Capitolul 52

537 28 2
                                    


Deschid ochii ochii brusc ridicandu-ma in sezut si luand o gura mare de aer de parca ar fi ultima.

Simt o durere ingrozitoare de cap si imi pun mainile in zona din care vine durerea simtind ceva ciudat ca o fașă.Am capul bandajat ,minunat.

Privesc in stanga mea ,la scaunul  de langa pat,Harry sta dormind cu mainile  la piept si capul sprijinit de perete.

Incerc sa ma ridic insa cateva tuburi sunt conectate la  mainile mele,ce se intampla?

Ma intind  catre noptiera pentru a-mi scoate telefonul de la incarcat .

Il deschid si incepe sa bipaie datorita mesajelor si apelurilor nepreluate.

Harry geme incet si deschide ochii fața  lui luminandu-se.

"Iubito" zice venind langa patul meu imbratisandu-ma iar eu scancesc pentru ca ma doare aproximativ tot corpul

"Ce se intampla?" Intreb eu

"Stai iubito,merg sa chem o asistenta in regula?" Spune si aprob ,mai apoi intorcandu-se  insotit de o asistenta.

"Buna domnisoara " zice ea zambind "Cum te simti?"

"Eu ,uhm bine" spun "Ce s-a intamplat?"

"Ati avut un accident si ati stat in coma 9 de zile .Va rog spuneti-mi tot ce va doare ,astfel va vom prescrie un tratement si veti scapa mai repede" zice ea serioasa

"Capul, ma doare foarte tare capul ,si mana stanga simt niste furnicaturi in mana stanga."  Spun privind catre Harry care sta si priveste ingrijrorat

"o sa va prescriu niste tratamente si maine hotaram cat mai aveti de stat aici.Multumiti iubitului dumneavoastra ca a avut grija tot acest timp sa fiti bine" zice zambind catre noi doi si iese din camera.

"Mulțumesc Harry" zic

El aproba din cap si casca

"Nu trebuia sa stai aici si sa ai grija de mine" spun simtindu-ma vinovata pentru oboseala pe care i-am cauzat-o lui Harry.

"E in regula iubito " spune zambind stramb  din cauza somnolentei probabil.

Orice ar fi e asa de dragalas ,are ochii intre deschisi si si parul asa ciufulit.

"Vrei sa stai langa mine?" Intreb si ma dau mai incolo pentru a ii face loc.

"Nu vreau sa te ranesc"

"Vino ,nu ma doare asa tare"

Aproba si se aseaza langa mine pe pat ,iar eu imi asez incer capul pe pieptul sau, el incepand sa se joace cu parul meu incet ,avand grija sa nu imi atinga bandajul.

"Am ceva grav?" Am decis sa intreb intr-un final

"Nu chiar.Ai scapat fara nimic rupt ,insa ai o taietura serioasa in zona asta" zice aratand spre bandaj. "Noroc ca e sub par si nu e vizibil ,insa va fi cam dureros cand iti vei spala parul in primele luni.Trebuie sa ai grija"

Stam intr-un moment de liniste asa ca decid sa il intreb ceea ce ma macina inca din acea zi.

"Harry?"

"Da?"

"De ce nu ai vrut sa ,stii tu " zic facand o pauza  " In ziua aceea "

Ofteaza si pot paria ca isi trece mana prin par.

"Trebuie sa iti spun ceva"zice serios "Insa nu acum,mai ales ca trebuie sa am grija de tine si trebuie sa stai linistita" spune bland si palmele imi transpira

Oare despre ce o fi vorba?Oare nu ma mai vrea? Chiar nu simte nimic pentru mine?

De ce este aici acum? Putea pur si simplu sa ma lase si sa uite de existenta mea,pariez ca nu ii este atat de greu.

De atatea ori mi-a spus ca vrea sa fiu a lui si ca ma vrea.Dar cand sunt de acord sa ma daruiesc lui ,sa il las sa fie primul baiat din viata mea cu care o fac ,el isi bate joc de mine. Da poate asta face ,se joaca cu mine.

"Laura si baietii ajung si ei mai tarziu" spune

"Bine" spun si inchid ochii gandindu-ma la acea zi.

FLASHBACK

In timp ce merg observ ceva pe marginea soselei ,asa ca incetinesc,ceva ce pare a fi un copilas care sta ghemuit pe margine.

Brusc incetinesc  pentru a vedea ce este si ochii mi se maresc atunci cand banuielile imi sunt confirmate,opresc masina vrand sa ma dau jos insa este deplasata direct in directia copilului

END OF FLASHBACK

"Harry!" Tip si ma ridic in fund si el tresare.

"Eva ? Esti bine?"

"Copilul!"

"Ce copil ?" Intreaba el confuz

"In ziua accidentului,de asta am facut accidentul din vina copilului" spun incercand sa pun totul cap la cap dar ma durea atat de tare capul.

"Eva nu inteleg" zice serios

"In timp ce conduceam spre casa pe marginea soselei se vedea ceva ce parea un copil, asa ca am condus pana acolo vazand ca e chiar un copil si am oprit vrand sa ma dau jos la el.Insa cand sa ies am simtit o lovitura grea si ultimele imagini era masina mea zburand catre copil" explic eu iar el se incrunta

"Ma duc sa chem asistenta ,cred ca am auzit ceva de un copil" spune si se duce intorcandu-se cu doua asistente de data aceasta.

"Ce s-a intamplat ?" Intreaba una dintre ele.

"Copilul! Unde este?"  Intreb aproape tipand

"Sunteti ruda cu el? I-am contactat parintii insa nu au raspuns" spune asistenta si un val de tristete ma cuprinde

"Nu sunt ,va rog spuneti-mi despre el" .

"Se numeste Sabrina si are 5 ani,nu am reusit sa dam de parintii ei ,si nu este ranita asa grav, are cateva zgarieturi " spune asistenta si eu zambesc usurata ca este in regula.

"Uhm,si ce se va intampla cu ea ?"

"Nu stim,nu cred ca putem sa o tinem aici mult timp"

"O pot lua eu si am sa ii caut parintii ,daca nu ii gasesc o pastrez!Sunt majora ,fac 19 ani " spun vorbind destul de repede si Harry ma priveste ciudat

"Nu cred ca se poate asta" zice una dintre asistente

"Platesc ,mult" zic eu accentuand cuvantul mult.

"In regula ,dar nu trebuie sa auda nimeni despre acest lucru " zice asistenta ingrijorata

"2.000" spun eu si asitentele mijesc ochii

"In regula"

Attention! Harry is comingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum