Ma saruta scurt inainte sa coboare la gatul meu sarutand si sugand fiecare coltisor al sau .Mai apoi coboara la nivelul sanilor ,plasand un sarut pe ficare.Isi plaseaza mana pe sanul meu stang tinandu-l si masand sfarcul cu degetul mare, iar cealalta mana o duce la lenjeria mea intima inceapand sa imi maseze feminitatea,iar eu inchid ochii si gem.
Imi da lenjeia intima jos ,plasandu-si capul deasupra feminitatii si trecand odata cu limba asupra ei iar eu aproape ca tip din cauza placerii.
Se plaseaza deasupra mea si ma priveste ingrijorat ,iar eu imi flutur genele oferindu-i un mic zambet iar el ma saruta.
Stau cateva momente sa ma gandesc inainte sa fac o miscare pe care nu vreau sa o regret.
Ma desprind de el si ii dau boxerii jos ,ramanand uimita la vederea membrului sau care s-a lipit de abdomen instant la parasirea din boxeri.
Chicoteste usor la reactia mea si eu rosesc simtindu-ma atat de stanjenita.
Il sarut din nou ,limbila noastre cautandu-se disperate una pe alta ,in timp ce ne intindem peste haine .
Isi duce un pliculet auriu la gura ,rupandu-l cu dintii.Inima incepe sa imi bata cu disperare atunci cand isi ruleaza prezervativul pe membrul sau intarit.
Se aseaza deasupra mea privindu-ma intr-un mod atat de diferit ,iar eu dau usor din cap dandu-i aprobarea sa imi ia singurul lucru pur ,virginitatea.
Stiu ca nu am sa regret nici o clipa acest lucru,si sunt pregatita insfarsit ,pentru omul pe care il iubesc.
Ii simt varful membrului alunecand de-alungul feminitatii si un geamat ascutit imi iese din gat si strang hainele in pumni,in timp ce imi ridic bazinul in sus,ma simt atat de bine.
Isi pleaseaza membrul la intrarea mea si ma priveste a suta oara ,zambesc slab si el isi lipeste pieptul de al meu .
Inchid ochii si astept contactul care din cate stiu este cam dureros.
"Nu ,nu pot" spune Harry in timp ce se ridica de pe mine .
Ochii mei se deschid larg ,atat de larg incat ma tem ca vor iesi de la locul lor.
"Potftim?" Intreb cu o voce mica
"Imi pare rau,nu pot " zice luandu-si boxerii pe el dupa ce arunca prezervativul care a fost pe membrul sau.
"D-dar - eu ,uhm" ma balbai eu nestiind ce este de spus,tocmai eram aici aproape luandu-mi virginitatea iar apoi se opreste ,ce e neinregula cu el?
El e tacut in timp ce isi trece cu mana prin carliontii lui dezordonati.
Aprob si ma ridic luandu-mi hainele pe mine si punandu-mi pantofii .
Il privesc pe Harry in timp ce isi trage blugii pe el ,punandu-si tricoul pe umar in timp ce isi ia ghetele in picioare.
Mergem in liniste totala catre masina ,intunericul deja incepand sa se lase,am stat toata ziua aici.
Harry da sa imi deschida portiera insa i-o iau inainte si intru in spate de data asta.
El intra pe locul soferului si porneste masina la scurt timp ajungand pe sosea.
Inchid ochii deoarece imi simt pleoapele grele si incerc sa adorm ,cred ca avem in jur de 40 de minute pana ajungem la casa mea.
In urmatoarele minute un somn adanc ma cuprinde datorita linistei si intunericului din masina.
******************************
*HARRY POV*
Am decis ca e mai bine sa o aduc la casa mea ,desi stiu ca daca nu ar dormi probabil s-ar opune.
O inteleg si as face la fel daca a fi in situatia ei .
I-as trage-o de 10 ori pe zi in toate pozitiile Evei,insa astazi am refuzat.As fi fost un animal insentimental daca i-as fi tras-o,nu merita sa faca parte din viata mea nenorocita ,ea merita ceva mai bun de atat.Mult mai bun.
O asez pe pat incepand sa ii dau hainele de astazi jos.Merg la dulap luand un tricou curat si o imbrac usor cu el ,lasand-o sa doarma linistita.
*************************
"Ai fost in pragul de a a i-o trage si te-ai oprit ?" Intreaba Louis iar eu aprob din cap "Si ea a fost de acord sa i-o tragi?" Aprob din nou din cap luand inca o gura din mancarea mea. "Aduceti un trofeu ,Harry cel normal i-ar fi tras-o pana la lesin fie ca voia sau nu" termina razand
"Louis ,asta e serios!" Ma rastesc la el si aproba
"Stii,ar trebui sa ii spui odata,asa e cel mai corect fața de ea Hazz"
"Doar astept momentul " zic si imi intorc atentia la aripioarele de pui din farfuria mea.
**********************************
*EVA POV*
Deschid ochii foindu-ma in patul moale ,insa ma opresc atunci cand simt doua maini mare infasurate in jurul taliei mele.
Nu.
Nu.
Sunt la el ,la Harry.
Ma ridic usor in sezut avand grija sa nu il trezesc ,si ma dau jos din pat pasind incet spre usa.
Harry geme usor iar eu ma opresc cu mana pe clanta asteptand si sperand sa nu se trezeasca.
Spre norocul meu ,s-a intors pe cealalta parte incepand sa sforaie .
Ma intorc la noptiera si imi iau geanta de pe ea ,iesind cat de repede pe usa.
Cobor scariile si ma asigur ca este liber .
Ma duc la bucatarie si beau un pahar de apa ,privind la ceasul de pe perete. Ora 4:43 dimineata.
Ies din casa fixandu-mi geanta pe umar si pasesc pe asfaltul cald pana in spate unde sunt masinile sperand ca este si a mea ,pentru ca i-am lasat-o Laurei cand Harry m-a luat.
Sunt bucuroasa sa vad ca masina mea neagra este asezata printre frumoasele masini negre.Chiar nu as fi vrut sa sunt un taxi la 4 dimineata si sa urc in el imbracat doar intr-un tricou pana la coapse.
Ma urc cautand dupa cheile de rezerva in geanta .Imediat ce le gasesc pornesc masina si oftez usurata cand ies din curtea casei.
Soarele inca nu a rasarit ,semn ca este destul de intuneric .Dar in scurt timp ajung pe sosea fiind mai usurata ca pot merge linistita acasa.
Mai am in jur de 10 minute pana intru in oras ,deci cam 15 pana ajung acasa.
In timp ce merg observ ceva pe marginea soselei ,asa ca incetinesc,ceva ce pare a fi un copilas care sta ghemuit pe margine.
Brusc incetinesc pentru a vedea ce este si ochii mi se maresc atunci cand banuielile imi sunt confirmate,opresc masina vrand sa ma dau jos insa este deplasata direct in directia copilului iar eu imi simt capul greu ,in momentul urmator nestiind ce se va intampla.
CITEȘTI
Attention! Harry is coming
FanfictionT-tu ma iubesti?" Intreb si strang din ochi asteptand un raspuns. "Nu." Imi raspunse el simplu. * Imi sterg lacrimile de pe obraji si privesc la fel ca in fiecare zi catre ingerul meu, care isi odihneste capul in poala mea .