*Porniti melodia *
*EVA POV*
Sunt într-o "stare de calm" ca aceea realizată de narcotic. Parcă nu mai am nervi, parcă sunt tocite capetele sensibilității mele. Parcă nu mai funcționează un anume mecanism, care făcea legătura între mine și lumea din afară. Nu mai am cu lumea exterioară mie nici măcar un contact, iar cea dinăuntrul meu, nu știu, doarme sau a murit. E o stare în care mă aflu, cred, pentru prima oară, o amorțire aproape de moarte, pe care mi-o doream deseori – din necunoaștere – mai mult ca orice. O am acum și nu mi-e agreabilă, fiindcă nimic, acum, nu poate să-mi fie plăcut sau neplăcut, fiindcă nu poate să-mi fie nimic.
Ochii mei sunt inchisi si sunt treaza,stiu si simt acest lucru dar nu pot face nimic.Incerc sa ii deschid dar nu pot ,de parca ar fi prinsi astfel incat sa nu se deschida.Incerc sa imi misc trupul insa nu pot,este foarte amortit.Ce se intampla cu mine?
Scot un țipat forțat și o tuse cumplita ma cuprinde ,acest lucru facandu-ma sa ma ridic brusc.
Imi pun mainile pe piept incercand sa ameliorez durerea ce o simt ,gatul imi arde efectiv.
Deschid ochii si raman socata la imaginea din fața mea ,sange ,mult sange care iese din mine.
Imi pun doua degete pe buza de jos si trec peste ea ,simtind un lichid .
Imi privesc degetele si banuiele mi se confirma,sangele iese din tusea mea.
Tresar atunci cand o mana mare este pusa pe umarul meu si înțelegeam acum că ceea ce mi-a lipsit întotdeauna și ceea ce am căutat a fost mâna asta pe umărul meu și sentimentul că-i pentru totdeauna.
Fară sa stau pe ganduri ma arunc imediat in brațele lui și el iși inconjoara mainile protectiv in jurul meu.
Niciodata nu realizezi cat de mult inseamna un om pentru tine pana nu il pierzi,iar eu chiar eram pe cale sa cred ca nu imi voi mai vedea niciodata dragostea.
"Harry" bolborosesc plangand pe pieptul sau in timp ce inhalez mirosul pe care il poarta corpul sau.Mirosul care ar face 3 femei deodata sa lesine mirosindu-l.
"E in regula iubito,sunt aici" spune bland ,pieptul sau vibrand usor la rostirea cuvintelor ,lucru ce imi transmite fiori in tot corpul.
"Cum m-ai gasit?" Intreb intr-un final dupa minute in sir de stat in acelasi mod,unul in bratele celuilalt.
"De fapt-" ofteaza si ma strange mai mult la pieptul sau sarutandu-mi crestetul capului. "Am facut tot posibilul sa te gasim saptamana asta,toti profesionistii lui Mark,cele mai bune aparaturi,amenintari la tot pasul ,dar nu a fost de-ajuns ,imi pare atat de rau iubito" zice ridicandu-ma astfel incat sa ne privim.
Arată atat de diferit .Ochii lui sunt rosii si umflati,sub ei aflandu-se niste cearcane intunecate .Buzele lui rozalii si pline sunt acum rosiatice si crapate.Fața lui e palida și mici fire au aparut de-alungul maxilarului sau.Parul ii este prins intr-o codita in spate .
Arata ravasit si inima mea se rupe in mii de bucatele vazandu-l in halul asta din vina mea ,s-a stresat din cauza disparitei mele si s-a neglijat pe el insusi.
"Azi dimineata m-a sunat tarfa de Jess si mi-a spus ca baiatul meu plange si ea habar nu are ce sa faca ,ca deobicei.M-am dus acolo si baietelul plangea in hal fara de hal.L-am linistit si eram pe cale sa plec dar ea m-a oprit spunandu-mi ca trebuie sa vina doctorul cu rezultatele analizelor copilului si am ramas putin,mi-a adus ceva de baut si mii de senzatii m-au cuprins.Mi-am dat seama ca mi-a pus Ecstasy in bautura si de atunci nu mai stiu nimic" zice oftand nervos si il pot simtii incordandu-se
"M-am trezit si te-am vazut in camera asta si am crezut ca e un vis si ca esti din nou langa mine ,insa visul s-a transformat in cosmar atunci cand am venit langa tine si te-am vazut in statea asta.Iti jur ca imi pare rau iubito,o sa iesim de aici iti promit." Rosteste cu atata disperare incat nu pot fi ferm convinsa ca el e Harry ,Harry al meu.
In secunda urmatoare buzele mele se preseaza de ale lui iar el isi infasoara din nou mainile in jurul taliei mele.
Limba sa patrunde usor in gura mea formand un sarut din care nu vreau sa mai ies niciodata.Nu este genul de sarut salbatic ,ci unul lent si plin de dor .Limba lui o maseaza pe a mea atat de duios si bland incat imi pot vedea urmatorii 50 de ani alaturi de baiatul din fața mea.
Ne desprindem unul de altul gafaind si privindu-ne in ochi.Privirea lui e totusi atat de intensa incat niciodata nu ma voi putea obisnui cu ea ,nici intr-un an ,nici in doi si probabil nici in o suta .
Privesc în urmă și-mi văd viața de până acum împărțită în felii care nu seamănă deloc între ele. Unele tăiate abrupt, nemilos, zgrunțuros. Altele subțiri și perfecte, fine, aproape desăvârșite în frumusețea lor. Multe imperfecte. Și destule amare. Etape de viață pe care le-am mâncat pe pâine. Suferințe pe care le-am, digerat cu greu, dar și bucurii pe care le-am savurat cu lăcomie și privesc acum prezentul pe care il traiesc intr-un beci mizer si intunecat ,dar clipesc de cateva ori si vad baiatul ce sta in fața mea ingrijorat,stresat ,obosit datorita mie si camera brusc se lumineaza datorita iubirii ce arde in jurul nostru,iubirea mea."Te iubesc ,Harry" spun inchizandu-mi ochii si lipindu-ma de pieptul sau rugandu-ma la Dumnezeu sa ne scoata de aici.
CITEȘTI
Attention! Harry is coming
FanfictionT-tu ma iubesti?" Intreb si strang din ochi asteptand un raspuns. "Nu." Imi raspunse el simplu. * Imi sterg lacrimile de pe obraji si privesc la fel ca in fiecare zi catre ingerul meu, care isi odihneste capul in poala mea .