''Chanyeol ben sen olduğunu bilmiyordum. O yüzden birazcık bağırmış olabilirim.''
''Birazcık?''
Sorusu karşısında ikimiz de gülmeye başlamıştık. Gülmeyi bitirdiğimizde Chanyeol'ü içeri davet ettim.
''Film mi izliyordun?''
''Evet sen de izlemek ister misin?''
''Olabilir. Yarın şirkete gitmeyeceğim.''
Yeni bir film bulmak için izlediğim filmi kapatmıştım. Chan'a ne tür bir film istediğini sorduğumda tabii ki de her erkek gibi ''korku'' demişti.
''Tamam hatırlamıyor olabilirsin ama bütün kızlar korku filminden korkar.''
''Zaten adı üstünde Minnie korku filmi''
Doğru söylüyordu. Korku filmleri korkmak için izlenirdi. Ama her korku filmi izlediğimde uyuyamayan ve kapıyı bile canavar zanneden bir salaktım.
''Hiçbir şey hatırlamıyorsun değil mi?''
''Ne hakkında?''
''Beraber korku filmine gittiğimiz günü...''
Düşünmeye başlamıştı ama gözlerinden anlayabiliyordum. Hiçbir şey hatırlamıyordu.
''Her neyse.''
Konuyu kapatmak adına söylediğim bir şeydi. Ama bu konunun kapanmasını istemiyordum. Sitede ilerlerken Chan beni durdurdu ve kapağı bile korkmama yeten filmi açtı.
''Mükemmel.''
İkimiz de arkamıza yaslanıp filmi izlemeye başladık. Şu lanet olasıca canavar her çıktığında sıçramak zorunda mıydım?
''İstersen kapatalım.''
Chanyeol konuştuğunda rezil olduğumu anlamıştım ve cesur kız imajı çizmem gerekiyordu.
''Gerek yok. Film çok hoş.''
Yalan söylediğim için burnum uzayacaktı.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Film bittiğinde Chan ışıkları yaktı ve bana baktı.
''Berbat görünüyorsun Yang''
Bunu söylemiş olamazdı değil mi? Hızlı bir şekilde Chan'a sarıldım. Ne olduğunu kesin anlamamıştı ama şu anda zaman durmalıydı. Çünkü ona sarılmayı çok özlemiştim.
Geri çekildiğimde soru soran gözlerle bana bakıyordu.
''Şimdi sana ilk sinemaya gidişimizi anlatacağım.''
''Dinliyorum. Kesin mükemmel ve romantik biriydim. Aslında hâlâ öyleyim ama...''
''Tam tersine öküzün tekiydin Bay Park. Neyse başlıyorum. İlk kez sinemaya gitmiştik ve sen puanı 9,5 olan bir korku filmine girmeye karar vermiştin. Oysa ben Secretly,Greatly çıktığı için çok mutluydum ve beraber onu izleriz sanıyordum. Sen biletlerle geldin ve salona girdik. Lanet olasıca korkunç bir filmdi ve ben ölüp ölüp dirilmiştim. Daha sonra film bittiğinde bana bakıp ne dedin biliyor musun?''
''Nerden bilebilirim.''
''Berbat görünüyorsun Yang''
''Demek o yüzden bana sarıldın''
Kafamı olumlu bir şekilde sallayınca bana bakıp gülümsedi.
''Şey acaba Yang bir şey sorabilir miyim?''
''Tabii ki''
''Yurtta Kyungsoo'yu birazcık sinir etmiş olabilirim.''
''Birazcık?''
''Bu sefer biraz fazla... Acaba diyorum''
Bir türlü konuşmuyordu ve bu beni sinir ediyordu.
''Bugün burada mı kalsam?''
Ne diyordu bu manyak?!?!?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
memory//chanyeol ✔
FanfictionSenin gibi birini nasıl unuturum? Tüm hakları saklıdır.®