Am deschis ochii , si l-am vazut pe Harry care gafaia incet.L-am privit pret de cateva secunde dupa care am zambit slab oftand"Ce faci aici?" L-am intrebat
"Tocmai ce mergeam si te-am auzit tipand" a raspuns calm "Esti bine?"
"Da ,sunt okay" mint sperand sa ma lase in pace
*HARRY POV*
"Da ,sunt okay" mi-a raspuns .Stau aici ,cu ea in camera mea ,nimeni nu intra niciodata in camera mea .Stau si o privesc cum sta tacuta jucandu-se cu degetele in poala sa .E timida ..sau ,nu stiu pare speriata..Si prima oara cand am vazut-o era la fel de speriata cand m-a vazut.
Tot ce trebuie sa fac e sa o vrajesc putin si o sa imi indeplinesc planurile.
Ranjesc putin dupa care ma aplec catre urechea ei.
"Esti in siguranta " ii soptesc incet dupa care ii plasez un sarut pe obraz si incep sa ii sarut linia maxilarului.
O simt ,simt cum se incordeaza sub fiecare atingere a mea ,o sa imi cedeze
*EVA POV*
A inceput sa imi sarute linia maxilarului,imi era frica ,intr-adevar imi era frica sa ma impotrivesc .
Am inghetat ,dar tot nu ma puteam impotrivi,simt o electricitate in corp ,dar nu inteleg de ce ,nu am mai simtit asta niciodata.
Si-a plasat mana pe obrazul meu incepand sa o mise intr-un mod linistitor,facandu-ma sa ma relaxez imediat.
Asta e chiar dubios.
"E-eu ar trebui sa plec "spun ridicandu-ma
"Te duc eu" a spus si mi-a luat mana intr-a sa.
Am privit nedumerita muscandu-mi buza de jos si am aprobat.
" Sa mergem " si m-a tras prin multime ,in timp ce mergeam oprindu-se sa dea noroc cu diverse persoane."Unde locuiesti?" M-a intrebat in timp ce ne urcam in Range Roverul sau negru.
I-am spus adresa incercand sa ma concentrez in a vorbi,insa eram destul de obosita pshic si ochii mi se inchideau.
*HARRY POV*
Priveam fata care era adormita pe locul de langa al meu .Mai aveam mai putin de 5 minute pana ajungem la casa ei.
Era atat de inocenta , era frumoasa , si in curand va fi a mea.
***************
*EVA POV*
Razele soarelui m-au trezit ,cu greu reusesc sa deschid ochii cand o durere imensa de cap ma cuprinde.
Ma ridic din pat lenesa si decid sa intru sa fac un dus fierbinde ,asta poate ajuta .
Privesc in oglinda din baie vanataile de pe gatul meu .Stramb din nas si incep sa frec acele urme nenorocite cand intru in cabina de dus ,sub presiunea apei care sper sa imi spele si amintirile.
Dupa mai mult de jumatate de ora ies din dus , imi usuc parul si imi pun un prosop in jurul corpului dupa care decid sa cobor jos la bucatarie .
Imi torn niste cereale si niste lapte intr-in bol si incep sa mananc in timp ce imi verific telefonul.
28 de apeluri de la Amber si 35 de la Jack.Minunat.Ochii mi se maresc la vederea orei , este ora 14:56 iar eu trebuia sa fiu la scoala deja.Asa ca alerg spre camera mea incepand sa imi usuc parul dupa care il prind intr-o coada de cal si ma imbrac cu ce apuc de prin modestul meu dulap.
Imediat ce sunt gata imi iau cheile si pornesc masina in drum spre liceu.
THROWBACK
*HARRY POV*"Ar putea fi o partida bună " spun dezinteresat in timp ce tastez pe telefonul meu.
"Amice , te asigur , e o partida chiar buna " spune el putin emotionat.Care dracu e problema lui?
"Ok am sa o fac ,acum da-mi dracu banii aia si dispari" spun deja plictisit de aceasta discutie.
"O-oh, uite aici 600 de e-euro " spune si imi intinde banii.
Ii apuc si plec ne bagand in seama ce zice ratatul ala.
END OF THROWBACK.
*EVA POV*
Am parcat in curtea scolii ,mi-am luat geanta si am inceput sa alerg spre liceu cand ma simt presata de usa asta afurisita."Hei frumoaso" imi zambeste Harry dazvaluind cele mai perfecte gropite
" Ăm ,hei " spun si imi dau un fir de par de pe față "crezi ca mmm ...ai putea sa te dai de pe mine?Chiar intarzii "spun si rad.
Mare greșeală caci se preseaza mai tare de mine mainile sale find acum pe talia mea .Imi musca lobul urechii intr-un mod destul de placut scotand un mic geamat de la mine.
Acest lucru il face sa zambeasca ,pot simti asta ,pentru ca buzele sale sunt acum presate de clavicula mea ,unde suge incet.
Decid sa inchid ochii ,lasand placerea sa ma acapareze ,nu il pot opri sau cred ca nu vreau.
In acelasi moment simt un gol ce ma acapareaza,pentru ca tocmai s-a desprins de mine si ma priveste muscandu-si buza .
"Haide ,trebuie sa mergem la ore" spune si o intrebare imi trece prin cap .Sa mergem la ore?noi? Adica si el face parte din unitatatea asta de invatamant?
"Da ,sa mergem" spun si privesc cum imi ia mana intr-a sa din nou ,nemai punand intrebarile ce imi macineau mintea si ne indreptam spre clasa ...Clasa mea.
Va multumesc mult celor ce v-ati luat din timp pentru a-mi citi umila carte ,si va multumesc enorm celor ce au scris in comentarii parerile lor si au votat ,va multumesc deasemenea pentru ca ati avut incredere si nu ati sters cartea imediat ce ati citit primul capitol , v-am spus ca actiunea se dezvolta din capitol in capitol.
O sa postez cred ca doua capitole pe zi , depinde .
CITEȘTI
Attention! Harry is coming
Hayran KurguT-tu ma iubesti?" Intreb si strang din ochi asteptand un raspuns. "Nu." Imi raspunse el simplu. * Imi sterg lacrimile de pe obraji si privesc la fel ca in fiecare zi catre ingerul meu, care isi odihneste capul in poala mea .