|9|

1.4K 131 10
                                    

ChanKing: Kaç hafta sonra sözleşme için geleceksin?

PinkYang: 1 veya 2

ChanKing: Seni bekleyeceğim.Bahçede.Sözleşme olduğu gün.

PinkYang: Gerçekten mi?Benden nefret eden biri nasıl olur da böyle bir jest yapar?

ChanKing: Senden nefret etmiyorum.Hatta seninle arkadaş olmak istiyorum.Nedenini bilmediğim bir şekilde bana yakın geliyorsun.Ama her fırsatta bana seni terk eden karaktersiz kayıp sevgilin gibi davranıyorsun.

Eğer birisi seni terk ettiyse o ben değilim.Seni terk eden kişi karaktersiz birisidir.Ama ben değilim.Kim bir kızın tüm hayallerini yıkıp terk eder ki?!Karaktersizlik bu!

PinkYang: Peki Chanyeol.

Beni bahçede bekleyeceğin için teşekkür ederim.

Sana artık arkadaşmışız gibi yazacağım.

Bundan sonra sen benim arkadaşımsın.Her ne kadar buna alışmak çok zor olsa da.

ChanKing: Umarım arkadaşlığımız iyi geçer küçük hanım.

PinkYang: Bu arada dün gece bana mesaj çekmişsin bunun için de teşekkür ederim Yoda.

Yoda dememin bir sakıncası var mı?

ChanKing: Sanırım yok.

Evet yok.

Bana Yoda diyebilirsin.

PinkYang: Teşekkür ederim.

Beni onurlandırdınız Chan Bey

ChanKing: Ama şimdi gitmeliyim.

Önemli bir toplantı yapılacakmış.Sanırım SM'e yeni gelecek olan çaylakların (bunu içinde sen de varsın) performanslarını seyredeceğiz.

PinkYang: Neden böyle bir şey yapıyorsunuz ki?

ChanKing: İyi olabileceğiniz yanları belirleyip o alanda gelişmenizi sağlayacağız.Ve bunu bizim gözetimimiz altında yapacaksınız.

PinkYang: Tamam o zaman.

Seni tutmayayım.

Kolay gelsin.

ChanKing: Görüşürüz

(ChanKing çevrimdışı)

(PinkYang çevrimdışı)

Chanyeol telefonunu cebine koyup toplantı yapılacak alana gitti.Herkes yerini almış videoları izliyorlardı.

•-•-•-•-•-•-•-•

Tüm videolar bittiğinde Chanyeol onun çok güzel olduğunu fark etti.Ve bu düşüncesini bir ses bozdu.

''Chanyeol ve Chen Min Yang'ı siz eğiteceksiniz.O kızın sesi vokal ve rap için çok uygun.O kız çok yetenekli.'' 

Arkadaşlar 2K olmuşuz.Sizi seviyorum.İyi ki varsınız.Ayy çok mutluyum.Sanırım bugün en güzel günüm

memory//chanyeol  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin