Nu mă mai simțeam în siguranță nicăieri. Nu am închis un ochi toată noaptea. Țineam seringa aceea în mână, încercând să-mi dau seama cu ce mă injectase.
Urmele de ace de pe mâini erau vizibile. Sigur m-au injectat când dormeam.
Era dimineață. Trebuia neapărat să-i spun lui Evelin ce se întâmplă, chiar dacă mă credea nebun.
Pun mâna pe telefon și o sun.
Eu: Hei.
Evelin: Hei.
Eu: Vreau să vorbim ceva important. Ne vedem la cafenea?
Evelin: În 10 minute sunt acolo.
Eu: Ok. Ne vedem acolo.
La cafenea....
Eu: Mă bucur că ai venit.
Evelin: Mike! Ce-ai pățit la față?
Eu: Nu știu cum să încep... E complicat.
Evelin: Ce s-a întâmplat?
Eu: Amber Mercado, trăiește.
Evelin: Imposibil. Eram amândoi prezenți la înmormântarea ei.
Eu: Ea mi-a făcut asta pe față. Știu că sună nebunește, dar ăsta e adevărul.
În timp ce vorbeam îmi dădeam geaca jos, rămânând în tricou.
Eu: Apoi am găsit seringa asta în camera mea. Îmi injectează ceva în vene în timp ce dorm. Uite!
Și îi arăt semnele de ace. Evelin mă privea speriată.
Evelin: Mike...
Eu: Nu inventez nimic. Îți jur!
Evelin: Mike, Amber e îngropată. Doctorul Alan Scotch a indentificat cadavrul, apoi am primit rezultatele de la autopsie. Înțelege, Amber e moartă.
Eu: Așa am crezut și eu prima dată, până mi-a făcut chestia asta pe față.
Evelin: Poate a fost Jack.
Eu: Ea a fost. Am vazut-o, am atins-o, am vorbit cu ea.
Evelin: Dacă nu te-aș cunoaște, aș zice că ai luat-o razna.
Eu: Apoi am avut coșmarul în care cred că am găsit un indiciu. Era Jack cu un cuțit în mână. Pe cuțit erau inscripționate 3 litere. L.C.A.
Evelin: Mike. Ai avut o perioadă urâtă. Poate ar fi mai bine pentru tine să ieși un timp din oraș. Să scapi de toate astea, să te relaxezi puțin.
Eu: Mă va gasii oriunde mă duc. Coșmarurile astea mă urmăresc peste tot. E ca un blestem.
Evelin: Ești paranoic. Jack e singura amenințare reală. Poate ar fi mai bine să vezi un doctor.
Eu: O să-i fac o vizită doctorului Alan. O să-ți demonstrez că am dreptate.
Mă ridic nervos de la masă, îmi iau geaca și plec.
Eram pe cont propiu. Aveam o presimțire că doctorul Alan are o legătură cu toate astea.
CITEȘTI
O minte diabolică
Misterio / SuspensoViața unui tânăr normal, ia o întorsătură ciudată, cand într-o dimineață, primește un telefon de la cel mai bun prieten al lui.