Adımın söylenmesiyle yavaşça sahneye benzer yere çıktım ve jürilere bakmaya başladım.Heyecandan ellerim titriyordu ve bu beni rahatsız hissettiriyordu.Jüriler bana baktılar ve orta yaşlardaki adam konuşmaya başladı.
''Hangi yeteneğinle SM seçmelerini kazanacağını düşünüyorsun?'' dedi sert ses tonuyla.
Hafifçe gülümsedim ve ''Şarkı söyleyeceğim efendim'' dedim. ''Sahne senin'' dedi. Gitaristin yanına oturdum ve şarkıya başladım (medyadaki ses).Bazı bölümlerde gitarist bana eşlik ediyordu.Ve bu heyecanımı biraz olsun azaltıyordu.
•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•
Şarkıyı bitirdiğimde jürilerin hepsi alkışlamaya başladı.Gülümsedim ve teşekkür amaçlı eğildim.39-40 yaşlarındaki kadın gözlerime baktı ve ''Şarkıyı bu denli hisseden birini ilk defa görüyorum.Gerçekten çok güzel bir ses tonun var ve sanırım çaylak grubumuzda olacaksın küçük hanım.Tebrikler'' dedi.Mutluluktan ne yapacağımı şaşırmıştım.Kalbim hızla atıyordu ve ellerim titriyordu.Orta yaşlardaki adam ''Şimdi çıkabilirsin.Bu mutlu haberi ailenle paylaşmalısın değil mi'' dedi ve ardından ekledi '' 2 hafta sonra sözleşmeyi imzalamak için yine gel''...
Şirketten çıktığımda bahçede ağlayanlar,mutluluktan çığlık atanlar,nötr bir şekilde duranlar...Ne arasam vardı.Chanyeol'ü görme umuduyla etrafa bakındım ama yoktu.Sonuçta o bir ünlüydü.Seçmelerin olduğu gün dışarı çıkıp elenenleri teselli edecek hali yoktu ya.
•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•
Eve geldiğimde Chanyeol'e mesaj attım ve cevap gelmesini bekledim.
PinkYang: Kazandım
Artık hep beraber olacağız
ChanKing: Pardon?
PinkYang: Hani demiştim ya...
SM seçmelerine katılacağım diye.
ChanKing: Bana öyle bir şey demedin.
PinkYang: Hayır söyledim.
Mesajla uzun uzun anlattım
Ama sen beni umursamadığın için hatırlamıyorsun bence
ChanKing: Bana
Öyle
Bir Şey
Demedin
PinkYang: Tamam o zaman şimdi söylüyorum
Sm seçmelerine katıldım
Ve sanırım artık bir çaylağım kkkkk
ChanKing: Ne?!
Ciddi misin?!
Yoksa şaka mı yapıyorsun?
PinkYang: Tebrik ettiğin için teşekkürler.
ChanKing: Gerçekten katıldın mı?
PinkYang: Evet
Katıldım ve geçtim
Sesimi beğendiklerini söylediler
ChanKing: Kapatıyorum
PinkYang: Peki o zaman
Görüşürüz
Tebrik etmesen de olur
(ChanKing çevrimdışı)
(PinkYang çevrimdışı)
•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•-•
00:00
ChanKing: Tebrikler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
memory//chanyeol ✔
FanfictionSenin gibi birini nasıl unuturum? Tüm hakları saklıdır.®