"Ce e in capul tau? O sa ai mari probleme daca continui asa" Spune persoana care tocmai m-a tras afara din cantina.
"Jack ..imi pare rau ,nu stiu ce e cu mine"spun si imi asez degetele la tample incepand sa frec usor.
"Te bati,intarzii,stai singura in pauze si nu vorbesti cu nimeni!Ce dracului e cu tine Ev?" Tipa la mine."Unde e vechea Ev pe care o plac eu?"spune dupa care ramane blocat cateva momente si se uita in gol.Ce tot spune el aici?Ma place? Ce dracu? Sutem prieteni de cand am aveam 14 ani ...niciodata nu am stiut ca Jack ma place ,nu mi-as fi imaginat asta niciodata.
"Jack ...eu.." Spun iar el ma intrerupe.
"Nu ,las-o balta" spune si se departeaza lasandu-ma aici ,complet derutata."Eva Waterson si Jass Oldson in biroul meu imediat" se aude vocea directoarei in boxele de pe hol.
Dupa cum spuneam:am dat de belea.
************************
Stai aici in sala de asteptare ,dar surprinzator sunt singura ,pana cand usa directoarei se deschide.
"Pofiti domnisoara Waterson " spune directoarea in timp ce intra si se aseaza pe scaunul ei imens in spatele biroului.La fel facand si eu.
"Da doama directoare?" Spun incercand sa par nevinovata.
"As dori sa stiu ce este in neregula cu tine in ultimele zile , Eva .Erai un copil silitor si cuminte , iar acum intarzii si manifesti si un comportament violent pe deasupra!" Zice ea si isi aseaza ochelarii pe birou.
"Doamna directoare eu-" incerc sa spun insa ea ma opreste."Liniste!"se rasteste " Nu indrazni sa ma intrerupi atata timp cat esti pe deplin vinovata!Stii cumva in ce stare este domnisoara Oldson?" Intreaba dar cand sa ii raspund continua." Ei bine am sa iti spun eu ,este lesinata si pe putin mutilata pentru urmatoarea perioada." Termina ea privindu-ma intens si parca asteptand un raspuns.
Asa de tare sa o fi lovit? Adica am lasat-o fara aer ..mare lucru.Si am dat o suma de pumni in fața ,nu e mare lucru.Dar ea plange si daca isi loveste degetul de banca ,deci da probabil a durut-o.
Bravo!! Spune subconstientul meu iar eu incep sa rad la faptul ca vorbesc practic singura in gandul meu."Domnisoara Waterson,gasiti ceva amuzant in faptul ca v-ati bagat una dintre colegele de liceu in spital?" Spune iritata."Ei bine , gasesc si eu destul de amuzant faptul ca sunteti suspendata o saptamana de la liceu ." Zice si se ridica."O zi buna,am sa iti sun mama sa vina sa te ia .Poti pleca ."
"Poftim?" Spun si ma ridic."Jass ce primeste ,huh? Credeti ca am sarit pe ea fara un motiv? Nu am probleme psihice ,doamna!" Spun si iimi strang pumnii.
"Domnisoara Oldson primeste spitalizare pentru ziua de astazi.Acum ai face bine sa pleci pana nu iti maresc pedeapsa!" Spune iar eu decid sa ies .
Sunt in fata scolii pe o banca asteptamd ca mama sa vina ma ia .Nici nu vreau sa imi imaginez cate probleme voi avea cu ea .Probabil ea e acum la munca si va trebui sa plece pentru a veni sa ma ia .Super. Stiam si eu drumul spre casa,sau ce ? Directoarea crede ca ma voi lua la bataie cu vreun caine sau ceva pe drum?
"Eva Waterson" se aude o voce din spatele meu.
"Mama" spun si imi dau ochii peste cap ridicandu-ma .
"Haide " imi spune mama urcand in masina .O ascult si intru in masina.Sunt surprinsa ca inca nu a spus nimic.
Privesc catre ea si observ ca e imbracata compet in alb, ceea ce rezulta exact cum banuiam eu,a venit de la munca .
Tot drumul a fost tacut, acum ma dau jos din masina si ma indrept catre intrarea in casa ,dar observ a mama nu e in spate si ca nici masina nu e. A plecat din nou la munca.
Intru in casa si incui usa dupa care merg sus sa fac un dus.
Dupa ce termin ma imbrac cu niste pantaloni scurti si un maieu pana la buric si imi prind parul intr-o coada de cal.
Avand in vedere ca am tot restul serii libere ,si e de abia 17:37 decid sa ma uit la un film .
Merg in bucatarie sa imi iau ceva de mancare si ma fac comoda incepand sa mananc cand aud un ciocanit la usa .
Ma ridic imediat si deschid .
"Harry?" Spun socata ."Ce cauti aici?"
"Buna iubito." Spune si ma trage spre el intr-o imbratisare .
"Intra" ii spun si ma arunc inapoi pe canapea .
" Am auzit ca ai fost o fata rea" spune si rade punandu-ma in poala sa.
"Mhm" spun si ma uit la film in continuare."Am fost suspendata o saptamana" spun si ii zambesc sarcastic iar el incepe sa imi sarute gatul.Nup ,nu cedez.
El incepe sa suga usor .
Rezist. Sunt suparata pe el,sunt suparata pe el,sunt suparata pe el ,sunt suparata pe ,sunt suparata pe el.
La dracu cu supararea asta ,nu mai suport.
Ma intorc am,acum piepturile noastre fiind lipite .Il privesc un moment si incep sa il sarut .Limba lui incepe sa o maseze pe a mea iar el isi muta mainile pe fundul meu incepand sa stranga usor .Lucrul acesa facandu-ma sa scot un geamat infundat,el zambind in sarut.
"Te vreau iubito"spune si imi musca lobul urechii urmand sa linga usor linia maxilarului meu si plansand saruturi mici pana ajunge la gat. Imi dau capul pe spate lasand placerea sa ma cuprinda.
Ii pot simti erectia intarita peste feminitatea mea.
Te vreau iubito.La auzul acestor cuvinte am simtit o senzatie usor ciudata in corp.
Mana lui a ajuns sub tricoul meu jucandu-se cu sfarcul meu ,eu scotand un geamat destul de accentuat.
"Iubito,pariez ca esti atat de uda acum "imi sopteste in ureche si pielea mi se face de gaina .
Are dreptate,probabil sunt al dracului de uda.Pot simti cum un lichid fierbinte iese din mine.
"Harry" soptesc."Unde ai fost?" Spun si el se opreste.
"Am avut ceva de facut." Spune simpluCeva de facut,ceva de facut.
"Ce anume?" Spun si ma uit la el.
"Nu e treaba ta."Auci.
"Serios?" Zic si ma ridic in picioarele mele,care apropo se simt ca o gelatina.Dar senzatia dispare iar eu imi ling buza de jos si continui."Ma numesti iubito,si totusi nu am dreptul sa stiu ce dracu faci toata ziua?"
Oh , calmeaza-te Alice din tara minunilor,probabil asa le spune tuturor,nu uita ,e Harry Styles. Spune constiinta mea iar eu ma straduiesc sa ignor asta .
"Dupa cum spuneam." Zic hotarata." Ma numesti iubito ,vii aici ,la mine acasa si aproape ma futi,si totusi nu am dreptul sa stiu ce faci tu?" Spun si ridic un deget spre el.
Calm tăuraș virgin. Zice constiinta mea nenorocita.Ei bine tu sa taci! Urlu in mintea mea.
"Exact" spune Harry.
Exact? Atata tot?
"Nu suntem impreuna ca sa ma tragi la rost." Spune ranjind si se indreapta spre usa ."Si probabil nico daca ai fi mama ,nu ai putea sa ma tragi la rost,iubito" termina si pleaca.
" Ei bine, atunci bafta cu mama ta" spun eu, dar usa e deja inchisa.
La dracu.
CITEȘTI
Attention! Harry is coming
FanfictionT-tu ma iubesti?" Intreb si strang din ochi asteptand un raspuns. "Nu." Imi raspunse el simplu. * Imi sterg lacrimile de pe obraji si privesc la fel ca in fiecare zi catre ingerul meu, care isi odihneste capul in poala mea .