Capitolul 10

898 44 5
                                    


Dupa ce s-au facut prezentarile am decis ca toti sa ne uitam la filme.Pe mama am anuntat-o ca dorm la Amber ,iar cu Amber am vorbit absolut tot ce s-a intamplat intre mine si Harry discutia noastra telefonica fiiind incheia de mine pentru ca Amber nu se putea opri din chiuit.

Pe tot parcursul filmului Niall manca tot felul de chestii si Harry incerca sa ii fure popcornul ,dar s-a ales doar cu o palma .

Zayn ma privea foarte insistent si ma simteam oarecum ciudat.Harry cred ca a observat acest lucru pentru ca i-a aruncat o privire groaznica dupa care m-a pus in poala lui.

Nu inteleg ce e intre mine si Harry ,e ceva?Pentru ca din cate vad incepem sa petrecem cam tot timpul impreuna .Plus ca intre noi sunt din ce in ce mai multe apropieri.

Nu stiu daca ar fi bine ca eu si cu Harry sa fim ceva ,nu stiu nimic despre el si totusi din ce aud ,nu e o persoana prea buna .

De mica mama m-a invatat ca nu trebuie sa iti pui increderea prea usor intr-un baiat.Sa il faci sa treaca prin jar pentru tine .

Dar nu inteleg de ce ma tot gandesc la asta ,eu si Harry.Nici macar nu cred ca ma place .Spun in sinea mea si scutur din cap.

"Harry ,imi este cam somn"spun cascand"Iar maine avem scoala si ar cam trebui sa dorm"
"Sigur ,camera ta e la etajul unu prima usa" spune si imi da un sarut scrut pe buze iar eu aprob.

Urc scarile si intru in camera cea mare .In ea se afla un pat de culoare alba la fel si asternuturile .Mobila este de aceeasi culoare si covoarele sunt si ele albe.

Merg catre dulap unde tot ce pot gasi sunt cateva prosoape ,boxeri barbatesti si niste tricouri negre ce par a fi ale lui Harry.Iau cate un articol din fiecare dupa care merg la baia din camera mea si fac un dus lung

*ZAYN POV*
De cand am am ajuns acasa am pus ochii pe frumoasa fata pe care a adus-o Harry aici.Probabil este una din cele cu care si-o trage .

Eu si baietii ne-am mutat la scoala asta noua pentru ca am fost mutati cu sediul aici in Seattle .

Am vazut-o pe tipa asta ,Eva la liceu.Arata pur si simplu ca un inger .Parul ei blond intra perfect in contrast cu pielea ei deschisa si ochii ei albastrii.

Ar trebui sa vorbesc cu ea si sa o avertizez ca nu trebuie sa isi bage in câr cu Harry.Pot paria ca e virgina dupa modul in care se inroseste la atingerile lui.

"Baieti ,eu merg sa dorm.Nu uitati ,Mike are treaba cu noi." Spun si ma retrag.

Urc scarile si ma aflu la usa camerei lui Eva si bat usor pana primesc ca raspuns un "da" timid.

"Buna Eva" spun si ii zambesc cald,nu vreau sa ii fie frica de mine ca de Harry,am observat frica din ochii ei cand il priveste."Pot sta jos?"intreb iar ea aproba.

"Ce faci ?" Intreb vazand cum incepe sa se joace cu degetele in poala sa.
"Bine ,nu prea pot sa dorm."spune si se uita la mine "Tu ce faci?"

"Bine ,am venit sa vad ce faci,probabil te plictisesti aici"
"Putintel" spune si rade

Eu si cu Eva cred ca am reusit sa ne imprietenim incetul cu incetul.Am vorbit timp de doua ore despre diverse chestii asa ca decid ca e momentul sa o intreb despre Harry.

"Sii.." Spun eu iar ea isi da o suvita de par dupa ureche zambind ."Ce e intre tine si Harry?" Iar zambetul ei dispare.
"Nu stiu" spune si priveste in jos"Nu cred ca e nimic" de data asta ma priveste.

*EVA POV*
Odata ce Zayn mi-a pus intrebarea asta am inceput sa ma gandesc la atatea lucruri.
Daca Harry isi bat joc de mine si vrea doar sex de la mine? Dar de ce eu? Sunt fete mult mai frumoase si cu forme superbe in orasul asta.

Nu stiu daca e ceva sau poate fi ceva intre noi.Voi afla ce vrea ,toate la timpul lor

"Harry nu e ceea ce pare ,asculta-ma.Intr-adevar este ca un frate pentru mine .Dar ai grija" mi-a spus dupa a soptit un noapte buna si a iesit din camera ,in acelasi moment Harry intrant pe usa.L-am auzit pe Harry injurand ceva si uitandu-se urt dupa Zayn.

Ups?

Attention! Harry is comingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum