Trecuse o săptămână de când urmam acel tratament. Mă simțeam mai slăbit, aveam coșmare tot mai des. Abia mă puteam ridica din pat uneori, iar atunci când o făceam, deliram. Eram singur în apartament, iar asta îmi agrava starea, Jack fiind tot plecat.
Trebuia să spun cuiva tot ce s-a întâmplat. Întâmplarea face ca, soția lui Brian, Sarah să fie psiholog. Ei erau singurii în care puteam avea încredere.
A doua zi am mers la cabinetul lui Sarah, cerându-i și lui Brian să fie acolo.
Sarah: Mă bucur că ai ajuns. Ia loc. Cum te simți?
Eu: Deloc bine.
Brian: Stai liniștit prietene. Noi te vom ajuta.
Sarah: Spune-mi despre ce vrei să vorbim.
Eu: În primul rând, vreau să promiteți că nu veți spune nimănui din ceea ce am să vă povestesc....și că nu veți anunța poliția.
Brian: Poți avea încredere în noi Mike, știi asta.
Eu: E vorba de Amber....
Le-am povestit totul. Nu mai suportam să țin secretul ăsta....
Eu: ....Și de atunci, am coșmare cu ea... Mă învinovățește mereu... O văd peste tot.
Brian: Wow...Mike, sincer, nu mă așteptam la asta.
Eu: Sunt un criminal.
Sarah: Nu ești. Jack e criminalul.
Eu: Sunt complice, asta mă face la fel de vinovat.
Sarah: Asta e problema ta. Te învinovățești prea mult.
Brian: Mike, Jack trebuie să plătească pentru ce a făcut.
Eu: Știu. Și eu la fel, dar mi-e teamă...Brian, mi-e teamă de închisoare.
Brian: Te înțeleg.
Sarah: Mike, du-te acasă și încearcă să dormi. Ia niște somnifere. Trebuie să te refaci.
Eu: O să încerc.
Brian: Vrei să te duc eu acasă?
Eu: Nu. Mă descurc. Mulțumesc pentru tot.
Plecasem din cabinetul lui Sarah. Faptul că le-am spus secretul, nu mă făcea să mă simt mai bine. Nu m-am eliberat de vinovăție.
În drum spre stația de autobuz, aud o voce care mă strigă.
Evelin: Hei, Mike!
Eu: Evelin. Aproape să nu te mai recunosc, fără uniformă.
Evelin: Sunt detectiv Mike, asta înseamnă că mă pot îmbrăca cum vreau.
Zise ea, zâmbindu-mi.
Eu: Și cum îmi pot da seama dacă ești în timpul serviciului sau ești liberă?
Evelin: Întrebându-mă.
Eu: Următorul autobuz pleacă abia peste o oră. Vrei să bem o cafea până atunci?
Evelin: Parcă trebuia să mă întrebi dacă sunt în timpul serviciului.
Eu: A fost o întrebare cu subînțeles.
Evelin: Vino. Știu eu o cafenea bună în apropiere.
Nu era momentul să-mi fac prieteni noi, dar gândul că mă întorceam în apartamentul acela gol, de unul singur, deja îmi dădea fiori.
CITEȘTI
O minte diabolică
Mystery / ThrillerViața unui tânăr normal, ia o întorsătură ciudată, cand într-o dimineață, primește un telefon de la cel mai bun prieten al lui.