Capitolul 22

640 35 0
                                    


*HARRY POV*

Dupa ore intregi de mers suntem insfarsit in fața cabanei.Este ora 12 dimineata si sunt mort de somn,si inca nu imi vine sa cred ceea ce s-a intamplat.

Merg cu pasi apasati spre casa ,intrand si urcand direct spre camera

Intru si vad un trup micut ghemuit pe pat care tine o perna strans in brate.

O vreau atat de tare

Sunt murdar, hainele-mi sunt rupte , rani deschise inca se afla pe mine ,insa nu ma simt in stare sa schimb nimic din toate toate astea.

Ma intind usor pe pat,plasandu-i Evei un sarut pe frunte si intorcandu-ma pe partea opusa somnul cuprinzandu-ma imediat.

In mod normal as fi lipit trupul Evei de al meu si mi-as fi incolacit bratele delicat in jurul taliei ei micute,dar astazi nu,mainile imi sunt patate de sange si cu siguranta se va speria cand se trezste vazandu-ma asa ..dar chiar nu pot sa fac nimic.

*HARRY POV*

Mi-am deschis ochii greoi si insfasir ma simt mai bine ,zambesc atunci cand privesc fereastra ,razele soarelui trecand gratios prin ea si cazand pesge patul alb si pufos in care ma aflu.

Ma ridic din pat si incep sa ma intind si ma intorc dand sa merg spre usa camerei ,dar privirea imi cade pe ceva si raman impietrita.

Nu se poate.

Harry sta intins pe pat ,dormit asa frumos precum un copil ..dar fața lui frumoasa are mici pete de sange ,buza lui de jos fiind putin umflata si sparta iar sub ochiul lui se afla o mica pata galbuie,lacrimi uscate erau pe fața sa si parea asa de obosit.

Merg cu pasi nesiguri spre el si ma asez in genunchi langa pat plasandu-i un sarut delicat le buze.

"Harry?" Soptesc trecandu-mi varful degetelor peste obrazul sau

Geme usor si deschide ochii ,ma priveste usor si zambeste .

"Neata iubito" mormaie mai mult

"Ce s-a intamplat cu tine?" Intreb panicata

"Iubito ,sunt mult prea obosit , te rog lasa-ma sa dorm si vorbim cand ma trezesc"spune cu ochii inchisi.

"Te rog , lasa-ma sa dezinfectez alea " spun si arat spre fata sa.

Ofteaza si se ridica in fund indrumandu-ma spre baie unde se afla o trusa de prim ajutor.

O iau si ma asez pe pat in fata lui Harry incepand sa tapez usor cu un material imbibat in spirt.

Nu are nicio reactie atunci cand materialul face contact cu ranile ,si raman surprinsa de acest lucru,ar trebui sa doara.

Termin de curatat ranile ce nu par a fi atat de grave si ii plasez un sarut pe buze

"Stai " ii spun si merg la dulapul sau scotand un tricou alb curat si o perechede pantaloni gri de trening."Imbraca astea ,iar cand te trezesti faci un dus si ma gasesti probabil jos,bine?" Intreb si ii cercetez fata.

"Da iubito"spune si se aseaza pe pat ,probabil adormind instantaneu caci pieptul sau se ridic de sus in in jos cu miscari mai lente

"Dar hainele?" Zic facand o fata suparata ,dar stiu ca nu ma aude asa ca decid sa merg jos la bucatarie unde Lou e asezat pe un scaun

"Buna Lou ,ce mai faci?" Intreb cand vad ca sta cu o ceasca de cafea in mana privind in gol.

"Mhm,destul de bine ,dar tu? " intreaba schitand un zambet .

"Bine"

Privesc la fața sa care acum este galbuie si palida ,o vanataie mica fiind si pe fața sa,dar nu se compara cu ce e la Harry.

Sclipirea din ochii sai verzi a disparut si par pur si simplu tristi.

Ce se intampla?

Decid sa nu deschid subiectul asta pentru un moment,Harry o sa imi spuna ce se inampla,sper.

"Lou?" Intreb

"Uhm?"

"Unde este May?"

"A plecat " spune simplu

Oftez si aprob din cap ducandu-ma in bucatarie .M-am decis si cred ca o sa gatesc ceva pentru baieti ,mi-ar fi prins bine inca o mana feminina ca May sau Amber dar e in regula ,am asul din maneca.

*************************

"Da mama ,verific acum" zic razand si ma aplec in fața cuptorului. "E gataaaaa!" Urlu in telefon

"Bine scumpo,nu uita de mascarpone" zice mama razand

"Bine mama ,te iubesc " spun si inchid.

Am decis sa gatesc niste cartofi nature cu carne de vita stropita cu cel mai bun vin ,Lou mi l-a recomandat.

Bag desertul in frigider si decid sa pun mancarea in 6 farfurii ,asezandu-le pe spatioasa masa din living .

Am aranjat totul ,mai trebuie sa vina baietii.

*************************************

Ora 17:35 si baietii incep sa vina unul cate unul .

"Asta arata grozav" zice Niall entuziasmat alergand spre masa,observ faptul ca si el e putin ranit la fel si Lou.

"Multumesc " zic rosind

"Mirosul asta e divin" exclama Liam "Buna " spune cand observa ca suntem stransi .

Toti sunt imbrcati in negru ,e ciudat.Harry se imbraca deobicei in negru ,dar ei?

Ca vorbim de lup.

"Buna" spune Harry plasandu-mi un sarut pe obraz

Este curat acum si parul sau inca este putin ud ,mici picuri de apa cazandu-i pe frumoasa fața.

Toti se aseaza la masa eu urmandu-i.

"Cine a facut mancarea asta?" Zice Harry stramband din nas iar eu simt cum nervii cresc in mine,ce ?Va sa zica ca nu ii place?

"Eu" zic si ridic mana

"E delicioasa " spune infulecand iar baietii aproba

Nu m-am indoit nici o clipa!

"Multumesc" spun rosind si imi bag un cartof in gura *...okay :))*

Masa decurge linistit si observ fetele triste ale baietilor,ceva se intampla si chiar trebuie sa aflu ce .

Fețele lor sunt ranite,dar cel mai rau este Harry ranit de aici. Liam nu are nici o zgarietura ,insa expresia trista nu ii lipseste.

Ma intreb daca Zayn este si el ranit.Apropo de asta ,nu l-am vazut de ceva timp ,asta pana sa beau prostia aceea care parca m-a tinut adormita zile intregi.

Nu l-am vazut nici astazi si nici macar nu a trecut pe la masa ,sper sa vina macar la desert ,m-am chinuit mult pentru ca asta sa iasa bine.

"Unde este Zayn,nu l-am mai vazut si nici macar nu a venit la masa "zic bosumflandu-ma si expresia baietilor e de nedescris.

Harry isi strange pumnii si isi inclesteaza maxilarul inainte sa spuna ceva .

"Iubito.."

"Da Harry?"

"Zayn e mort"

Attention! Harry is comingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum