E nevinovată!

19 3 0
                                    

4:59 dimineața... Coșmarurile groaznice erau tot mai intense...tot mai reale.

Ușor amețit, mă ridic ușor din pat. Mă îndrept către baie, când o văd în fața mea. Puteam să jur că nu visez.

Se îndreptă spre mine cu un cuțit în mână. Fac câțiva pași în spate, apoi mă împiedic și cad, lovindu-mă puternic la cap.

Mă trezesc la spital, intins pe pat.

Eu: Evelin, ce s-a întâmplat?

Evelin: Nu-ți fă griji. Sunt lângă tine. Ai avut un accident.

Priveam nedumerit spre Evelin, când deodată, apare Amber în spatele ei.

Eu: Evelin, în spatele tău!

Strig eu disperat.

Amber se apleacă și îi șoptește ceva la ureche lui Evelin, apoi îi taie gâtul, sângele ei țâșnind pe mine.

Cu o tăietură imensă pe gât, Evelin mă privește, arătând cu degetul către mine.

Evelin: Criminalule!

Acel țipăt mă trezește. Eram întins pe covor în apartament.

Câteva ore mai târziu, ajung la cafeneaua din fața casei lui Mary, sora lui Sarah.

Chelnerița: Ce să-ți aduc?

Privind-o, a înghețat sângele în mine. Pentru câteva secunde am văzut chipul lui Amber.

Chelnerița: Ești bine?

Eu: Da. O cafea, te rog.

Nu era de ajuns că aveam acele coșmaruri groaznice, mai și halucinam. O vedeam ziua, noaptea...era ca un virus injectat în viața mea.

După câteva minute, o zăresc pe Mary ieșind din casă. M-am mai liniștit știind că nu i s-a întâmplat nimic.

Aceasta face câțiva pași de la ușă și se întoarce înapoi în casă....poate și-a uitat ceva.

După câteva secunde, îmi sună telefonul.

Evelin: Mike! L-am găsit pe Jack. Următoarea lui țintă este Mary Moore. Am nevoie de tine acolo. Vreau să-l convingi să se predea.

Eu: Ok. Sunt prin preajmă. Ne vedem acolo.

Închid telefonul și alerg spre casa lui Mary. Intru rapid în casă.

Eu: Mary! Mary!

Am intrat în living-room. Ea era în mijlocul camerei, în picioare plângând, ținând în mână reportofonul.

Eu: Mary! Ești ok?

Mary: Nu te apropia!

Eu: Vino cu mine Mary. Nu ești în siguranță aici.

Apoi se auzii o voce cunoscută.

Jack: Unde ești în siguranță pe lumea asta, Mike?

Zise el ieșind din baie cu un pistol în mână.

Eu: Jack! Dacă ai ceva, ai cu mine. Lasă fata să plece.

O minte diabolicăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum