicatete buza ei inferioara sugand usor ,urmand mai apoi ca limba mea sa o maseze lent pe a ei.
Ii apuc capetele maieului dandu-l jos ,lasandu-i la vedere sanii de o marime potrivita .Ranjesc pentru ca nu poarta sutien si cobor cu saruturi catre fiecare in parte.
Ea geme slab si isi plaseaza mainile in spatele gatului meu ,una dintre mainile ei fugind in parul meu tragand usor .
Oftez in timp ce buzele mele ii prind usor sfarcul ,trecandu-mi limba rapid peste el.
Incepe sa se miște in poala mea ,arcuindu-si spatele datorita placerii probabil.
Ma ridic in picioare iar ea isi incolaceste picioarele in jurul meu .Merg cu atentie pe scari in timp ce ea imi suge mici zone ale gatului.
Imping usa dormitorului ei cu piciorul ,aruncand-o in pat.Imi trag tricoul peste cap si privesc cum mii de emoții patrund frumoasa mea dragoste.
Se zvarcoleste prin pat asteptand probabil sa fac ceva ,iar eu stau aici ca un prost privind-o.
Ma aplec usor si ii trag pantalonii impreuna cu lenjeria ,lasand-o complet goala,e atat de frumoasa .
Ma napustesc asupra ei strivindu-mi buzele de ale ei.
Gurile noastre se misca intr-un sincron prefect,si ma simt pentru prima oara linistit.
Dar simt acea senzatie in pantalonii mei,si imi e teama ca am sa o ranesc,asa cum am facut cu celalalte fete ,dar pentru ea chiar simt ceva.
*EVA POV*
Am intrerupt sarutul si printr-o miscare de rotatie ,am reusit sa fiu deasupra lui Harry.
Nu stiu ce este de facut acum,insa vreau sa fac ceva bun pentru Harry.L-am judecat de mult prea multe ori si am actionat fara sa gandesc ,inainte de a asculta ce are de spus,si intotdeauna a venit incercand sa imi explice adevarata situatie.
Ii dau un ultim sarut sarut pe buze,axandu-ma mai apoi pe gatul sau ,unde ma asigur ca las niste semne rozalii.
Cobor cu saruturi umede catre abdomenul sau,trasand cu limba liniile V-ului sau,pantalonii sai blocandu-ma sa merg mai departe.
Privesc nesigura si aleg sa fac ceea ce trebuie.Apuc cu mainile tremurande nasturele pantalonilor sai si il desfac usor,asigurandu-ma ca ii dau blugii jos pana la genunchi,de acolo el facand doua miscari din picioare si blugii ajung jos.
Iau o gura micuta de aer si apuc linia boxerilor sai ,dandu-i si pe ei jos cat de repede.Raman in continuare surprinsa de marimea membrului sau care s-a lipit din nou de abdomen imediat ce a parasit boxerii.
Imi simt obrajii arzand si Harry chicoteste .Vazand ca nu am idee ce sa fac ,ma trage sub el .
Se sprijina intr-o mana pentru a nu isi lasa greutatea pe mine si ma priveste in ochi ,piepturile noastre fiind lipite.
Imi zambeste bland si nu ma pot abtine din a face la fel,iubesc atat de mult latura aceasta lui Harry.
Se apleaca si imi plaseaza un micut sarut mai apoi trecandu-si buzele de-a lungul a tot corpul meu ajungand la feminitate .
Prind cearceaful in pumni atunci cand Harry imi prinde clitorisul intre buze si isi trece limba peste el ,dar ceva se aude in camera ,intrerupandu-ne momentul perfect.
"Telefonul meu,la dracu !" Ma ridic odata cu Harry gafanind si apuc telefonul .
Deschid mesajul stiind ca este unul din prietenii mei si citesc mesajul dezinteresata pana niste cuvinte imi captiveaza atentia.
'Eva Waterson ,o sa mori'
Un fior imi cuprinde intreg trupul facandu-mi pielea de gaina.Ochii mei trec de nenumarate ori peste aceste cuvinte si nu am nici o explicatie plauzibila ,deoarece este un numar anonim.
"H-Harry " soptesc,gura fiindu-mi uscata.
CITEȘTI
Attention! Harry is coming
FanfictionT-tu ma iubesti?" Intreb si strang din ochi asteptand un raspuns. "Nu." Imi raspunse el simplu. * Imi sterg lacrimile de pe obraji si privesc la fel ca in fiecare zi catre ingerul meu, care isi odihneste capul in poala mea .